Magneettikuvaan puolen vuoden välein omakustanteisesti

9MM
Verikoe mielestäni kertoisi tarpeeksi. Eli kaksi kertaa vuodessa täysiverenkuva. Jos arvot ovat pielessä tai muita oireita niin tällöin lisätutkimuksia. Ja leukemia on yleisin lapsien syöpä

Nooh todellisuus sanoo että verikokeilla ei voi löytää muitakun verisyöpäö. Joten kuvaus ja verikoe. Tätä pakettia pitäisi yksityisen myydä kolmensadan hintaan ja saa näin lisää asiakkaita jotka huolehtii lapsistaan lopuille lasut sitten.
 
9MM
Et taida tajuta kuinka kallis tuo laite on plus tietenkin palkat
Eiköhän se laite oo maksettu monet kerrat noilla hinnoilla. Lääkärin tuntipalkka on noin 80€tunti. 2h on satakuuskymppiä. Siihen tunti kuvien analysointiin tekee 240€ sit yritys ottaa itelleen 400€ hintaan eli koko kropan tutkimus pitää saada viitensataan. Katoppa yksityisten lääkärifirmojen voittoa ni kyl ne pärjää jos haluuvat laajentaa asiakas kuntaa ei ole mitään järkeä nyhtää liikaa. Tai sitten yksityiset kielletään kokonaan maassa ja valtio lakisäädöksellä ottaa kaikki haltuunsa
 
vierailija
Eiköhän se laite oo maksettu monet kerrat noilla hinnoilla. Lääkärin tuntipalkka on noin 80€tunti. 2h on satakuuskymppiä. Siihen tunti kuvien analysointiin tekee 240€ sit yritys ottaa itelleen 400€ hintaan eli koko kropan tutkimus pitää saada viitensataan. Katoppa yksityisten lääkärifirmojen voittoa ni kyl ne pärjää jos haluuvat laajentaa asiakas kuntaa ei ole mitään järkeä nyhtää liikaa. Tai sitten yksityiset kielletään kokonaan maassa ja valtio lakisäädöksellä ottaa kaikki haltuunsa
Yksi lääkärikö siellä vain on töissä?
 
9MM
Ja kun ajatellaan et lapsia puolimiljoonaa tarkoittaa se miljoonaa kertaa jos puolen vuoden välein käy magneettikuvissa tarkoittaa se kolmeasataa miljoonaa yksityiselle jos sillä potilla ei pärjää ni on omituista. Plus muut tulot
 
vierailija
Magneettikuvaus on ortopedin aapinen. TT kuva kertoo muistakin kuin luista.
Jos tytöllä on jotain vatsassa niin gastroskopia kertoo mitä eikä tule lainkaan säteilyä.
 
vierailija
Ei ollu mikään nyt hätänä. Mut mä tajusin et kannan niin isoo huolta tytöstä et onko magneetti tutkimuksesta vaaraa. Ni saadaan ajoissa hoitoa jos jotain ilmenee. Näin mä saan mielen rauhan koska tybykkääni rakastan eniten maanpäällisistä asioista. Joten mulle se on sama se kolmesstaa mitä se maksaa. Mut saako sillä kuvauksella hyvin selville koko kropan tilanteen?
Ei sellaisia tehdä varmuuden vuoksi. Älä aiheuta lapselle turhaa hätää ja huolta.
 
vierailija
Mitä mä sanon et se on nyt normi rutiini. Mua ärsyttää tollaset aikuiset jotka ei tee lasten edestä kaikkea. Sitten mennään hoitoon kun oireet on vakavat älä vittu naurata. Ennalta ehkäisevä tutkiminen kuuluu jokaisen vastuuntuntoisen vanhemman Kontolle
Kuulehan nyt, ei kukaan teetä varmuuden vuoksi tuollaisia kokeita. Peruslääkärikäynnit hoidetaan ja tarvittaessa lisäkokeita, jos ja kun lääkäri määrää.

On normaalia kantaa huolta lapsesta, mutta tuo vaikuttaa jo liioitellulta. Voisitko ajatella, että juttelisit huolistasi jonkun kanssa? Mitä mieltä lapsesi äiti on näistä mietteistäsi? Miten ajattelit estää mahdolliset tapaturmat tai ihan muutkin sairaudet kuin mahdolliset syövät? On asioita, joihin voi vaikuttaa, ja niitä, joihin emme voi vaikuttaa. Terveellä järjellä pääsee jo pitkälle.
 
vierailija
Mitä mä sanon et se on nyt normi rutiini. Mua ärsyttää tollaset aikuiset jotka ei tee lasten edestä kaikkea. Sitten mennään hoitoon kun oireet on vakavat älä vittu naurata. Ennalta ehkäisevä tutkiminen kuuluu jokaisen vastuuntuntoisen vanhemman Kontolle
Voi hyvänen aika sinun kanssasi. Sun pitää viedä se lapsi pois kaupungista, kasvattaa ruoka itse, pakottaa harrastamaan liikuntaa ulkoilmassa, nukkumaan tarpeeksi, kääriä se pumpuliin ja tule sitten itkemään ettei muut välitä
 
Kuulehan nyt, ei kukaan teetä varmuuden vuoksi tuollaisia kokeita. Peruslääkärikäynnit hoidetaan ja tarvittaessa lisäkokeita, jos ja kun lääkäri määrää.

On normaalia kantaa huolta lapsesta, mutta tuo vaikuttaa jo liioitellulta. Voisitko ajatella, että juttelisit huolistasi jonkun kanssa? Mitä mieltä lapsesi äiti on näistä mietteistäsi? Miten ajattelit estää mahdolliset tapaturmat tai ihan muutkin sairaudet kuin mahdolliset syövät? On asioita, joihin voi vaikuttaa, ja niitä, joihin emme voi vaikuttaa. Terveellä järjellä pääsee jo pitkälle.
Juu, tuollainen toimiminen aiheuttaisi taatusti lapselle murhetta ja ahdistuneisuutta.
 

Yhteistyössä