Mä säälin äitejä joilla on pelkkiä

• Viestiketjun aloittaja Pätevä
  • Ensimmäinen viesti
tyttöjen äiti
Alkuperäinen kirjoittaja tyttöjen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Alkuperäinen kirjoittaja Pätevä:
Mä todella luulin että täällä naiset uskaltaisi nimettömänä kertoa häpeästään poikiensa takia ja kateudesta tyttöjen äitejä kohtaan. Mutta tämä aihe taitaa olla niin arka ettei siitä voi keskustella täälläkään.

En mäkään kerro pelkkien poikien äideille että halveksin heitä, tai niille joilla on myös tyttöjä, kerro että säälin heitä poikiensa takia. Siis IRL. Kun tiedän että heille tulisi paha mieli eikä ne voisi kuitenkaan myöntää häpeäänsä. Mutta halusin kerrankin avautua, kun tuo tulee mulle aina mieleen kun tapaan poikien äitejä. Ajattelen, että onnneksi MULLA ei ole poikia. Kiva että sain kerrankin sanoa sen jossakin!
Mä en ole koskaan hävennyt poikaani. Kummallinen ajatuskin. Mutta mun poikani kuuluu myös sukuun, jossa poikia ei ole ollut tapana hävetä. Pikemminkin päinvastoin :)

Ei muuten ole siskonikaan ikinä hävennyt poikaansa. Ja tiedän myös sen, että vaikka isäni aikoinaan joutuikin hieman pettymään saadessaan aikaiseksi vain tyttöjä, noi tytärten pojat on olleet ukille ne pojat, joita itse hän ei koskaan saanut.

Pojat on kivoja. Mitä vanhemmaksi ne tulee, sitä helpompia ne on. Paljon helppompia kuin tytöt.
niin, kun kuulut juuri niihin äiteihin, siihen ikäluokkaan, jotka on opetettu häpeämään itseään ja kasvattamaan lapsensakin (tytöt) siihen häpeään.
siitä häpeästä voi vapauta tekemällä sairaasti töitä, olemalla aina täysin itsenäinen ja muiden käytettävissä jne... (mun äiti on opetettu häpeämään samoin iso-äitini mutta itse en aio hävetä)

vitsikästä
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Mä inhoan muiden tyttöjä, varsinkin sellaisia pikkuvanhoja diivoja. Tekis mieli...enpä kehtaa sanoakaan.
Mutta onhan se OIKEASTI aika säälittävää kun ei mies sitä poikaa saa tehtyä. Raukka.
Sä olet hyvä esimerkki sellaisesta joka ei voi myöntää häpeäänsä ja kateuttaan...

Mieheni ei halua poikaa. Varmaankin se voisi "saada" sellaisenkin mutta mä en sitä synnyttäisi.

Huoh, tämä keskustelu ei mennyt niinkuin luulin prkl...
olisiko kaikkien pitänyt yhtyä sun hulluihin mielipiteisiis?harva tollasesssa kunnossa on enää vapaalla jalalla,ehkä sinunkin kannattas hakeutua hoitoon.

btw,ootko hitlerin reinkarnaatio??samanlainen sairaan rasistinen tunnut olevan

mut hei!pikaisia paranemisia sulle ja toivottavasti palaat joskus maanpinnalle :heart:

ootkohan sä ny miettiny ihan loppuun asti...
poikia. Tai oikeastaan, HALVEKSIN naisia joilla on vain poikia eikä tyttöjä. Miten enemmän niitä poikia, sen halveksittavanpaa. Niillä naisilla ei ole mitään. Ja naiset joilla on tyttöjä ja poikia mä säälin. Säälin niiden poikien takia. Tyttöjen takia ne naiset ei ole ihan halveksittavia, kun niillä on sentäs jotain hyvääkin. Niitten poikien lisäksi...

Mulla on kolme tyttöä ja mä olen ylpeä siitä! Lisääkin tulee. TYTTÖJÄ.
mitäs sitten kun siellä ultrassa onkin pippeli? Teetkö abortin? Tai jos et halua tietää sukupuolta ja synnytätkin pojan, annatko sen pois?

pätevä ei oo pätevä
miten sä, "pätevä" voit edes kuvitella että KUKAAN TERVE ÄITI häpeäisi OMAA LASTAAN????? Se olet sinä jolla on ongelmia, ja vaarallisia sellaisia, se olet sinä joka aiheutat niille tytöillesi traumoja, se olet sinä joka on tässä se paha.

