Mä tein uuden mekon (kuva siitä)

  • Viestiketjun aloittaja Rukoilijasirkka
  • Ensimmäinen viesti
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Scarlett O Harava:
Mä tykkään tuosta mekon mallista, mutta tuo kankaan kuosi ei taas sitten ole mun makuun. Varsinkin nuo hihat on hienot.
Ei oikeen löytynyt kivoja kankaita. Toi oli semmonen mun mielestä ihan ok. En yleensä tykkää sinisestä enkä palloista.
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Kiva mekko =) missä aiot pitää sitä?
Egyptissä kuulemma ei saa näkyä polvet ja olkapäät. Ja voin mä tota muuallakin pitää ehkä. Toi on ehkä kesämekko enemmän.
Ootko lähdössä Egyptiin? :)
Joo. Kauhean kivaa. Se valvottaa mua öisin, vaikka siihen on vielä aikaa.
 
Bannia heti eurokankaan mainostajalle
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:
Kiva mekko. Mistä tuo kangas on? Ihanaa kangasta!! :)
Se on Eurokankaasta. Oikeastaan käytin kangasta tällä kertaa väärään suuntaan kuvion takia, mutta venyy se vähän noinkin päin, joten onnistui.
Eurokankaan mainostaja! Bannia!
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Wow, ihana mekko. Kyllä siellä miesten päät kääntyy Egyptissä kun noin hyvärunkonen vaalee kaunotar tulee :D
Minä vähän luulen, että siellä miehillä kääntyy päät ainakin 180 astetta, riippumatta siitä, kuka länsimaalainen tulee. :D Olen vähän kuullut sellaista.

Sisko ja sen mies oli Dubaissa ja ne meni kerran yleiselle rannalle ja siellä oli kuulemma äijät istunut rivissä kyyläämässä kaikkia mahdollisia naisen näköisiä. Sitten ne menikin yksityiselle rannalle seuraavalla kerralla. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Kiva mekko =) missä aiot pitää sitä?
Egyptissä kuulemma ei saa näkyä polvet ja olkapäät. Ja voin mä tota muuallakin pitää ehkä. Toi on ehkä kesämekko enemmän.
Ootko lähdössä Egyptiin? :)
Joo. Kauhean kivaa. Se valvottaa mua öisin, vaikka siihen on vielä aikaa.
Koska olette menossa ja kuinka pitkäksi aikaa? Menettekö koko perheen voimin?
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja -:
Mä olen uusi eikä mulla ole vielä edes nikkiä mutta miksi Savanna ei saa esitellä kuvaansa mutta Rukoilijasirkka saa?

Valaiskaa viisaammat.
En tosiaan tiedä. Ehkä se on joskus vahingossa mainostanut oman kauppansa vaatteita ja mode teki epähuomiossa virheen, kun poisti kuvan, jossa Savannalla oli ihan toisesta kaupasta ostettu paita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu -:
Kiva mekko =) missä aiot pitää sitä?
Egyptissä kuulemma ei saa näkyä polvet ja olkapäät. Ja voin mä tota muuallakin pitää ehkä. Toi on ehkä kesämekko enemmän.
Ootko lähdössä Egyptiin? :)
Joo. Kauhean kivaa. Se valvottaa mua öisin, vaikka siihen on vielä aikaa.
Kivan odottaminen on kaikista kivointa =) Mukavaa matkaa teille, kunhan sen ajankohta on!
 

Yhteistyössä