A
A shadieeyah
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:Alkuperäinen kirjoittaja apuja:Sain miehen ylipuhuttua ja aikoo huomenna aamulla soittaa työterveys lääkärille. Tk:ssa ne ei kuitenkaan ota tosissaan.
Hän ei ole uskaltanut syödä juurikaan. Juomat kyllä pysyvät sisällä. Niin ja hällä nousi kuumekin sitten..
Noh, eiköhän se selviä lääkärissä mikä häntä vaivaa.
Ai niin, jos se mahatautia olis niin sitten mäkin suurella tod.näköisyydellä saan sen, kun pussailtiin ja harrastettiin seksiä miehen kans just edellisenä iltana kun oireet alkoi.Ainakaan vielä ei ole minulla oireita. Siis lauantaina olisin saanut tartunnan.
Kovasti ollaan desinfioitu käsiä ja maitohappobakteereja syöty... katotaan auttaako. Hitsi, että mä inhoon näitä tauteja.
jos ei maitohappobakteerit auta niin suosittelen imodium nimistä..se on aikuisen ripaskaan tehokkaampaa kun noi maitohapot..
Tai sitten ei. En suosittele Imodiumia missään nimessä.!Se ei paranna itse tautia vaan saattaa vaan mahan toiminnan pysähdystilaan. Sitten olet tilassa, jossa bakteeri jyllää mahassa, mutta mitään ei tule ulos. Pahimmassa tapauksessa kärsit hirveistä pahoinvoinneista, joihin normaalisti auttaisi se ripulointi, mutta nyt auta mikään! Ripulin mukana se bakteeri poistuu kropasta, joten anna ripsan tulla jos on tullakseen!!
ja tää perustuu mihin?