Mä uskaltauduin vaa-alle...

ja paino oli pudonnut 11 päivän aikana 1,8 kg :D

Enkä ole muuta tehnyt, kun vain lopettanut kokonaan karkin, suklaan ja pullan syönnin. Kertonee siis jotain siitä, miten paljon niitä ennen mässäsin :ashamed:
 
Mä tarvitsin ikäänkuin sellaisen ns. viimeisen niitin jonka jälkeen mulle oli päivän selvää että mässäily loppui...ja sen niitin sain neuvoapunnituksessa 11 päivää sitten. Ei enää edes tee mieli herkutella, oli se vaakalukema senverran kova :/

Mutta jos tosiaan tämä riittää, että karsin herkut niin aika vähällä pääsen.

Tsemppiä vaan muillekin, joilla sama edessä/meneillään.
 
...
Mulla on puntaririippuvuus. Hyppään siinä kymmeniä kertoja päivässä. Ja voinette uskoa sen kontrollimäärän mikä siitä kehkeytyy. No huolestun vasta, ku Bmi alkaa olee alipainon rajoilla;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mulla on puntaririippuvuus. Hyppään siinä kymmeniä kertoja päivässä. Ja voinette uskoa sen kontrollimäärän mikä siitä kehkeytyy. No huolestun vasta, ku Bmi alkaa olee alipainon rajoilla;)
:LOL: Sama täällä.. ostin vaa`an 5vkoa sitten ja pari päivää sitten mies jo joutui vaihtamaan pattereita :LOL: :D
 
v
Minulla on sama tilanne. Lopetin kaikki sokeri/jauhoherkut kaksi viikkoa sitten ja makaroonia/nuudelia/riisiä syön vain kohtuullisesti. Reilut kaksi kiloa on lähtenyt. Merkittävin tekijä on se, että napostelun määrä on vähentynyt. Suklaa ja jäätelö olivat herkkujani.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tyttö TuulisPää:
Alkuperäinen kirjoittaja ...:
Mulla on puntaririippuvuus. Hyppään siinä kymmeniä kertoja päivässä. Ja voinette uskoa sen kontrollimäärän mikä siitä kehkeytyy. No huolestun vasta, ku Bmi alkaa olee alipainon rajoilla;)
:LOL: Sama täällä.. ostin vaa`an 5vkoa sitten ja pari päivää sitten mies jo joutui vaihtamaan pattereita :LOL: :D
Tosiaan olet siinä vaa-alla kerran tai pari käynyt :LOL: :D
 

Yhteistyössä