Mä tunnen sen jota etsivät klaukkalassa...

Alkuperäinen kirjoittaja se ap:
vastaatko vielä siihen millä asteella se dementia on, että onko hän kuinka selväjärkinen? Luuletko että menee pitkiä matkoja tuolla mettässä?
Kyllä hällä vielä oli aika hyvin järki tallella, aika alkukuopissa vissiin vielä dementia.
 
se ap
mies soittaa juuri ja kertoo että paljon on ihmisiä etsimässä nimen omaan metsissä. Keskustasta on ainakin tuo kopteri kadonnut jonnekkin. Ääni kuitenkin miehen mukaan tulee jostain viellä. Hän lähti nyt ajelemaan tuolta kauempaa ympäri tätä klaukkalaa, ja koittaa ajella sen verran rauhassa, että voisi ehkä nähdä jos metsän suunnilla joku käppäilisi.

Vielä mietin että voisko olla että on siis ollu tuolla mielellä, mutta sitten kuitenkin muuttanut mielensä ja yrittänyt palata kotiin? Siis kun en dementikkoja tunne, niin en tiedä miten pitkään tuo oma muisti sitten pelaa, vai pelaako ollenkaan, vai täysin jollain lääkkeillä?
 
se ap
no täällä suunnilla tuntuu olevan huolissaan moni.. kokoajan kaduilla kävelee niitä liivi-ihmisiä, ja ihan perusvapaaehtoisiakin tuntuu olevan ja paljon.. kyllä mä uskon että jos jostain löytyy niin täältä. Tuntuu olevan kaikille tärkeetä täällä että kyseinen henkilö löytyy.
 
veste
Harjulassa pörrännyt pitkään jo tuo kopteri nyt yhdentoista jälkeen vielä. Voimia teille omaisille, toivottavasti pappanne löytyy! Kamala tunne kun ei tiedä missä toinen on...
 
Eipä tässä auta muuta ku toivoa... Isä mainitsi, että nelisenkymmentä etsijää + helikopteri olis liikenteessä. Jos vielä muutkin auttavat, niin ehkä hän vois löytyä. Mutta toisaalta jos on lähteny jo puolilta päivin, niin siinä ajassa on voinu keretä jo pitkälle.
 
vieras

Klaukkalassa menossa suuretsinnät
Perjantai 2.10.2009 klo 23.32

Poliisi etsii Klaukkalassa iltapäivällä kadonnutta 79-vuotiasta miestä.

Poliisin mukaan kadonnutta on etsimässä useita poliisiyksiköitä vahvistettuna vapaaehtoisilla etsijöillä. Etsintään osallistuu myös lämpökameralla varustettu Rajavartiolaitoksen helikopteri.

Kadonnut on pituudeltaan 170 cm ja vartaloltaan hoikka. Yllään hänellä on harmaat housut ja pusero ja päässään mahdollisesti tumma lippalakki.

Kadonneesta mahdolliset havainnot pyydetään ilmoittamaan hätäkeskukseen 112.
 
se toisen ketjun ap
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Eipä tässä auta muuta ku toivoa... Isä mainitsi, että nelisenkymmentä etsijää + helikopteri olis liikenteessä. Jos vielä muutkin auttavat, niin ehkä hän vois löytyä. Mutta toisaalta jos on lähteny jo puolilta päivin, niin siinä ajassa on voinu keretä jo pitkälle.
Minkälaisessa fyysisessä kunnossa hän on? että siis pystyykö kävelemään pitkiä matkoja, koska silloinhan olisi ehtinyt jo pitkälle. Väittäisin että hyvällä kunnolla kävelis Vantaalle jo ainakin, jossei Helsinkiinkin, tai kirkonkylälle.
 
Alkuperäinen kirjoittaja se toisen ketjun ap:
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Eipä tässä auta muuta ku toivoa... Isä mainitsi, että nelisenkymmentä etsijää + helikopteri olis liikenteessä. Jos vielä muutkin auttavat, niin ehkä hän vois löytyä. Mutta toisaalta jos on lähteny jo puolilta päivin, niin siinä ajassa on voinu keretä jo pitkälle.
Minkälaisessa fyysisessä kunnossa hän on? että siis pystyykö kävelemään pitkiä matkoja, koska silloinhan olisi ehtinyt jo pitkälle. Väittäisin että hyvällä kunnolla kävelis Vantaalle jo ainakin, jossei Helsinkiinkin, tai kirkonkylälle.
Viimeks ku hänet näin, niin ikäisekseen hyvässä kunnossa, mutta onhan hällä jo ikääkin melkein 80 vuotta.
 
veste
Miksiköhän vasta yöllä aletaan etsimään pimeellä??Kun on vanhus kyseessä, niin 11 tuntia on todella pitkä aika minusta odotella ennen etsintöjä.Etsijöitä liikkuu myös mönkijöillä, huomasin ikkunasta. Mukava kuulla että liikkeellä on noinkin paljon ihmisiä!Jotenkin turvallinen olo.
 
se ap
Kyllä meillä täällä kuuluu humina.. tai sitten kuulen omiani.

