maha löysällä ennen synnytystä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Mievainen
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

Mievainen

Vieras
Te joilla näin on ollut, eli että olette saaneet pöntöllä istua ennen synnytystä, niin kuinka kauan tästä meni että supistukset alkoivat?

Ja nyt tarkoitan siis teitä, joilla todella synnytystä edeltänyt suolen tyhjeneminen itsestään.

Kiitos!

Mulla meni n. neljä tuntia siitä kun maha tyhjeni totaalisesti siihen, että supistukset alkoivat. Lapsi syntyi sitten ekoista supistuksista 8 tunnin päästä.

jep, mullakin illalla oli maha löysällä ehkä joskus 20-22 aikaan ja supistukset alko joskus 1 ja 2 väliin yöllä.. ja 9 jälkeen jo tyttö synty! Onnea ja tsemppiä, kohta varmaan sit menoa! =)

Mä en ainakaan viel ole päässyt laitokselle...pöntöllä olen jo istuskellut reilun vuorokauden ja supistuksiakin tuli 11 tuntia mut sit loppuivat...et ei auta kun odotella...Nyt taas vähän tuntumaa jotta supistukset taas alkaisivat...Mutta ole onnellinen jos pääset jo synnyttämään ei tämäkään ole herkkua kun on joutunut valvomaan noitten supistelujen kanssa viimeyön :kieh:

mulla oli jo jonkinlaisia pieniä supistuksia kun yhtäkkiä rupes sellanen paskominen että huh... pönttöki meni tukkoon yhes vaiheessa... tää oli joskus 10maissa aamulla.. kunnon supitukset alkoi sit 18aikaan illalla ja vauva syntyi klo 00.02.

Minulla ollut pari päivää vähän vatsa kipuja.
Tänään aamulla alkoi vatsa tyhjentyä oikein urakalla. Kramppailee vähän edelleen.
Nyt alavatsaa kolottaa.
Ei kuitenkaan oksentelua tms. vatsataudin oireita.

Yhteistyössä