Mä säälin äitejä joilla on pelkkiä

  • Viestiketjun aloittaja Pätevä
  • Ensimmäinen viesti
jaa jaa
Alkuperäinen kirjoittaja 4xpoikia:
Alkuperäinen kirjoittaja Pätevä:
poikia. Tai oikeastaan, HALVEKSIN naisia joilla on vain poikia eikä tyttöjä. Miten enemmän niitä poikia, sen halveksittavanpaa. Niillä naisilla ei ole mitään. Ja naiset joilla on tyttöjä ja poikia mä säälin. Säälin niiden poikien takia. Tyttöjen takia ne naiset ei ole ihan halveksittavia, kun niillä on sentäs jotain hyvääkin. Niitten poikien lisäksi...

Mulla on kolme tyttöä ja mä olen ylpeä siitä! Lisääkin tulee. TYTTÖJÄ.
naurettavaa...parempi poikia ku tyttöjä jokka tulis teininä äidiks :x
niin. sun aikuiset pojat niitä teinejä panee paksuks.
 
kolmen pojan äiti!!!
Alkuperäinen kirjoittaja Pätevä:
poikia. Tai oikeastaan, HALVEKSIN naisia joilla on vain poikia eikä tyttöjä. Miten enemmän niitä poikia, sen halveksittavanpaa. Niillä naisilla ei ole mitään. Ja naiset joilla on tyttöjä ja poikia mä säälin. Säälin niiden poikien takia. Tyttöjen takia ne naiset ei ole ihan halveksittavia, kun niillä on sentäs jotain hyvääkin. Niitten poikien lisäksi...

Mulla on kolme tyttöä ja mä olen ylpeä siitä! Lisääkin tulee. TYTTÖJÄ.
Jeps! Opeta vaan tytöillesikin kuinka "fiksu" äiti olet; siis jos joku on säälittävä niin SINÄ!!
Ja itse kukinhan se voikin päättää, hedelmöittyykö poikia vai tyttöjä!
Toivottavasti et koskaan saa yhtään vävyä tai ainakaan yhtään poikaa lastenlapseksi!! Pilaisit varmasti niidenkin elämän!
 
hahahahahahah
Ja mä neljän pojan äitinä nauran, kun joku poika/pojat vielä tulee ja panee sun tyttäret paksuksi ja kun ne saa omia poikia ne ei halua sua enää nähdä kun sä oot niin idiootti.
 
tuttu dilemma
Hei, mä oon oikeesti pahoillaan, että sä et ole saanut tyttövauvojen lisäksi poikavauvaa, vaikka halusit. Tiedän, että uhoot asiasta, koska peität kovaa pettymystä. Voisko olla, että sulla ois aikaa vielä yhteen vauvaan lisää ja jos nyt tukisi se poikakin. Myös pojan adoptio vois olla vaihtoehto.
 

Yhteistyössä