Raskaus ja mahan koko?! :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mahaton
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mahaton

Vieras
Olen nyt viikolla 20 ja kolmas raskauteni. Minua on alkanut vaivaamaan kun ihmiset huomauttelevat pienestä mahastani, raskautta ei huomaa jos ei tiedä ja maha tosiaan on vain pikkaisen pömpöllään. Kohtu tuntuu kuitenkin navan korkeudella niinkuin pitääkin mutta alkoi huolettamaan että voiko vauvalla olla jotain hätää/vikaa? Tähän asti kaikki on ollut ok. Olen ihan normaali kokoinen, M ja aiemmissa raskauksissa mahani on tässä vaiheessa ollut kunnon raskausmaha. Huolehdinko turhaan?

eiköhän neuvolassa olis huomattu, jos jotain olis pielessä. Mulla kanssa pienet raskausmahat molemmilla kerroilla vaikka vauvat normaalipainoisia. Yksi syy oli se, että lapsivettä oli tosi vähän.

Alkuperäinen kirjoittaja pimu:
eiköhän neuvolassa olis huomattu, jos jotain olis pielessä. Mulla kanssa pienet raskausmahat molemmilla kerroilla vaikka vauvat normaalipainoisia. Yksi syy oli se, että lapsivettä oli tosi vähän.

Näin minäkin olen "puolustaunut" että neuvolassa olisi huomautettu jos jotain olisi pielessä kun minulta kysellään onko tuo ihan normaalia. :/