Mä uskallan väittää ettei koolla ole väliä!

  • Viestiketjun aloittaja c
  • Ensimmäinen viesti
väli
On sillä väliä jos menee ääripäihin se koko, mut suurin osa on sellasia keskivertokokosia ja hyvin toimii :) Kerran oli ukolla niin iso, et joka kerta veri lensi ja sattui ihan sikana. Yhellä oliki kuin grilli-balkan sellanen ohuen ohut. Keskikokonen kunniaan! :D
 
millipilli
Mä uskallan väittää että sillä on väliä... kertaalleen ollut miehen kanssa jonka pili (se todellakin oli pili eikä mitään muuta) oli "juhlakunnossa" mun pikkusormen kokoinen ja mulla on kädet lasten kokoo...
 
ootko kokeillut?
Kyllä sillä on väliä. Iso ja pieni tuntuvat erilaiselta ja erityisesti häiritsevän pieni ja häiritsevän iso tuntuu ikävältä.

Tärkeintä on tietysti se MITEN sitä käyttää, mieluummin hyvää pientä kuin huonoa suurta munaa, mutta paras on kohtuullisen kokoinen hyvinkäytetty muna. Ja toiseen suuntaan, paras on tiukka ja taidokas pillu, vaikka kyllä löysään lahnaankin tarpeensa tyydyttää.
 
millipilli
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Mä uskallan väittää että sillä on väliä... kertaalleen ollut miehen kanssa jonka pili (se todellakin oli pili eikä mitään muuta) oli "juhlakunnossa" mun pikkusormen kokoinen ja mulla on kädet lasten kokoo...
Niin se oli se millipili :D
Se oli just se... :D
 

Yhteistyössä