:O
Kukahan hoidosta karannut näitä aloituksia oikein tekee? Ja kertokaa nyt mulle, miksi ihmeessä mun pitäisi hävetä poikaani, nyt en ihan saa ap:n ajatuksesta kiinni...Kyllä meillä ainakin tehtiin kummallakin kerralla nimenomaan lasta, sukupuolesta viis, eihän se nyt yksinään ihmistä määritä. Ja jos nyt mennään noihin ap:n ihmeellisiin perusteluihin siitä miksei poika kelpaa, niin ainakin meillä asuu empaattinen, toiset huomioon ottava, kohtelias, hyväntuulinen ja kaunis poika, tule vaikka katsomaan jos et muuten usko. :) Niin ja jotta nyt ei alettais vatvomaan miten en nyt vaan myönnä muka olemassa olevaa häpeääni pojastani, niin meiltä löytyy myös tyttö. Ihan yhtä ihana ja rakas kuin veljensäkin, enkä kumpaakaan koskaan vaihtaisi. <3

vieras
Ihmettelin tuota kun sanoit että miehesikin haluaa vain tyttöjä....miksiköhän? Onko pimpeli pompeli vai tykkääkö muuten vain tytöistä. Itsellä heräis epäilyt tuossa vaiheessa.

Mä halveksin niitä, joilla on jompaa kumpaa sukupuolta enemmän kuin toista. Jokainen HYVÄ ÄITI ymmärttä tehdä sekä tyttöjä että poikia täsmälleen yhtä monta. :saint: ;)
Peesaan täysillä :D

(ja olen ennenkin todennut, että vaikka toivoinkin esikoiseksi vain ja ainoastaan tyttöä, niin toivoin kuopukseksi vain ja ainoastaan poikaa...onneksi sain tahtoni periksi :) )

Keittiönoita
niin, kun kuulut juuri niihin äiteihin, siihen ikäluokkaan, jotka on opetettu häpeämään itseään ja kasvattamaan lapsensakin (tytöt) siihen häpeään.
Ai niinkö? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Mutta ihan miten ikinä vaan haluat :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Oikeasti on aika surullista, jos joku - normaali eikä siis palstalainen - vielä ajattelee lastensa kohdalla sukupuolivihamielisesti. Suuntaan tai toiseen.

En muuten ole koskaan tavannut naista, joka häpeäisi saadessaan pojan. En ole tavannut naistakaan, joka olisi hävennyt saadessaan tytön. Yleensä kun ihmiset ovat ihan tyytyväisiä siihen, mitä sattuvat saamaan.

Jokainen tytön äiti voi tehdä parhaansa ja koittaa kasvattaa tyttärestään lesbon. Poikia kun nää äidit ei omaan eikä tyttärensä elämään varmaan edes halua, pojathan on niin vastenmielisiä ;) ;)

Mulla on ollut onni kasvattaa tyttö tytöksi ja poika pojaksi. Enempää en äitinä voisi elämältä pyytääkään.

tyttöjen äiti
Ai niinkö? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: Mutta ihan miten ikinä vaan haluat :LOL: :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Oikeasti on aika surullista, jos joku - normaali eikä siis palstalainen - vielä ajattelee lastensa kohdalla sukupuolivihamielisesti. Suuntaan tai toiseen.

En muuten ole koskaan tavannut naista, joka häpeäisi saadessaan pojan. En ole tavannut naistakaan, joka olisi hävennyt saadessaan tytön. Yleensä kun ihmiset ovat ihan tyytyväisiä siihen, mitä sattuvat saamaan.

Jokainen tytön äiti voi tehdä parhaansa ja koittaa kasvattaa tyttärestään lesbon. Poikia kun nää äidit ei omaan eikä tyttärensä elämään varmaan edes halua, pojathan on niin vastenmielisiä ;) ;)

Mulla on ollut onni kasvattaa tyttö tytöksi ja poika pojaksi. Enempää en äitinä voisi elämältä pyytääkään.
ja sinä voit kasvattaa homon pojastasi. kun sekin on kuultu, miten tytöt on vaikeampia ja miniät mahdottomia.

vieras
Mä inhoan muiden tyttöjä, varsinkin sellaisia pikkuvanhoja diivoja. Tekis mieli...enpä kehtaa sanoakaan.
Mutta onhan se OIKEASTI aika säälittävää kun ei mies sitä poikaa saa tehtyä. Raukka.
Sä olet hyvä esimerkki sellaisesta joka ei voi myöntää häpeäänsä ja kateuttaan...

Mieheni ei halua poikaa. Varmaankin se voisi "saada" sellaisenkin mutta mä en sitä synnyttäisi.

Huoh, tämä keskustelu ei mennyt niinkuin luulin prkl...
Olen kateellinen mille?
Minulla on yksi tyttö ja yksi poika eikä sen onnellisempaa tilannetta voisi ollakaan. Miehes ei vaan kehtaa myöntää, että haluaisi pojan. Mitä hemmettiä se 3 tytöllä tekee, ei mitään.

