V
vieras
Vieras
menossa rv 32 ja mahassa välillä poksuu ja naksuu ja ne äänet kuuluu ihan selvästi
??? Mitähän vois olla?
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Kalvot paukkuu, sanovat neuvolassa, kun ihmettelin itte samaa.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Kalvot paukkuu, sanovat neuvolassa, kun ihmettelin itte samaa.
Mitä niille siis tapahtuu?![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No ei tuo mitään vaarallista ole, monilla naksuu ja poksuu.
Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Zoe-F:Kalvot paukkuu, sanovat neuvolassa, kun ihmettelin itte samaa.
Mitä niille siis tapahtuu?![]()
Ei ne mulle enempää selittäny :/ Sanovat vaan, ettei oo mitään faktaa, mutta aina on sanottu, että kalvot napsuu.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No ei tuo mitään vaarallista ole, monilla naksuu ja poksuu.
no niinkö mä sanoin et olis?!??
Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No ei tuo mitään vaarallista ole, monilla naksuu ja poksuu.
Mitä sä siellä sit keuhkoot?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No ei tuo mitään vaarallista ole, monilla naksuu ja poksuu.
Mitä sä aina lauot noita typeriä sutkautuksias joka väliin?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja Pessi:No ei tuo mitään vaarallista ole, monilla naksuu ja poksuu.
Mitä sä aina lauot noita typeriä sutkautuksias joka väliin?
Mä kysyin vaan et mitähän mahtas olla. En missään vaiheessa sanonut et ois vaarallista. Jos et osaa vastata asiaan, älä vastaa ollenkaan. Kiitos.