Sone Sinful
Huono kuvakulma :/ Ihan normaali suomalaisen naisen, (synnyttäneen) maha. Arvet on tavallaan "kunniamerkkejä" mutta lihaskuntoa vois varmaan vähän lisätä keskivartaloa tukevammaksi.
Mielummin ruma maha kun yksinkertainen ihminen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kiitos pelastit päivän!:Ehhehe-ee, ja mä luulin että mun maha on karmee. Mutta ei siinä tollasia ällöjä revenneitä arpia ole. Huh.
nii ei vissiin =)Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mielummin ruma maha kun yksinkertainen ihminen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kiitos pelastit päivän!:Ehhehe-ee, ja mä luulin että mun maha on karmee. Mutta ei siinä tollasia ällöjä revenneitä arpia ole. Huh.
Eilkös äitis ole opettanut nätimmin ilmaisemaan mielipidettään?
Mihin tää maailma menis jos nämä päänaukoja alkais vielä uimahallissa julistamaan mielipiteitään. Kyllähän lasten suusta saattaa yhtä sun toista kuulla, ennen kun ovat oppineet ne käytöstavat, mutta että aikuiset ihmiset kehtaa arvostella.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:nii ei vissiin =)Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä:Mielummin ruma maha kun yksinkertainen ihminen :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja kiitos pelastit päivän!:Ehhehe-ee, ja mä luulin että mun maha on karmee. Mutta ei siinä tollasia ällöjä revenneitä arpia ole. Huh.
Eilkös äitis ole opettanut nätimmin ilmaisemaan mielipidettään?
Kummallista vaan että täällä uskalletaan sanoo mitä sattuu! Ei vaan kukaan esim. uimahallis uskalla suutaan avata!
ON.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Tuli tässä mieleen...
Jos arpinen maha on aivan järkyttävän näköinen joidenkin mielestä...
Niin eikö raskaus ja imetys ole tehnyt teidän rinnoille mitään? Onko nekin yhtä kiinteät kuin mahannekin heh...
siis on tehnyt, vai on entisellään?Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:ON.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Tuli tässä mieleen...
Niin eikö raskaus ja imetys ole tehnyt teidän rinnoille mitään? Onko nekin yhtä kiinteät kuin mahannekin heh...
Ja lapsia on 5.
Lapsia on 5, kaksoset yhet.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:siis on tehnyt, vai on entisellään?Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:ON.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Tuli tässä mieleen...
Ja lapsia on 5.
Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:Hieno maha!
Arvet iholla ovat elämän karttasi, ei niitä pidä hävetä!
Niin, ei vissiin kaikilla =) Riippuu kyllä niin paljon ihosta..Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Lapsia on 5, kaksoset yhet.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:siis on tehnyt, vai on entisellään?Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:ON.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Tuli tässä mieleen...
Ja lapsia on 5.
Ja masu on litteä ja suunnilleen samanlainen kuin ennen lapsia.
Rinnat samoin 70 E on koko ja se oli sitä ennen lapsia jo.
Ei mun kroppa ole pahemmin muuttunut, ei ole arpia tms.
En mä häpeäkään =) Näkee jo mahasta katsomalla että lapsia taitaa löytyä =)Alkuperäinen kirjoittaja Beep:Alkuperäinen kirjoittaja Lilli:Hieno maha!
Arvet iholla ovat elämän karttasi, ei niitä pidä hävetä!
Peesi! :heart:
Niinhän se menee. Toisilla arpia tulee herkemmin ja toiset säästyy niiltä. Mutta kyllä se arpeutuminen on huomattavasti yleisempää mitä raskauskista selviäminen ilman minkäänlaisia muutoksia kehollaan.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Niin, ei vissiin kaikilla =) Riippuu kyllä niin paljon ihosta..Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:Lapsia on 5, kaksoset yhet.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:siis on tehnyt, vai on entisellään?Alkuperäinen kirjoittaja M Y R K K Y:ON.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Tuli tässä mieleen...
Ja lapsia on 5.
Ja masu on litteä ja suunnilleen samanlainen kuin ennen lapsia.
Rinnat samoin 70 E on koko ja se oli sitä ennen lapsia jo.
Ei mun kroppa ole pahemmin muuttunut, ei ole arpia tms.
Mulla on arpia myös rinnoissa =( Niitä on ollut jo ennen lapsiakii, eli taidan olla arpeutuvaa sorttia, dämit!
ai, heh Se on sellanen tiikerin tassunraapaisuAlkuperäinen kirjoittaja Nefernefernefer:Toi sivussa oleva arpi on aika näyttävä. Muuten mahan iho on oikeastaan aika hyvä. Mä oikeesti tykkään tosta isosta arvesta.