Mahan koko rv 20

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja himpsu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

himpsu

Vieras
Olen raskaana viikolla 20+ ja mahani on edelleen pieni pömppö. Ultrassa kaikki on ollut hyvin (se on tehty parikin kertaa kun asun ulkomailla), mutta nyt seuraava tsekkaus on vasta parin viikon päästä. Tähän saakka siis kaikki hyvin ja kehitys normaalia, mutta olen todella stressaantunut kun vatsani ei ole kasvanut. Yhdet isommat housut minulla on, kun aivan kireimmät ei mahasta mene, mutta tuntuu kuin vatsa ei olisi sen kokoinen kuin pitäisi. Ulkopuoliset sanovat, ettei mun mahasta uskoisi raskauden olevan tässä vaiheessa. Ruumiinrakenteeltani olen hieman tukeva ja leveälanteinen. Kertokaa please miten teillä muilla.

Turhaan olet huolissasi vatsasi koosta, jos kerran ultrassa kaikki on ollut hyvin. Vatsan koko riippuu niiiin monesta asiasta: onko kohtu eteen- vain taaksepäin kallellaan, monesko lapsi, istukan sijainti, oma ruumiinrakenne, vatsalihasten kunto yms.

Olen nyt rv 19, ja mulla on oikein mojova vauvavatsa. Mulla siis kolmas lapsi kyseessä, eteenpäin kallistunut kohtu ja notkoselkä.

Kyllä sinunkin vatsastasi tulee iso, jopa niinkin iso, että toivoisit sen olevan pienempi... ;)

Stressitöntä odotusaikaa toivottaa,
Johanna

Lohdutan aina mielelläni pientä vatsaa "valittelevia" tällä kuvalla.
2131427.t.jpg

Rv 22+5. Neljännen odotus. Kohtu eteenpäin kallellaan, enkä kovin isokokoinen ole. Ei sen vatsan aina tarvii kauheesti pullistua :-)

Kyllä se siitä vielä kasvaa! Tsemppiä raskauteen!

Okei, nyt uskon ;) Kiitos tosi paljon kun valaisitte. Kuten varmaan arvaatte, mulla eka ja en tiedä mitään mistään. Nyt on yksi pelko, toistaiseksi, vähemmän. Onnellista odotusta itse kullekin!

Yhteistyössä