Mä sain tänään crosstrainerin!! Ihana laite :D

minä pistelin sillä menemään raskaana, eikä tullut kun se 12kg odotuksessa, vaikken nyt kiloja vahtinut, mutta hyvä ja turvallinen liikuntamuoto oli isonmahan kanssa. Nyt se on ollut käyttämättömänä pitkään...voisin myydä pois, juoksulenkki ajaa saman asian. Tosin jos ei pieniltä lapsilta ei pääse lenkkeilemään, niin se on hyvä sittenkin.
 
Alkuperäinen kirjoittaja helemet:
minä pistelin sillä menemään raskaana, eikä tullut kun se 12kg odotuksessa, vaikken nyt kiloja vahtinut, mutta hyvä ja turvallinen liikuntamuoto oli isonmahan kanssa. Nyt se on ollut käyttämättömänä pitkään...voisin myydä pois, juoksulenkki ajaa saman asian. Tosin jos ei pieniltä lapsilta ei pääse lenkkeilemään, niin se on hyvä sittenkin.
Mulla ei polvet kestä juoksemista, siksi tuon halusinkin :)
 
Mimmi
Minkä värinen se on? Onko se sittarin punainen crossari millanen? Hintaa en ole edes vielä katsonu, mut haluisin kyllä sellasen härvelin...Kuinka jämäkkä se Karhun laite on?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mimmi:
Minkä värinen se on? Onko se sittarin punainen crossari millanen? Hintaa en ole edes vielä katsonu, mut haluisin kyllä sellasen härvelin...Kuinka jämäkkä se Karhun laite on?
Tulee ehkä vähän myöhässä tämä mun vastaus...
Mut tuo on pääväriltään valkonen. Tosi jämäkältä tuntuu isommankin ihmisen alla, veli sitä kans kokeili ja painaa reilu 90kg eikä laite ollut moksiskaan. :)
 
Jaska
Saitko laitteen koottua ok? Mä hankin juuri samanlaisen, mutta vastusvaijeri vaikuttaa aivan liian pitkältä eli vastusta ei saa muutettua millään. Mitä hittoa väsään väärin?! Olen ihan ymmällä.
 

Yhteistyössä