Mä sitten rakastan miestäni!

Oi, rakastan hurjan paljon. Meillä on mukavinta yhdessä. Pienet jutut on ihania, torstai-iltana mieheni käveli vauvan kanssa mua vastaan, kun salilta tulin. Tai pari pv sitten mieheni laittoi lounasaikaan erityiskiitokset minulle maittavista eväistä. Sellasia arjen juttuja, joilla huomioi toista. Jos en itse jaksa nousta, mies tuo kahvia tai teetä minulle vuoteeseen. Ottaa illalla kainaloon saman peiton alle.

virvatuli
[QUOTE="vieras";29037888]Jaa kappas vaikka sanoo sille, ettei halua suhu koskea kun sulla on niin ruma maha?? :O oikeesti??[/QUOTE]

Ei ollut masuketju minun aloittamani, oli joku toinen virvatuli harmaana. Itse kävin siellä kommentoimassa, ettei ole minun masuni lähimainkaan niin kaunis kuin ap:n. Siltikin olen mieheni mieleen. :)

"vieras"
mullakin on ihana mies <3 just suunniteltiin kolmatta lasta. vielä olis pari liuskaa pillereitä jäljellä ja sit pullat uuniin. ;) jos miehellä vaan on vakipaikka jo sitten kun vauva syntyy, niin hän jää sit kotihoidontuelle, kun pärjää paljon paremmin kotona lasten kanssa kun minä. :)

Multa löytyy kanssa kotoa yksi niistä maailman parhaista miehistä :) Viimeksi tänään nousi esikoisen kanssa, että sain jäädä vauvan kanssa nukkumaan ja nyt tekee tuolla meille lounasta :heart:

Ihan joka päivä ajattelen, kuinka onnellinen olenkaan kun on noin ihana aviomies minulla. Ja muistan sen hänelle myös kertoa. Mitään negatiivista kirjoitettavaa en tuosta keksi!

26 v rakastuneena
Minäkin rakastan miestäni todella paljon. Hän on elämäni suuri rakkaus. Mies ei ole lähelläkään täydellistä, mutta on kuitenkin se ainoa oikea minulle. Parasta on, että hän ajattelee minusta samalla tavalla.

Sama täällä. Jossain edes mennyt nappiin - saan jakaa arjen ilot ja murheet elämäni rakkauden kanssa. :heart:

Yhteistyössä