Mä tein uuden mekon (kuva siitä)

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
hulina harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Kiva mekko =) missä aiot pitää sitä?
Egyptissä kuulemma ei saa näkyä polvet ja olkapäät. Ja voin mä tota muuallakin pitää ehkä. Toi on ehkä kesämekko enemmän.
turisti alueella ei ole niin tarkkaa kunhan ei kävele bikinit päällä vaikka monet meni myös niin, sortsit ja toppi päällä on ihan ok
 
merimies
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Tosi kaunis mekko, mutta aika avara kaula- aukko Egyptiin.
No eihän siitä näy mitään!
Kannattaa tutustua kohdemaan kulttuuriin eikä vain matkustaa urpona länsimaalaisena omanapa -tyyliin. Se mikä meille on normaalia, voi joissakin kulttuureissa olla erittäin loukkaavaa.
 
hulina harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Tosi kaunis mekko, mutta aika avara kaula- aukko Egyptiin.
No eihän siitä näy mitään!
Kannattaa tutustua kohdemaan kulttuuriin eikä vain matkustaa urpona länsimaalaisena omanapa -tyyliin. Se mikä meille on normaalia, voi joissakin kulttuureissa olla erittäin loukkaavaa.
riippuu minnepäin egyptiä menee jos lähtee luxoriin niin silloin kannattaa miettiä mitä pukee päälle, toisin on esim hurghadassa siällä voi kulkea helle vaatteissa...
 
merimies
Alkuperäinen kirjoittaja hulina harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Tosi kaunis mekko, mutta aika avara kaula- aukko Egyptiin.
No eihän siitä näy mitään!
Kannattaa tutustua kohdemaan kulttuuriin eikä vain matkustaa urpona länsimaalaisena omanapa -tyyliin. Se mikä meille on normaalia, voi joissakin kulttuureissa olla erittäin loukkaavaa.
riippuu minnepäin egyptiä menee jos lähtee luxoriin niin silloin kannattaa miettiä mitä pukee päälle, toisin on esim hurghadassa siällä voi kulkea helle vaatteissa...
Kukin taaplaa tyylillään. Mä mietin pukeutumiseni myös turistirysissä. Myös siellä asuu paikallista väestöä, jota haluan käyttäytymiselläni kunnioittaa.
Maassa maan tavalla.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Alkuperäinen kirjoittaja hulina harmaana:
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Tosi kaunis mekko, mutta aika avara kaula- aukko Egyptiin.
No eihän siitä näy mitään!
Kannattaa tutustua kohdemaan kulttuuriin eikä vain matkustaa urpona länsimaalaisena omanapa -tyyliin. Se mikä meille on normaalia, voi joissakin kulttuureissa olla erittäin loukkaavaa.
riippuu minnepäin egyptiä menee jos lähtee luxoriin niin silloin kannattaa miettiä mitä pukee päälle, toisin on esim hurghadassa siällä voi kulkea helle vaatteissa...
Kukin taaplaa tyylillään. Mä mietin pukeutumiseni myös turistirysissä. Myös siellä asuu paikallista väestöä, jota haluan käyttäytymiselläni kunnioittaa.
Maassa maan tavalla.
Muslimitkin voisi kunnioittaa suomalaista kulttuuria kun tulevat tänne.
 
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja merimies:
Tosi kaunis mekko, mutta aika avara kaula- aukko Egyptiin.
No eihän siitä näy mitään!
Kannattaa tutustua kohdemaan kulttuuriin eikä vain matkustaa urpona länsimaalaisena omanapa -tyyliin. Se mikä meille on normaalia, voi joissakin kulttuureissa olla erittäin loukkaavaa.
No nyt puhutaan lomakohteesta. Vähän eri kuin mennä johonkin Shiamuslimi-alueelle perse paljaana.

Hieno mekko! Ja kyllä täytyy nostaa hattua jos olet kaavatkin "omasta päästä" tehnyt.
 
Ei toi kaula-aukko mikään paha ole. Eri asia varmaan jos jotku suuret rinnat pursuis puoliks paljaana ulos....
Ja ainahan alle voi laittaa topin jos siltä tuntuu, eri värisillä muuttu mekkokin taas erilaiseksi.
Mun mielestä jos toi kaula-aukko jotain kaipaa "peitokseen" tai muuten vaan, niin se on joku nätti kaulakoru mitä olet tehnyt :)
 
Tanja
Siis mä en ala mitään!!!! Ensin sä leikkaat silmät ummessa nuita lumihiutaleita (joo, taas kehun niitä :) ), sitten sä pykäät uskomattomat tossut ja nyt sä vielä väsäät suitsaitsukkelasti hiivatin upean mekonkin!!! Ja mulla ei pysy käpälissä mikään kapula tai kone, että saisin sillä mitään tunnistettavaa aikaiseksi :ashamed:... Mielettömän kaunis on mekko (ja nuita pallojen kohtia en minäkään eka hokannut ennen kuin piti uudestaan ja kunnolla katsoa :D) ja kivan näköinen kangas, varmasti on kivan vilpoinen myös helteellä. Elämysrikasta Egyptinreissua :)!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Pitäisi vaan tuon malliseen mekkoon olla hieman muodokkaampi kantaja niin olisi paljon näyttävämpi :)

Kurveja ja muotoja lisää niin olisi hieno!
vois olla muodokkaalle kyllä aika ahdas nakki tämä minun mekko.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Mari:
Pitäisi vaan tuon malliseen mekkoon olla hieman muodokkaampi kantaja niin olisi paljon näyttävämpi :)

Kurveja ja muotoja lisää niin olisi hieno!
vois olla muodokkaalle kyllä aika ahdas nakki tämä minun mekko.
Mä veikkaan ja, että vähän muodokkaammalla saumat paukkuisi. Diggaan mekosta rinnuksilta alaspäin, istuu kivasti vyötäröltä ja lantiosta ja helma on kiva. Hihat vähän turhan väljät mun makuun. Kankaasta tulee mieleen joku Marimekon 70-luvun kuosi, mikä on siis hyvä asia :) .
 

Yhteistyössä