Märkä uni

On aivan pakko toitottaa maailmalle tämä:

Jumankauta, heräsin aamulla siihen, että oli tulla. Minulta, jo lähes keski-ikäiseltä äijältä. Nuorena jannuna oli ne viimeiset kerrat kun lakanat kastui ja nivuset sotkeentui, mutta nyt. Oikeastaan hieman harmitti kun heräsi. Oli niin mukava nainen sylissä. ;)

Ne oli mukavia ne ajat, jolloin melkein joka yö jotain seksipitoista unta näki. Katselisin kyllä vieläkin.
Märät unet ovat aika vähillä puheilla. Mitenkähän on, kai niitä kaikilla on, tai näkee?

Olen kuullut, että naisetkin saavat nukkuessa orkkuja ja kai siinä silloin jotain seksiäkin unissa on ollut.:confused:
 
Minulla useinkin jo 9-10 vuotiaana, saattoi olla aiemminkin, taisi orgasmi kouristella, sillä heräsin ja pippeli oli kova ja omituinen olo oli. Ei mitään spermaa tullut silloin vielä.

Olisikohan ollut jotain 12-vuotiaana, kun huomasin kullinpään kastuneen ja siitä se sitten alkoi lisääntymään. Hiukan ahdisti, kun ei oiken tiennyt mitä tapahtui.

Kaverit eivät kertoneet mitään vastaavanlaista heillä olevan ja olin aika yksin ja tietämätön sen suhteen. Vähitellen asia valkeni ja runkkauskin alkoi olla lähes päivittäistä.

Kiihotusunia näin aika paljon ja kyllä niitä voi märiksi uniksi sanoa. Joskus tuntui vaan sotkuiselta ja tahmealta, mutta yleensä aamulla ei ollut kuin koppuraa. Omituista oli, että unissa oli usein äiti ja ihan kuin olisi ollut hänen vikansa, että ruiskaisin spermat.

Joskus vielä aikuisenakin saattaa olla hirvittävä stondis ja hilkun kilkun ettei spedet lennä.

Vaimo kyllä kertoo avoimesti, onko jotain jännää unissa ollut, mutta ei kuulema muista mitään muuta kuin, että orgasmi käväisi.:)
 
  • Tykkää
Reactions: Neutral
Vaimo kyllä kertoo avoimesti, onko jotain jännää unissa ollut, mutta ei kuulema muista mitään muuta kuin, että orgasmi käväisi.:)
Sulla on kiva vaimo, kun rohkeasti kertoo öisistä unistaan. Varmaan myös jotain muutakin muistaa kuin sen orgasmin vierailun, mutta ei fiksuna kerro. Kerrotko sinä, kenet yöllisessä unessa kohtasit, oli sitten märkä uni tai ei, tuskin kerrot.

Totuus on se, että useimmat naisetkin näkevät seksistisiä unikuvia. Usein tulee vaan herättyä ennenkuin se tosi-ihana tapahtuu. Orgasmiin asti pääsee silloin tällöin, mutta ei niin järisyttävään kuin normaalisti.

Eli näin minulla. :saint:
 
Oli ne pelottavia kokemuksia kun nuorena poikasena ensimmäisiä kertoja heräsi omituiseen kipuun ja kovaan seisokkiin. Ei oikein tiennyt mistä johtui ja harhaileva muistikuva jostain omituisesta unesta.
Ajanmittaan alkoi sitten jo kalun pää kastua ja tietoisuus kasvoi mistä johtui. Unissa vilahteli rintoja, alastomia vartaloita ja koskettelua. Aina kun unessa joku tarttui kaluun, niin heräsin ja olin saanut siemensyöksyn.
Kovin harvoin nyt vanhempana mitään tuommoista tapahtuu, jos ollenkaan. Saisi kyllä tapahtua.
 
Kyllähän sitä nuorena kollina heräsi kun märkää ruiski ja kulli kovana nytkyi. Aina jokin mukava unenpätkä siihen liittyi.
Sitten vaan harveni ja nyt ei enää koskaan. Joskus unta näkyy ja kovenee, mutta unessa ei ainakaan se joka vieressä nukkuu. Ja kuivan pysyy.
 
Kovin harvoin nyt vanhempana mitään tuommoista tapahtuu, jos ollenkaan. Saisi kyllä tapahtua.
No nyt sitten tapahtui. Semmoinen mielenkiintoinen oli uni. Kyttäsin jossain nurkan takana minihameisia naisia ja niiden pyllistelyä. Unissa olin runkkaavinani. En tiedä teinkö sitä, mutta heräsin orkkuun ja käsi oli munilla. Kämmen oli märkä. Ei sieltä isompaa satsia tullut, mutta sotki kumminkin kouran.
Johtuikohan uni siitä, että olin päivällä käynyt tavaratalossa kokeilemassa kenkiä ja samalla katsellut hyllyn välistä yhtä naista joka saapikkaita mallasi peilin edessä ja välillä istui vaihtamassa uusia jalkaan nostellen jalkojaan hameenhelma puolireidessä.
Saisi kyllä useimminkin tuommoisia pikkutyrskähdyksiä unessa olla.
 
Pari kertaa oon tullu unissani ja niistä alkaa olla kohta 10 vuotta aikaa. En oikee koskaan muista uniani aamulla ja varsinki seksiunet olis kyl kiva muistaa. Kyllä sitä varmaan jotain kivoja unia näkee, kun aika monesti herää sellaseen stondikseen, et hiuakn sattuu.
 
Kai niitä joskus märiksikin voi kutsua. Jos on pitkään poissa siitä normaalista elämästä, tai on ollut seurassa, joka on ilmiselvästi ollut semmoinen eroottissävyinen ja iloisen kiusoitteleva ja hauska, mutta se huipennus kuitenkin jäänyt kokematta, niin melkoisella varmuudella yön, kahden kuluttua asiat tulevat uneen ja saavat aikaan sen märkyyden.
 
10 vuoden tauko katkes: Olin japanilaisessa telkkariohjelmassa, missä pantiin jossain studioyleisön edessä. Taustalla oli miesten naamakuvat, ja vieressä palkki, joka osoitti kiihottumisen asteen. Sitten tuli minun vuoroni. Partnerini oli jotenkin aika epämiellyttävän näköinen ja suuteleminen oli vastahakoista. Kuitenkin kovetuin ja nainen laittoin mulle kortsun päälle ja ohjasi mut sisäänsä. Sitten tajusin laukeavani ihan saman tien.

En tainnut ihan orkkuun herätä, mutta jossain vaiheessa yötä havahduin kun lakana oli viereesä ihan märkä, et oli kunnon lasti tullut :D
 

Yhteistyössä