Pätevä
Ihmettelin tuota kun sanoit että miehesikin haluaa vain tyttöjä....miksiköhän? Onko pimpeli pompeli vai tykkääkö muuten vain tytöistä. Itsellä heräis epäilyt tuossa vaiheessa.
Lukisit koko ketjun, en jaksa kertoa samoja juttuja uudelleen! Miehelleni ei lapsen sukupuolella ole väliä ja hyväksyn sen. Ja hän tietää ja hyväksyy sen että mä synnytän vain tyttöjä!

Ja te kaikki haukkujat, olette kaikista säälittävimmät ja halveksittavimmat. Hakekaa apua tytön saamiseen kun tytöttömyys tekee teidät NOIN katkeriksi että pitää purkaa katkeuus haukkumiseen. Pojalle kun ette enää mitää voi. :(

hyvähän se nyt on alkaa selitteleen
Lukisit koko ketjun, en jaksa kertoa samoja juttuja uudelleen! Miehelleni ei lapsen sukupuolella ole väliä ja hyväksyn sen. Ja hän tietää ja hyväksyy sen että mä synnytän vain tyttöjä!

Ja te kaikki haukkujat, olette kaikista säälittävimmät ja halveksittavimmat. Hakekaa apua tytön saamiseen kun tytöttömyys tekee teidät NOIN katkeriksi että pitää purkaa katkeuus haukkumiseen. Pojalle kun ette enää mitää voi. :(
hyvät hyssykät! NAINEN! itse sanoit ettei miehesi halua poikia,ainoastaan tyttöjä. Itsellä tyttö ja poika enkä todellakaan ole tuollaiselle valheessa elävälle katkera tai kateellinen mistään.

poikia. Tai oikeastaan, HALVEKSIN naisia joilla on vain poikia eikä tyttöjä. Miten enemmän niitä poikia, sen halveksittavanpaa. Niillä naisilla ei ole mitään. Ja naiset joilla on tyttöjä ja poikia mä säälin. Säälin niiden poikien takia. Tyttöjen takia ne naiset ei ole ihan halveksittavia, kun niillä on sentäs jotain hyvääkin. Niitten poikien lisäksi...

Mulla on kolme tyttöä ja mä olen ylpeä siitä! Lisääkin tulee. TYTTÖJÄ.
Okei. Oletkos aamupillerisi taasen unohtanut :hug:

Pätevä
Alkuperäinen kirjoittaja hanski:
MUL ON KAKS POIKAA ENKÄ POIS VAIHTAIS.... MISTÄS NIILLE SUN TYTÖILLE SIT LAPSIA KU POIKIA HÄPEET.TULEEKO NIISTÄ LESBOJA...???
Kyllä mä puolisoksi miehen(kin) hyväksyn, olenhan itsekin hetero.

Arvostan omaa miestäni ja hän todellakin hyväksyy sen että meille tulee ainoastaan tyttöjä koska kerroin sen jo kun lapsia vasta suunniteltiin. Hän haluaa saada lapsia, mä haluan saada tyttöjä. Saamme tyttölapsia, kumpikin on tyytyväinen.

Tottakai joidenkin pitää tehdä poikia, että tytöt aikuisina saavat miehen (jos haluavat) mutta MÄ en siihen hommaan alennu. Yök.

vieras

Sun "miehes" on säälittävä poikanen kun ei edes poikaa saa tehtyä :(
Kyllähän ne pojat on aina olleet parempia ja tulee olemaan. Toki oma tyttö on aivan rakas ja ainutlaatuinen mutta 3 hupakkoa on melkoisen säälittävää. :(

Mistä ihmeestä olet saanut päähäsi että pojan äiti olisi katkera siitä että on saanut pojan? Miksi sille saadulle pojalle pitäisi jotain "voida"? Sun mielestä ei sit ole yhtään halveksittavaa tai säälittävää määrittää lasta ja hänen ominaisuuksiaan vain ja ainoastaan sukupuolen perusteella?

Pätevä
Alkuperäinen kirjoittaja hyvähän se nyt on alkaa selitteleen:

hyvät hyssykät! NAINEN! itse sanoit ettei miehesi halua poikia,ainoastaan tyttöjä. Itsellä tyttö ja poika enkä todellakaan ole tuollaiselle valheessa elävälle katkera tai kateellinen mistään.
Jos sulle LAPSIA tarkoittaa automaattisesti tyttöä niin sitten sanoin niin.

En elä valheessa vaan elän juuri sellaista elämää kuin haluan. TYTTÖJEN äitinä.

Ei IKINÄ poikaa jos se minusta on kiinni...

Yhteistyössä