vierailija
Ja pienet lapset joutuisi vielä rauhoittamaan/nukuttamaan kuvausten ajaksiJuu, tuollainen toimiminen aiheuttaisi taatusti lapselle murhetta ja ahdistuneisuutta.
Ja pienet lapset joutuisi vielä rauhoittamaan/nukuttamaan kuvausten ajaksiJuu, tuollainen toimiminen aiheuttaisi taatusti lapselle murhetta ja ahdistuneisuutta.
Plus laitehuolto.Oletko niin pihalla normaalista elämästä? Oletko esimerkiksi kuullut siivouksesta koskaan?
No todellakin. Tällainen ei todellakaan ole leikin asia.Juu, tuollainen toimiminen aiheuttaisi taatusti lapselle murhetta ja ahdistuneisuutta.
Ei se oo pumpulissa kasvattamista. Mut kun sä et tajua et puolet ihmisistä saa syövän ja kakskyt prossaa kuolee siihen ni se on iso asia. Ja todellakin opetan tiettyä kovuutta ja kaikkea ei saa. Tee sä lastes kaa mitä teet itelle tytön hyvinvointi on iso asia ja saan siltä mielenrauhan. Ku tajuisit edes sen et mitä enemmän tutkitaan sen nopiammin saa hoitoa ja syöpä ei pääse leviämään. Mut elä kuule pellossa mulle se ja sama. Ja käytä rahas muffinsseihin. Niin se vaan on.Voi hyvänen aika sinun kanssasi. Sun pitää viedä se lapsi pois kaupungista, kasvattaa ruoka itse, pakottaa harrastamaan liikuntaa ulkoilmassa, nukkumaan tarpeeksi, kääriä se pumpuliin ja tule sitten itkemään ettei muut välitä
Leukemia kyllä. Verikokeet antavat aihetta jatkotutkimuksiin.Joo mut selviikö verisyöpä sitten verikokeessa?
Siis miten niin lapset ei mee rikki jos niille sanoo et se kuuluu sinun hoitoosi. Lapsi siitä kuvauksesta mitään traumoi saa saa jonkun lelun kun oli reipas. Ja on hyvillään siitä. Vai miten lapsi voi saada trauman ku sanoo et käydään kuvat ottaan. Ei minkäänlaista. Suuremman teauman se saa jos todetaan pitkälle mennyt syöpä kun on kovat kivut ja kuolemanpelko.No todellakin. Tällainen ei todellakaan ole leikin asia.
Ensinnäkin syövän kehittyminen voi kestää vuosia. Miksi olet huolissasi vain syövästä, kun on muitakin sairauksia, saati tapaturmia? Et yksinkertaisesti voi suojella lastasi ihan kaikilta vaaroilta, vaikka kaikkemme jokainen teemme, jotta mitään ei tapahtuisi.Ei se oo pumpulissa kasvattamista. Mut kun sä et tajua et puolet ihmisistä saa syövän ja kakskyt prossaa kuolee siihen ni se on iso asia. Ja todellakin opetan tiettyä kovuutta ja kaikkea ei saa. Tee sä lastes kaa mitä teet itelle tytön hyvinvointi on iso asia ja saan siltä mielenrauhan. Ku tajuisit edes sen et mitä enemmän tutkitaan sen nopiammin saa hoitoa ja syöpä ei pääse leviämään. Mut elä kuule pellossa mulle se ja sama. Ja käytä rahas muffinsseihin. Niin se vaan on.
Kannattaa aloittaa niistä täydellisistä verenkuvista (siitä näkee kaikki mahdolliset puutostilat yms) ja alkaa elämään syöpää ehkäisevästi. Eli syödä terveellisesti (ei mitään yliprosessoituaja, ei paljoa sokeria ja liikuntaa joka päivä.Mitä mä sanon et se on nyt normi rutiini. Mua ärsyttää tollaset aikuiset jotka ei tee lasten edestä kaikkea. Sitten mennään hoitoon kun oireet on vakavat älä vittu naurata. Ennalta ehkäisevä tutkiminen kuuluu jokaisen vastuuntuntoisen vanhemman Kontolle
Siivojsn palkka 12h ei paljoa tio kuluiOletko niin pihalla normaalista elämästä? Oletko esimerkiksi kuullut siivouksesta koskaan?
