Mä tunnen sen jota etsivät klaukkalassa...

ainakaan harjula syrjälän suunnalla ei helikopteria enää oo pörränny kohta kahteen tuntiin.
Varmaan se otetaan aamsuta taas käyttöön ellei löydy sitä.

Mukavan paljon kuitenkin tosiaan ihan siviili-ihmisiäkin autolla liikkeellä, vaikka alkaahan se epätodennäköistä olla että se enää katuja tallaa :/
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine85:
ainakaan harjula syrjälän suunnalla ei helikopteria enää oo pörränny kohta kahteen tuntiin.
Varmaan se otetaan aamsuta taas käyttöön ellei löydy sitä.

Mukavan paljon kuitenkin tosiaan ihan siviili-ihmisiäkin autolla liikkeellä, vaikka alkaahan se epätodennäköistä olla että se enää katuja tallaa :/
Alkaa olla epätodennäköistä, juu :( Mä menen ihan just nukkumaan, huomenna voin tulla kertomaan jos jotain uutisia tulee.

Jos se on tarkoituksella kotoota lähteny, niin on kyllä ehtiny jo pitkälle :(
 
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja Ambrosine85:
ainakaan harjula syrjälän suunnalla ei helikopteria enää oo pörränny kohta kahteen tuntiin.
Varmaan se otetaan aamsuta taas käyttöön ellei löydy sitä.

Mukavan paljon kuitenkin tosiaan ihan siviili-ihmisiäkin autolla liikkeellä, vaikka alkaahan se epätodennäköistä olla että se enää katuja tallaa :/
Alkaa olla epätodennäköistä, juu :( Mä menen ihan just nukkumaan, huomenna voin tulla kertomaan jos jotain uutisia tulee.

Jos se on tarkoituksella kotoota lähteny, niin on kyllä ehtiny jo pitkälle :(


Tulin vasta ja luin ketjun, :hug:
 
Vieras
Viimeinen etsintä partio palasi maastosta noin klo 04.00. Etsinnät keskittyivat vesitornin mäen maastoon.
Aamulla jatketaan etsintöjä. Toivottavasti ei liian myöhään.... :(
 
vieras
:( Kamalaa. Ja mikä vetää vanhan miehen siihen että omaehtoisesti haluaa mennä ja "kadota"? Masennus? Jos dementtiakin ihan alussa. Todella toivon että pappa löytyy hyvässä kunnossa. Váikka on tässä kyllä pakkasyö takana. ://

 
nöppäri
Eikö ole ollenkaan pistetty metsiin koiria hakemaan??
Niitä vapaaehtoisia löytyy vaikka kuinka paljon, itsekkin tuota koiran kanssa tehnyt.
Toivottavasti nyt tapahtuisi jotakin edistystä ja käänne parempaan
 
se ap
täällä onneksi lämmittää tosi hyvin nyt, että varmasti varjossakin on lämpöinen :) Aurinko paistaa, josko se helpottaisi kadonneen oloa, jos hän tuolla ulkona on yönsä viettänyt.
Toivottavasti tosissaan löytyisi pian. On tämä sen verran iso alue, että etsittävää riittää.
Toivottavasti ei kuitenkaan ole kauas lähtenyt.
 
veste
ei ole kopteria enää näkynyt Harjulassa, mutta kyllähän tämä tulikin etsittyä varmasti aikalailla kokonaan eilen. Mihinköhän sitä voisi itse lähteä etsimään? onko teillä tietoa?
 
