Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Jaahas:Mä en ymmärrä jotka jonkun pelin takia ottaa facessa sen 1000 ystävää. Welcome hakkerit!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:Pelaako teistä kukaan Facebookin kautta Mafia Warssia vai onkx meitsi ainut siihen hurahtanu?!
Alkuperäinen kirjoittaja JANGSTERI:pelattuahan tuota tulee 7-8 tuntia päivässä. lvl taitaa olla nyt jotaki 397~398. ja sitä tulee nostettua joka päivä 2-3 lvl. riippuu kauan sitä koneella viihtyy. mafiaa on vähän päälle 530++
Alkuperäinen kirjoittaja Sipe:Hurahdin ihan täysinKyllähän tuolla ihan suomeksi on jutut..paitsi ohjeet.
Alkuperäinen kirjoittaja ...:pelattuahan tuota tulee 7-8 tuntia päivässä. lvl taitaa olla nyt jotaki 397~398. ja sitä tulee nostettua joka päivä 2-3 lvl. riippuu kauan sitä koneella viihtyy. mafiaa on vähän päälle 530++
no huhhuh, ite oon 1300lvl eikä tarvii käydä ku 20min päiväs ja parhaillaa oon saanu 130lvl jossai paris tunnis ;D
Alkuperäinen kirjoittaja [FIN]Mafiamörkö:mafia wars ei ole peli - se on elämäntyyli.
Alkuperäinen kirjoittaja yksin tylsää pelata:Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:Pelaako teistä kukaan Facebookin kautta Mafia Warssia vai onkx meitsi ainut siihen hurahtanu?!
mä haluisin pelata mut yksin ei huvita. kun ei kaverit pelaa tota.
Saa lisätä mut sinne pelaajaksi. suomisotilas@wippies.fi