Nooh mä jopa rohkaisen aina tyttö kokeileen uusia juttui pelosta huolimatta. Anteeksi et kiivastuin sulle. Mutkun mä rakastan tota pientä palleroo ja sen ääni on niin suloinen et menetän järkeni välil. Ja toivon vaan pelkkää hyvää. Jo vauva ajoista lähtien ollu tälläin et pienikin pipi sillä saa mun päössä ahdistuksen. Muuten olen huoleton mut en tytyöni kohdallaEnsinnäkin syövän kehittyminen voi kestää vuosia. Miksi olet huolissasi vain syövästä, kun on muitakin sairauksia, saati tapaturmia? Et yksinkertaisesti voi suojella lastasi ihan kaikilta vaaroilta, vaikka kaikkemme jokainen teemme, jotta mitään ei tapahtuisi.
Joko hän toipui siitä vatsataudista, josta mainitsit tässä parisen päivää sitten?
Siis miten niin lapset ei mee rikki jos niille sanoo et se kuuluu sinun hoitoosi. Lapsi siitä kuvauksesta mitään traumoi saa saa jonkun lelun kun oli reipas. Ja on hyvillään siitä. Vai miten lapsi voi saada trauman ku sanoo et käydään kuvat ottaan. Ei minkäänlaista. Suuremman teauman se saa jos todetaan pitkälle mennyt syöpä kun on kovat kivut ja kuolemanpelko.
Ei ole hoitoa, jos ei ole hoidon tarvetta.Siis miten niin lapset ei mee rikki jos niille sanoo et se kuuluu sinun hoitoosi. Lapsi siitä kuvauksesta mitään traumoi saa saa jonkun lelun kun oli reipas. Ja on hyvillään siitä. Vai miten lapsi voi saada trauman ku sanoo et käydään kuvat ottaan. Ei minkäänlaista. Suuremman teauman se saa jos todetaan pitkälle mennyt syöpä kun on kovat kivut ja kuolemanpelko.
Ei se mitään. Ymmärrän hyvin rakkautesi, se kuuluu vanhemmuuteen. Mutta huolehtiminen varmuuden vuoksi ei ole hyväksi sinulle eikä lapsellesi.Nooh mä jopa rohkaisen aina tyttö kokeileen uusia juttui pelosta huolimatta. Anteeksi et kiivastuin sulle. Mutkun mä rakastan tota pientä palleroo ja sen ääni on niin suloinen et menetän järkeni välil. Ja toivon vaan pelkkää hyvää. Jo vauva ajoista lähtien ollu tälläin et pienikin pipi sillä saa mun päössä ahdistuksen. Muuten olen huoleton mut en tytyöni kohdalla
Etkös sinä kirjoittanut, että tupakointi antaa 150% suojan tai jotain sen kaltaista? Lapsesihan on siellä savussa ja saa suojan?
Mut siis mitä haittaa se aiheuttaa jos sanoo et käydään sinun terveytesi takia kuvissa? Ku se et kuvista saa otteen et kaikki hyvin rauhoittaa se mieltä. Mitä aikaisemmassa vaiheess syöpä todetaan on paras mahdollisuus selvitä.Ei se mitään. Ymmärrän hyvin rakkautesi, se kuuluu vanhemmuuteen. Mutta huolehtiminen varmuuden vuoksi ei ole hyväksi sinulle eikä lapsellesi.
Se oli vaan mun höpinöitä. En tietenkään altista lastaEtkös sinä kirjoittanut, että tupakointi antaa 150% suojan tai jotain sen kaltaista? Lapsesihan on siellä savussa ja saa suojan?
No kysypä joltakin lääkäriltä asiaa, onko tuollainen tarpeen, ja palataan sitten.Mut siis mitä haittaa se aiheuttaa jos sanoo et käydään sinun terveytesi takia kuvissa? Ku se et kuvista saa otteen et kaikki hyvin rauhoittaa se mieltä. Mitä aikaisemmassa vaiheess syöpä todetaan on paras mahdollisuus selvitä.
