Mä pelkään lähteä opiskelemaan

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja ope:
Kyllä, hoidollisia aineita :) Hoitotyön opettaja on "toiminimeni"

Peruskoulutukseltani olen sisätautien- ja kirurginen sairaanhoitaja (valmistunut joskus joulupukin aikoihin) ja lisäkouluttauduin terveystieteiden maisteriksi 12 työvuoden (erikoissairaanhoidon päivystys) jälkeen.

Minun työpaikallani kaikki hoidonopet ollaan aika samalla koulutuspohjalla, sh tutkinto ei riitä, joitain sijaisuuksia korkeintaan tekevät. Itse ajoittain keikkailen lomilla sh:na, ei pääse tärkeät taidot ruostumaan :)
Jep, tytär joskus taisi sanoakkin että parhaiten opettavat ne joilla oikeesti itsellä tuntuma siihen työympäristöön ja hoitotyöhön.Tai opettavat parhaiten on ehkä väärin sanottu, mut ymmärtävät ehkä paremmin työn laadun ja sen luonteen. Siinähän se alkaa hienosti se moniammatillinen yhteistyö jo koulutuksessa, kun on monen eri alan ammattilaiset opettamassa eri työ ja koulutustaustoineen.
 
harmaa
Alkuperäinen kirjoittaja kolmekymppisenäkouluun?:
löytyyköhän aikuisopiskeluna työvoimapoliittisena ilötaopiskeluna lähihoitajaksi-tommosta koulutusta onkohan olemassa?tulipa kamalan sekava,anteeksi!!

Tuskin sinusta on opiskelijaksi jos edes ton vertaa et itse viitsi ottaa selvää vaan odotat täältä suoraa vastausta.
Oletko kuullut esim. googlettamisesta?
 

Yhteistyössä