minustakin tuo arpi on jotenki hieno! Reenaa massus muuten kuosiin (ellei ole) niin on kuule hieno "tatska" tuos sivussa!Alkuperäinen kirjoittaja ap.:ai, heh Se on sellanen tiikerin tassunraapaisuAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Toi sivussa oleva arpi on aika näyttävä. Muuten mahan iho on oikeastaan aika hyvä. Mä oikeesti tykkään tosta isosta arvesta.
joo, ja käyn sitten tatskaamassa noiden arpien päähän kukat Oisko vähä käheeAlkuperäinen kirjoittaja :):minustakin tuo arpi on jotenki hieno! Reenaa massus muuten kuosiin (ellei ole) niin on kuule hieno "tatska" tuos sivussa!Alkuperäinen kirjoittaja ap.:ai, heh Se on sellanen tiikerin tassunraapaisuAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Toi sivussa oleva arpi on aika näyttävä. Muuten mahan iho on oikeastaan aika hyvä. Mä oikeesti tykkään tosta isosta arvesta.
Ei arvet ole kamalia. Ne on arpia vaan. Ajattele, napakin on arpi.Alkuperäinen kirjoittaja äitälle:Mulla myös kamalampi maha, mutta ei se minua haittaa. Siinä on jokaisesta raskaudesta jäänyt jokin muisto arpineen ja osa jo hävinnytkin vuosien saatossa.
noo,juu!!!Alkuperäinen kirjoittaja hih:paremmin tuosta myrkyn kuvasta sais selvää jos ois puhtaampi peili
Toisten masu venyy, me ollaan barbamamoja!!Alkuperäinen kirjoittaja AnniTanni:Kolme raskautta eikä ainuttakaan arpea
Käsittämättömät kudokset sulla kyllä on.. *kade*Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Toisten masu venyy, me ollaan barbamamoja!!Alkuperäinen kirjoittaja AnniTanni:Kolme raskautta eikä ainuttakaan arpea