Mä söin jätskiä kojusta

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
ihanaahan se on, mut en mä tajua että perheen lapset maksaa enemmän ku aikuisen tuntipalkan... jessus...
lapset? :D mitä hittoa mä kirjoitin... tarkoitin jätskit :D :D eli jos koko perhe menee jätskille kojuun, niin maksaa enemmän ku aikuisen tuntipalkan, ei oo laitaa peliä!!

Alkuperäinen kirjoittaja vieras :
ihanaahan se on, mut en mä tajua että perheen lapset maksaa enemmän ku aikuisen tuntipalkan... jessus...
lapset? :D mitä hittoa mä kirjoitin... tarkoitin jätskit :D :D eli jos koko perhe menee jätskille kojuun, niin maksaa enemmän ku aikuisen tuntipalkan, ei oo laitaa peliä!!
:D
NIII. Meillä makso jotain 10? yhteensä. Kaikki laitto elämän risaseksi.

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Babylonin Riippuva Puutarha:
:D
NIII. Meillä makso jotain 10? yhteensä. Kaikki laitto elämän risaseksi.
nii.. mut siis kun silloin kun mä olin lapsi, niin kesällä vaan mentiin ja ostettiin jätskiä kiskasta, harva se päivä, eikä äiti koskaan sanonut että kallista kallista.. maksoi 5markkaa... nyt mitään jätskiä ei saa alle 3euron :( nyt se on siis harvinaista herkkua tosiaan, ja silloin laitetaan elämä risaseks :D

nii.. mut siis kun silloin kun mä olin lapsi, niin kesällä vaan mentiin ja ostettiin jätskiä kiskasta, harva se päivä, eikä äiti koskaan sanonut että kallista kallista.. maksoi 5markkaa... nyt mitään jätskiä ei saa alle 3euron :( nyt se on siis harvinaista herkkua tosiaan, ja silloin laitetaan elämä risaseks :D
Joo. Onneksi mä karppaan niin ei se kamalan usein tapahdu, oli vähän niinkuin karpin jouluaatto tänään. :xmas:

Mä olin kotipuolessa ja kävin kyläkaupassa ja ilokseni huomasin, että sinne oli tullut Oukkidoukki-karkkeja, joita oli myynnissä, kun olin ala-asteikäinen. Maksoivat tuolloin 50 penniä kappale. Nyt 0,50? kipale.

Yhteistyössä