Mä taidan ostaa lapsille yhteisen joululahjan...

  • Viestiketjun aloittaja kivis
  • Ensimmäinen viesti
Itse mietin samaa et ku saan veronpalautuksia niin ostas ton koko perheelle yhteiseks eikä mitään muuta. Niitä pikkupaketteja tulee kuitenki sit sukulaisilta lapsille :)

oli vaan yllättävän kova hinta vieläki tolla wiillä..
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuukerin Nelli:
Mä oon miettiny Wii:n ja Pleikkarin välillä kun hintaeroahan niillä aikalailla on. Kumpi ois enemmän rahoille vastinetta?
Riippuu täysin siitä, millaista pelikokemusta on hakemassa? Ja vertaa myös pelien hintoja. Wiin pelit ovat pleikka kolmosen pelejä halvempia.
 
Alkuperäinen kirjoittaja -Jonttu-:
Alkuperäinen kirjoittaja Kuukerin Nelli:
Mä oon miettiny Wii:n ja Pleikkarin välillä kun hintaeroahan niillä aikalailla on. Kumpi ois enemmän rahoille vastinetta?
Riippuu täysin siitä, millaista pelikokemusta on hakemassa? Ja vertaa myös pelien hintoja. Wiin pelit ovat pleikka kolmosen pelejä halvempia.
Pelikone olisi koko perheen käyttöön eli pelejäkin pitäisi hommata laidasta laitaan. Lapset ovat 4 ja 8-vuotiaat.
 
-Jonttu-
Alkuperäinen kirjoittaja Kuukerin Nelli:
Pelikone olisi koko perheen käyttöön eli pelejäkin pitäisi hommata laidasta laitaan. Lapset ovat 4 ja 8-vuotiaat.
En ole kauheasti tutustunut pleikkarin nykyiseen pelivalikoimaan, mutta ainakin kakkoselle löytyi hyviä lastenpelejäkin.

Wiille löytyy erilaisempia pelejä, mutta kiinnostaa varmasti myös lapsia. Ehkä Wiissä pitää myös ottaa huomioon se, että niillä ohjaimilla pelataan "huitomalla". Ja että jos ne siinä viuhtoessa osuvat johonkin, voi mennä tavaraa / ohjain rikki. Uusi ohjain maksaa muuten n. 50 ?.
 
=) Wii on ihana.Meillä pojat tykkää,vaikka isompi on jo 11v.Tosiaan ne ohjaimet on sika kalliita ja ei voi pelata jos ei ole niitä molempia se palikka ja sitten se apuohjain.Pienin meillä ajaa sillä ratilla Mariorallia ja tykkää kovasti.Sille pitäs kan ostaa oma ohjain.
Kannattaa sitten hommata sellainen patteria laturi ja siihen ladattavat patterit.Meinaa kuluu melko äkkiä nuo tavis paristot loppuun.
Meille tulee jouluksi uusi pleikka 3 isin ja äidin leffailtoja sulostuttamaan =).Harmi vaan,että tuossa ei toimi nuo vanhat pleikkapelit.
 
Me too !
Mutta mikä 6-vuotiaalle ???
Pleikka. X-Box vai tää Wii ??
Ekaksi koneeksi tulee. Ja vain pojalleni. Itse en pelaa eikä miestä ole.
Suositelkaa, kiltit.
Hinnalla ei ole väliä.
 
Tinzus
Kaikessa on hyvät puolensa.. Meillä on kaikki :D - tai no pleikka 2, ei uusinta. Tykkään itse wiistä eniten, koska en nyt vaadi teknisiltä laaduilta niin paljon. Pleikka 3:ssa on se hyvä puoli, että siinä on markkinoiden parhaimpia blue ray-soittimia jonka saisi tavallaan samaan rahaan..

Wiissä saa liikkua ja menee ihan kuntoiluksi. X-box on ihan jees, peruskone jossa on laitevika - mikäli konsolin kaataa pelin ollessa käynnissä niin se on entinen peli..
 
me too!
Alkuperäinen kirjoittaja Tinzus:
Kaikessa on hyvät puolensa.. Meillä on kaikki :D - tai no pleikka 2, ei uusinta. Tykkään itse wiistä eniten, koska en nyt vaadi teknisiltä laaduilta niin paljon. Pleikka 3:ssa on se hyvä puoli, että siinä on markkinoiden parhaimpia blue ray-soittimia jonka saisi tavallaan samaan rahaan..

Wiissä saa liikkua ja menee ihan kuntoiluksi. X-box on ihan jees, peruskone jossa on laitevika - mikäli konsolin kaataa pelin ollessa käynnissä niin se on entinen peli..
Kiitos.
En ole yhtään tekninen ihminen. Ei kiinnosta pelit, ei laitteet. Kuka lie pelin asentaa...
Pleikkaria pidän aikuisten pömpelinä. Voisinhan sitä hyödyntää vaikka kuvien katseluun tms-jos viitsisin...
Taitaakin olla sitten olla ihan sama mikä noista...joku kuitenkin pukin konttiin.

 

Yhteistyössä