Mafia Wars

RITVA KORPI
Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:
Pelaako teistä kukaan Facebookin kautta Mafia Warssia vai onkx meitsi ainut siihen hurahtanu?!
Olen nainen ja olen hurahtanut peliin tarvitsen kavereita kaikki tervetulleita Mafia perheeseeni FACEBOOKISSA TAVATAAN
 
JANGSTERI
pelattuahan tuota tulee 7-8 tuntia päivässä. lvl taitaa olla nyt jotaki 397~398. ja sitä tulee nostettua joka päivä 2-3 lvl. riippuu kauan sitä koneella viihtyy. mafiaa on vähän päälle 530++
 
(entinen) papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja JANGSTERI:
pelattuahan tuota tulee 7-8 tuntia päivässä. lvl taitaa olla nyt jotaki 397~398. ja sitä tulee nostettua joka päivä 2-3 lvl. riippuu kauan sitä koneella viihtyy. mafiaa on vähän päälle 530++
Mitä teet päivän aikana, kun saat siihen noin monta tuntia menemään?

Minä käytän Mafiaan yleensä 5-15 minuttia päivässä ja pääsen sillä tavoin 1-2 leveliä päivässä ylöspäin (riippuen siitä onko joku kavereista lähettänyt energiapakkauksen vai ei).
 
...
pelattuahan tuota tulee 7-8 tuntia päivässä. lvl taitaa olla nyt jotaki 397~398. ja sitä tulee nostettua joka päivä 2-3 lvl. riippuu kauan sitä koneella viihtyy. mafiaa on vähän päälle 530++
no huhhuh, ite oon 1300lvl eikä tarvii käydä ku 20min päiväs ja parhaillaa oon saanu 130lvl jossai paris tunnis ;D
 
asdk
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
pelattuahan tuota tulee 7-8 tuntia päivässä. lvl taitaa olla nyt jotaki 397~398. ja sitä tulee nostettua joka päivä 2-3 lvl. riippuu kauan sitä koneella viihtyy. mafiaa on vähän päälle 530++
no huhhuh, ite oon 1300lvl eikä tarvii käydä ku 20min päiväs ja parhaillaa oon saanu 130lvl jossai paris tunnis ;D
haha vitun jobberi. hyökkään mun paskal level 30 jol on 20 attack nii otat pataa. peace
 
hiiru
http://allmafiawars.com/

Käykääpä katsomassa kyseinen osoite. Sivusto on juuri avattu ja kuulema suomalaisten ylläpitämä. Sisältää runsaasti strategiaa ja tuolla näköjään joku blogikin mitä päivitetään. Suht. uusi sivusto.
 
(entinen) papukaijan ruokottomat puheet
Alkuperäinen kirjoittaja [FIN]Mafiamörkö:
mafia wars ei ole peli - se on elämäntyyli.
Ziisus! Mä lopetan Mafia warsin fanittamisen heti, jos noin on. (Alkuinnostuksen jälkeen) tylsä peli kuin mikä. Pari kertaa viikossa nykyään pelaan sitä, arviolta 10 minuuttia kerrallaan.
 

Yhteistyössä