W
wc-istunto
Vieras
Itse sain tuommoisen magneettikorun joskus aikoinaan (mistä lie koulun-harrasteen) arpajaisista.
Mukana oli lappu että se on niitä parantavia magneettikoruja ja olikohan siinä joku linkki jonnekin sivustolle, en muista kun lappu kadonnut.
Otin nyt vasta korun käyttöön kokeillakseni (lähinnä pitääkseni sitä koruna kun on nätti vaikka yksinkertanen)
sitä ja en sitten tiedä mutta pidin reilun 2viikkoa ja joka päivä mahani oli löysällä,
ei nyt vettä sentään tullut mutta sanotaan että jos ilmavaivaa oli kun tuoreita herneitä söin yhtenä päivänä niin ei kannattanut paukkuja päästellä
Muulloin pidin normaalin ruokavalion eli ei voinut siitäkään sitten mielestäni tuo johtua että nyt maha on löysällä.
Myöskään ummetuksesta en tietääkseni koskaan ole kärsinyt,
eli sinällään omituinen oire moisesta korusta.
Ja nyt jos joku sanoo ettei johtunut korusta,
tein siis testin,
otin korun pois,
oli 2vrk ollut pois ja maha toimii kuten pitää
Laitoin korun takaisin ja taas sama juttu,
heti illalla 8 tunnin pidon jälkeen maha löysällä.
Itse en koskaan ole uskonut mihinkään höppään ja siksi kun en oikein löytänyt mitään netistäkään tietoa muuta kuin että tuo perustuu siihen kun vaan kovasti uskot eli hömppään '
niin ajattelin kysellä onko muilla vastaavia kokemuksia.
Tai onko täällä moisen korun jälleenmyyjiä jotka osaa kertoa.
Itse ajattelin vain pitää korua koruna mutta pidä sitä nyt kun kokoajan saat juosta isolla tarpeella ja se on no sanotaan niin löysää kun joskus on synnytyksen jälkeen antaneet ulostuspillereitä ettei eka iso tarve revi alapäätä hajalle
Mukana oli lappu että se on niitä parantavia magneettikoruja ja olikohan siinä joku linkki jonnekin sivustolle, en muista kun lappu kadonnut.
Otin nyt vasta korun käyttöön kokeillakseni (lähinnä pitääkseni sitä koruna kun on nätti vaikka yksinkertanen)
sitä ja en sitten tiedä mutta pidin reilun 2viikkoa ja joka päivä mahani oli löysällä,
ei nyt vettä sentään tullut mutta sanotaan että jos ilmavaivaa oli kun tuoreita herneitä söin yhtenä päivänä niin ei kannattanut paukkuja päästellä
Muulloin pidin normaalin ruokavalion eli ei voinut siitäkään sitten mielestäni tuo johtua että nyt maha on löysällä.
Myöskään ummetuksesta en tietääkseni koskaan ole kärsinyt,
eli sinällään omituinen oire moisesta korusta.
Ja nyt jos joku sanoo ettei johtunut korusta,
tein siis testin,
otin korun pois,
oli 2vrk ollut pois ja maha toimii kuten pitää
Laitoin korun takaisin ja taas sama juttu,
heti illalla 8 tunnin pidon jälkeen maha löysällä.
Itse en koskaan ole uskonut mihinkään höppään ja siksi kun en oikein löytänyt mitään netistäkään tietoa muuta kuin että tuo perustuu siihen kun vaan kovasti uskot eli hömppään '
niin ajattelin kysellä onko muilla vastaavia kokemuksia.
Tai onko täällä moisen korun jälleenmyyjiä jotka osaa kertoa.
Itse ajattelin vain pitää korua koruna mutta pidä sitä nyt kun kokoajan saat juosta isolla tarpeella ja se on no sanotaan niin löysää kun joskus on synnytyksen jälkeen antaneet ulostuspillereitä ettei eka iso tarve revi alapäätä hajalle