Siis tuntematonta ystävää.Alkuperäinen kirjoittaja Jaahas:Mä en ymmärrä jotka jonkun pelin takia ottaa facessa sen 1000 ystävää. Welcome hakkerit!
Olen nainen ja olen hurahtanut peliin tarvitsen kavereita kaikki tervetulleita Mafia perheeseeni FACEBOOKISSA TAVATAANAlkuperäinen kirjoittaja Princess83:Pelaako teistä kukaan Facebookin kautta Mafia Warssia vai onkx meitsi ainut siihen hurahtanu?!
Mitä teet päivän aikana, kun saat siihen noin monta tuntia menemään?Alkuperäinen kirjoittaja JANGSTERI:pelattuahan tuota tulee 7-8 tuntia päivässä. lvl taitaa olla nyt jotaki 397~398. ja sitä tulee nostettua joka päivä 2-3 lvl. riippuu kauan sitä koneella viihtyy. mafiaa on vähän päälle 530++
Miten tuon saa suomenkieliseksi?Alkuperäinen kirjoittaja Sipe:Hurahdin ihan täysin Kyllähän tuolla ihan suomeksi on jutut..paitsi ohjeet.
haha vitun jobberi. hyökkään mun paskal level 30 jol on 20 attack nii otat pataa. peaceAlkuperäinen kirjoittaja ...:pelattuahan tuota tulee 7-8 tuntia päivässä. lvl taitaa olla nyt jotaki 397~398. ja sitä tulee nostettua joka päivä 2-3 lvl. riippuu kauan sitä koneella viihtyy. mafiaa on vähän päälle 530++
no huhhuh, ite oon 1300lvl eikä tarvii käydä ku 20min päiväs ja parhaillaa oon saanu 130lvl jossai paris tunnis ;D
Ziisus! Mä lopetan Mafia warsin fanittamisen heti, jos noin on. (Alkuinnostuksen jälkeen) tylsä peli kuin mikä. Pari kertaa viikossa nykyään pelaan sitä, arviolta 10 minuuttia kerrallaan.Alkuperäinen kirjoittaja [FIN]Mafiamörkö:mafia wars ei ole peli - se on elämäntyyli.
Alkuperäinen kirjoittaja yksin tylsää pelata:mä haluisin pelata mut yksin ei huvita. kun ei kaverit pelaa tota.Alkuperäinen kirjoittaja Princess83:Pelaako teistä kukaan Facebookin kautta Mafia Warssia vai onkx meitsi ainut siihen hurahtanu?!
Saa lisätä mut sinne pelaajaksi. suomisotilas@wippies.fi