rommirusina-supertiikeri.
Ei ole tapahtunut pariin vuoteen. Mä luulen että tämä on nyt teidän vika.
*osoittaa sormella*
Ei ole tapahtunut pariin vuoteen. Mä luulen että tämä on nyt teidän vika.
*osoittaa sormella*
?Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihanaahan se on, mut en mä tajua että perheen lapset maksaa enemmän ku aikuisen tuntipalkan... jessus...
lapset? mitä hittoa mä kirjoitin... tarkoitin jätskit eli jos koko perhe menee jätskille kojuun, niin maksaa enemmän ku aikuisen tuntipalkan, ei oo laitaa peliä!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihanaahan se on, mut en mä tajua että perheen lapset maksaa enemmän ku aikuisen tuntipalkan... jessus...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras :lapset? mitä hittoa mä kirjoitin... tarkoitin jätskit eli jos koko perhe menee jätskille kojuun, niin maksaa enemmän ku aikuisen tuntipalkan, ei oo laitaa peliä!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihanaahan se on, mut en mä tajua että perheen lapset maksaa enemmän ku aikuisen tuntipalkan... jessus...
nii.. mut siis kun silloin kun mä olin lapsi, niin kesällä vaan mentiin ja ostettiin jätskiä kiskasta, harva se päivä, eikä äiti koskaan sanonut että kallista kallista.. maksoi 5markkaa... nyt mitään jätskiä ei saa alle 3euron nyt se on siis harvinaista herkkua tosiaan, ja silloin laitetaan elämä risaseksAlkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :lapset? mitä hittoa mä kirjoitin... tarkoitin jätskit eli jos koko perhe menee jätskille kojuun, niin maksaa enemmän ku aikuisen tuntipalkan, ei oo laitaa peliä!!Alkuperäinen kirjoittaja vieras:ihanaahan se on, mut en mä tajua että perheen lapset maksaa enemmän ku aikuisen tuntipalkan... jessus...
NIII. Meillä makso jotain 10? yhteensä. Kaikki laitto elämän risaseksi.
Joo. Onneksi mä karppaan niin ei se kamalan usein tapahdu, oli vähän niinkuin karpin jouluaatto tänään. :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras :nii.. mut siis kun silloin kun mä olin lapsi, niin kesällä vaan mentiin ja ostettiin jätskiä kiskasta, harva se päivä, eikä äiti koskaan sanonut että kallista kallista.. maksoi 5markkaa... nyt mitään jätskiä ei saa alle 3euron nyt se on siis harvinaista herkkua tosiaan, ja silloin laitetaan elämä risaseks
Tää on niin totta!Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Kesäkukat on kanssa aika kalliita. yhteen astiaan jos ostaa 3 kakkaraa ja 3 lobeliaa niin on heti vanhan satasen selällään. 16?.
onon! kaikki on nykyään kamalan kallista...Alkuperäinen kirjoittaja Estu:Tää on niin totta!Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:Kesäkukat on kanssa aika kalliita. yhteen astiaan jos ostaa 3 kakkaraa ja 3 lobeliaa niin on heti vanhan satasen selällään. 16?.
No mä vähän arvelinkin että joku lukee sen sillätavoin.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Heh. Luin nopsasti otsikon. Kuvittelin sieluni silmin kuinka kaivelet varpaillaan kurkotellen lusikalla kojun luukulta jätskiä...