Alkuperäinen kirjoittaja veste:
ei ole kopteria enää näkynyt Harjulassa, mutta kyllähän tämä tulikin etsittyä varmasti aikalailla kokonaan eilen. Mihinköhän sitä voisi itse lähteä etsimään? onko teillä tietoa?
Päiväaikaan ei taida olla lämpökamerasta paljon apua vielä tähän aikaan vuodesta ja sitä kautta kopterista, maasto on sen verran lämmin vielä, että esim kivet hohkaavat lämpöä ja ihmiset erottaminen on vaikeaa.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja veste:
ei ole kopteria enää näkynyt Harjulassa, mutta kyllähän tämä tulikin etsittyä varmasti aikalailla kokonaan eilen. Mihinköhän sitä voisi itse lähteä etsimään? onko teillä tietoa?
Kannattaa mennä sinne Klaukkalan urheilukentän parkkipaikalle. siellä on SPR:n johtoauto, missä ottavat vapaaehtoisia etsintöihin mukaan.
Saatte vähän tietoa enemmän kun täältä foorumin kautta.
 
klaukkalalainen
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja veste:
ei ole kopteria enää näkynyt Harjulassa, mutta kyllähän tämä tulikin etsittyä varmasti aikalailla kokonaan eilen. Mihinköhän sitä voisi itse lähteä etsimään? onko teillä tietoa?
Kannattaa mennä sinne Klaukkalan urheilukentän parkkipaikalle. siellä on SPR:n johtoauto, missä ottavat vapaaehtoisia etsintöihin mukaan.
Saatte vähän tietoa enemmän kun täältä foorumin kautta.
Ai se sama josta hädin tuskin sai tietoa eilen kun yritti mennä auttamaan?
Kukaan ei millään olisi kertonut ketä etsitään. Saati että voisiko auttaa, näytettiin vain nyrpeää naamaa.
 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja klaukkalalainen:
Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja veste:
ei ole kopteria enää näkynyt Harjulassa, mutta kyllähän tämä tulikin etsittyä varmasti aikalailla kokonaan eilen. Mihinköhän sitä voisi itse lähteä etsimään? onko teillä tietoa?
Kannattaa mennä sinne Klaukkalan urheilukentän parkkipaikalle. siellä on SPR:n johtoauto, missä ottavat vapaaehtoisia etsintöihin mukaan.
Saatte vähän tietoa enemmän kun täältä foorumin kautta.
Ai se sama josta hädin tuskin sai tietoa eilen kun yritti mennä auttamaan?
Kukaan ei millään olisi kertonut ketä etsitään. Saati että voisiko auttaa, näytettiin vain nyrpeää naamaa.
Kyllä me eilen saatiin heti ihan liivit päälle ja valokuvat sekä muut tuntomerkit ketä etsitään. Ja samointein metsään ketjussa.
En sitten tiedä millä asenteella kukakin on sieltä tietoa kyselly?
 
se ap
mieheni kävi sielä kyselemässä, ja todella nihkeesti annettiin tietoa. Koiran kanssa oli liikkeellä, ja pyysi saada tietää mitä etsitään, ja jotain tuntomerkkejä. Nihkeästi sai vihdoin tietää että vanhusta, noin 170cm harmaissa vaatteissa, mutta tämäkin vähän silleen, no jos nyt sitten jotain kerron asenteella.
Ja mieheni oli hyvää hyvyyttään menossa sinne etsimään.
Mielestäni toiminta oli muuten hyvää, mutta en oikeen tajunnut miksi katsottiin vähän kieroon kun tahtoi auttaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ?:
jos hän ei enää jaksanu sairastaa ja lähti tästä maailmasta.
kyseessä ilmeisesti dementikko niin kommenttisi täysin asiaton.

Dementikko voi muistaa että lähtee 50metrin päähän kauppaan hakemaan maitoa mutta löytyykin sitten jostain aivan muualta eikä muista miksi on siellä, kuka on ja minne pitäisi mennä.

 
Roni
Viime yö ja tämä aamu on metsiä yms. haravoitu, tuloksetta. Kyllä sitä energiaa ja tunnollisuutta löytyy siis meiltä nuoriltakin!

Toivon mukaan joku etsijöistä löytää hänet, me emme siinä ainakaan vielä ole onnistuneet, vaikka paljon lääniä olemme etsineet.
 

Yhteistyössä