Maha ja rv pino maanantain kunniaks!

Matilda84
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Tässä sitä mennään rv 10+3 tänään. Kaksihan niitä siellä varhaisultrassa näkyi perjantaina... :xmas: Ja siis toinen raskaus mulle. :heart:




Valitan Simpsoneita taustalla sekä Nalle Puh-yöpaitaa. :saint:
Oi että, oikein paljon onnea tuplista :heart: ihana pieni masu :heart:
Kiitos kiitos! =) Kyllähän tätä aavisteltiin, mies on kaksonen, miehen isä on kaksonen sekä miehen isoisä on kaksonen... :D
Johan teillä on kaksosia suvussa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Alkuperäinen kirjoittaja Matilda84:
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Tässä sitä mennään rv 10+3 tänään. Kaksihan niitä siellä varhaisultrassa näkyi perjantaina... :xmas: Ja siis toinen raskaus mulle. :heart:




Valitan Simpsoneita taustalla sekä Nalle Puh-yöpaitaa. :saint:
Oi että, oikein paljon onnea tuplista :heart: ihana pieni masu :heart:
Kiitos kiitos! =) Kyllähän tätä aavisteltiin, mies on kaksonen, miehen isä on kaksonen sekä miehen isoisä on kaksonen... :D
Johan teillä on kaksosia suvussa :D
Joo ja jos on tähän sukuhistoriaan uskominen, niin meille tulee tyttö ja poika. En sitten tiedä kannattaako mun siihen uskoa... :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Misskitty:
Kiitos kiitos! =) Kyllähän tätä aavisteltiin, mies on kaksonen, miehen isä on kaksonen sekä miehen isoisä on kaksonen... :D

Ja sitten ne vielä väittävät, että kaksosuus periytyy vaan äidin puolelta... :D
Onnea tuplista! :heart:

Ihania masuja kaikilla, omaa edellisen tuplaraskauden venyttämää nahkaani en tuo näytille ennenkuin se tämän uuden myötä (toivottavasti) aavistuksen tasoittuu. :whistle:

Epeti 14+1
 
minä
rv 13+5 ja musta mahaa on jo alkanu tulee mut mun läheisimmät sanoo et oon ihan normaali itteni... oon vähän pömppämahanen normaalistikin... odotan niin kovin et kasvais oikeesti et näyttäs vauvamahalta eikä siltä et oon syöny vaan hyvin...
 

Yhteistyössä