Lapsi on monesti jo herännyt ilm. tohon pörinään, mutta sama se, sentään ollaan hengissä ja kotona. Kuinkahan kauan sitten etsivät jos niin huonosti käy ettei meinaa löytyä?
 
se ap
onko kellään tietoa lisää? Mies tuli jo kotiin, ompahan ainakin yritetty. Kai siitäkin jotain hyötyä oli.. Jossei aamuun mennessä ole löytynyt, voitais ehkä perheen voimin kierrellä joku alue.. mutten tiiä mikä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja se ap:
Kyllä meillä täällä kuuluu humina.. tai sitten kuulen omiani.

Lapsi on monesti jo herännyt ilm. tohon pörinään, mutta sama se, sentään ollaan hengissä ja kotona. Kuinkahan kauan sitten etsivät jos niin huonosti käy ettei meinaa löytyä?
Varmaan etsivät vielä muutaman tunnin tänä yönä, sitten huomenna aamusta uudelleen :/

Mä en oikein tiedä miten päin tässä pitäis olla. En tuntenu kadonnutta kovinkaan läheisesti, mitä nyt aina sukujuhlissa vaihdettu kuulumisia ja olen heillä käyny pari kertaa, mutta isän vaimo ja hänen lapsensa ovat mulle läheisiä. Lähetin isän vaimolle just viestiä, että jaksamisia vaikeaan tilanteeseen. Mitenköhän 10v tyttönsä voi. Tarpeeksi vanha ymmärtämään asioita tiedollisesti, mutta mitenköhän tunnepuoli...
 
se ap
Alkuperäinen kirjoittaja ninaTT:
Alkuperäinen kirjoittaja se ap:
Kyllä meillä täällä kuuluu humina.. tai sitten kuulen omiani.

Lapsi on monesti jo herännyt ilm. tohon pörinään, mutta sama se, sentään ollaan hengissä ja kotona. Kuinkahan kauan sitten etsivät jos niin huonosti käy ettei meinaa löytyä?
Varmaan etsivät vielä muutaman tunnin tänä yönä, sitten huomenna aamusta uudelleen :/

Mä en oikein tiedä miten päin tässä pitäis olla. En tuntenu kadonnutta kovinkaan läheisesti, mitä nyt aina sukujuhlissa vaihdettu kuulumisia ja olen heillä käyny pari kertaa, mutta isän vaimo ja hänen lapsensa ovat mulle läheisiä. Lähetin isän vaimolle just viestiä, että jaksamisia vaikeaan tilanteeseen. Mitenköhän 10v tyttönsä voi. Tarpeeksi vanha ymmärtämään asioita tiedollisesti, mutta mitenköhän tunnepuoli...

Kovasti voimia, vaikken teitä tunnekkaan. Myös yritän lähettää jotenkin telepaattisesti jaksamistä myös läheisillesi joilla nyt varmasti on rankkaa. Varsinkin varmasti tuolla omaishoitajalla.
Täällä humina hiljeni, mahtaako tarkoittaa että jotain olisi löytynyt. Toivotaan. Liikkeellä on kyllä uskomattomat määrät porukkaa.. ihana huomata että ihmiset välittävät vielä toisistaan.

 
Mä voin huomenna ehkä ilmotella mikä tilanne on, jos hänet vaikka löydettäis.

Lämmittää sydäntä, että tuntemattomat ihmiset viitsivät panostaa hieman aikaa ja energiaa auttamiseen. Itellä just niin avuton olo, kotona kun pitää olla lapsen takia. Huomenna ehkä käymään isän luona, voisin jutella sen lapsenlapsen kanssa tovin.
 
se ap
täällä on kuin huopatossutehtaalla, asun siis keskustassa. Kopteri on kenties jo jossain muualla, mutta ihmisiä varmasti on vielä liikkeellä. Niin paljon heitä oli kun mies tuolla samosi.
Kyllä mua jää vaivaamaan tää.. toivottavasti löytyy ehjin nahoin pappa. :hug:
 

Yhteistyössä