Mahani kahden lapsen jälkeen *sis.kuvan*

  • Viestiketjun aloittaja arvostelkaas...
  • Ensimmäinen viesti
:)
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Toi sivussa oleva arpi on aika näyttävä. Muuten mahan iho on oikeastaan aika hyvä. Mä oikeesti tykkään tosta isosta arvesta.
ai, heh :LOL: Se on sellanen tiikerin tassunraapaisu :D
minustakin tuo arpi on jotenki hieno! Reenaa massus muuten kuosiin (ellei ole) niin on kuule hieno "tatska" tuos sivussa!
 
äiti 20v
mun mielestä on nätti masu ! Verrattuna ainakin omaani ! :( kunnon reppu ja kunnon arvet mulla.

Täällä palstalla vissiin taas palstailee täydelliset äidit vaan jolla ei jää mitään merkkeja raskaudesta ?!
 
ap.
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Alkuperäinen kirjoittaja ap.:
Alkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:
Toi sivussa oleva arpi on aika näyttävä. Muuten mahan iho on oikeastaan aika hyvä. Mä oikeesti tykkään tosta isosta arvesta.
ai, heh :LOL: Se on sellanen tiikerin tassunraapaisu :D
minustakin tuo arpi on jotenki hieno! Reenaa massus muuten kuosiin (ellei ole) niin on kuule hieno "tatska" tuos sivussa!
joo, ja käyn sitten tatskaamassa noiden arpien päähän kukat :LOL: Oisko vähä kähee :D
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja äitälle:
Mulla myös kamalampi maha, mutta ei se minua haittaa. Siinä on jokaisesta raskaudesta jäänyt jokin muisto arpineen ja osa jo hävinnytkin vuosien saatossa.
Ei arvet ole kamalia. Ne on arpia vaan. Ajattele, napakin on arpi. :)
 
joo
Mulla on jäänyt toisen lapsen syntymän jälkeen kauhea roikkuva säkki mahan paikalle. Synnytyksestä nyt kohta kolme kuukautta aikaa eikä vielä mene vanhoista farkuista napit kiinni, ärsyttää... Esikoisen syntymän jälkeen mahduin kyllä vanhoihin housuihin jo pari kuukautta synnytyksen jälkeen.
Arpia ei onneksi tullut raskauksissa, mutta tuo tumma pitkä viiva tuli molemmista. Toisen jälkeen se ei ole vielä haalistunut ja napakin on tummanruskea. Kait ne siitä haalistuu kun niin kävi esikoisenkin jälkeen.
Millä saan tuon säkkimahan pienemmäksi? Lenkkeiltyä tulee melkein joka päivä vaunujen kanssa ja lenkkeillessä jännitän mahalihaksia aina välillä. Ja sitten teen vähän jotain pilates- ja muita jumppaliikkeitä kotona muutaman kerran viikossa. Maha on ja pysyy vaan.
 
mie


mullakin näkyy tuo umpparin haava.Sen sain ekassa raskaudessa, rv:llä 20 leikattiin.
Kesti hyvin raskauden ja sen jälkeen kaksosraskauden ja kaksi perusraskautta vielä.

Tuo kuva otettu 6 kk viidennen lapsen jälkeen.

[/quote]

Sulla aika timmi vatsa.
 

Yhteistyössä