Y
yök
Vieras
Oon raskaana 14. viikolla ja sain sitte mahataudin, eilen illalla oli hirvee olo ja kun menin nukkumaan niin sit sainkin heräillä ainakin jonkun 6 kertaa yön aikana oksentamaan ja pari kertaa p*skalle. Viimeset pari kertaa kun oksensin niin eipä edes tullut muuta kuin jotiain onko se sappinestettä, sellasta ihmeen väristä vähän. En pysty oikeen juoda mitään kun tuntuu et heti meinaa tulla ylös. Missä vaiheessa on vaarallista jos ei pysty hirveän paljoa juoda? Nyt aamulla en ole enää oksentanut kun eipä oo mitään mahassa, yhteensä oon aamuyön jälkeen juonu varmaan alle lasillisen kivennäisvettä. tiedän et pitäs juoda mutta mutta. Ja onko se mahatauti vaarallisempaa jos on raskaana, vai onko sillä mitään eroa? Viimeksi kun olin raskaana, oksensin yhden päivän ja joinkin kyllä jonkin verran, mutta silti oli kertynyt ketoaineita kun annoin virtsanäytteen.
Ai niin ja kysyn vielä että liittyykö jotenkin selkäsärky johonkin kun nyt aamulla on särkenyt selkäää?
Ja mikä helpottais oloa, kun en oikeen pysty syödäkään, mutta raskauden takia mua alkaa oksettaa entistä enemmän kun on nälkä...
Ai niin ja kysyn vielä että liittyykö jotenkin selkäsärky johonkin kun nyt aamulla on särkenyt selkäää?
Ja mikä helpottais oloa, kun en oikeen pysty syödäkään, mutta raskauden takia mua alkaa oksettaa entistä enemmän kun on nälkä...