Kysehän oli lapsen mielenjärkkymisestä jos käy kuvissa ni mistä lääkäri tietää mun lapsen järkytyksen jos kuvissa. Mun lapsi oli röntgen kuvissa eikä ahdistunut tai järkkytynyt siitä vaan piti sitä luonnollisena. Mun lapsi on hyvun sopeutuvainen eritilanteseen ja omaa stooalaista tyyneyttäNo kysypä joltakin lääkäriltä asiaa, onko tuollainen tarpeen, ja palataan sitten.
Magneettikuvaus on hieman erilainen kuin röntgen. Kyllä lääkäri ja hoitaja huomaavat, jos lasta pelottaa, ja toimivat sen mukaisesti. On hienoa, että lapsesi on sopeutuvainen ja tyyni. Turhilla tutkimuksilla saatat kuitenkin järkyttää sitä tasapainoa.Kysehän oli lapsen mielenjärkkymisestä jos käy kuvissa ni mistä lääkäri tietää mun lapsen järkytyksen jos kuvissa. Mun lapsi oli röntgen kuvissa eikä ahdistunut tai järkkytynyt siitä vaan piti sitä luonnollisena. Mun lapsi on hyvun sopeutuvainen eritilanteseen ja omaa stooalaista tyyneyttä
Mutta poltatko?Se oli vaan mun höpinöitä. En tietenkään altista lasta
Joo mut ei sitä pelottanut räntgenkään vaik on rauhallinen. Mut innostuu myö uusista asioista. Mikä turhassa niin järkyttäis. Tytyäreni on jo vuosia tiennyt mitä kuolematarkoittaa. Koska näki avaranluonnon ja siinä syötiin eläin ni jouduttiin selittään. Ja tyttöni esitti mulle toiveen kumpa kenenkään ei tarvitsisi kuolla se on tosi herkkis ja empaattinen. Ja jos mä sanon et käydääs ottaa kuvat ei aiheuta stressiä.Magneettikuvaus on hieman erilainen kuin röntgen. Kyllä lääkäri ja hoitaja huomaavat, jos lasta pelottaa, ja toimivat sen mukaisesti. On hienoa, että lapsesi on sopeutuvainen ja tyyni. Turhilla tutkimuksilla saatat kuitenkin järkyttää sitä tasapainoa.
Tämä on minun mielipiteeni näin äitinä, mutta sinä tunnet oman lapsesi parhaiten. Älä jää yksin huoliesi kanssa vaan tosiaan juttele lääkärin kanssa.
Poltan. Mut ei mua mun kuolema oo koskaan ahdistanut. Mut kun sain tyttöni ni sitä mä rakastan niin paljon et itku tulee. Kun se vastaa puhelimeen sillä on niin heleä ja kaunis ääni se on kauneinta maailmassaMutta poltatko?
Mutta sitten sö stressaat niitä tuloksia ja tyttö aistii sen. Tyttö alkaa tarkkailemaan itseään jatkuvasti. Olet varmaan kuullut miten esim anoreksiaa on yhä nuoremmillaJoo mut ei sitä pelottanut räntgenkään vaik on rauhallinen. Mut innostuu myö uusista asioista. Mikä turhassa niin järkyttäis. Tytyäreni on jo vuosia tiennyt mitä kuolematarkoittaa. Koska näki avaranluonnon ja siinä syötiin eläin ni jouduttiin selittään. Ja tyttöni esitti mulle toiveen kumpa kenenkään ei tarvitsisi kuolla se on tosi herkkis ja empaattinen. Ja jos mä sanon et käydääs ottaa kuvat ei aiheuta stressiä.
Höpsö mä oon aina tyttöni edessä täysin rauhallinen enkä panikoi tietty. Mut sitkun oon yksin lasken todenäköisyyksiä ja murehdin. Kyl mä osaan sitä rauhoittaa. Oon jo tääl kertonut mut lähellä alkoi tulipalo ja tyttö säikähti ja alkoi panikoimaan mut neuvoin et paniikissa teet virheratkaisui sun pitää keskittää ajatus ja fokus miten pääset pois tulipalosta mut elä anna paniikille valtas vaan oo rauhallinen ja säilytä mielenmalttis ni voit pelastuu ja noit on monta tilannetta ja ne on niitä hetkiäMutta sitten sö stressaat niitä tuloksia ja tyttö aistii sen. Tyttö alkaa tarkkailemaan itseään jatkuvasti. Olet varmaan kuullut miten esim anoreksiaa on yhä nuoremmilla