Mä pelkään lähteä opiskelemaan

Tuossa katselin että hammashoitajan työ kiinostaisi, eli lukiosta pitäisi sitten aloittaa... Vaan kun mä pelkään mennä sinne :ashamed: Typerää tämä kai on mutta mä pelkään niitä kouluammuskelujuttuja, mä pelkään kiusaamista ja esiintymistä ja kaikkea :headwall:
 
Ampumisia ja kiusaamista lienee ihan turha pelätä :) - kyllä opiskelun haasteet on ihan jossain muualla.

Rohkeesti vaan koulunpenkille :flower: , sanoo hän joka menee ensi viikolla (jo :eek: :eek: :eek: ) ammattikorkeaan ja pelkää kuollakseen |O :ashamed: . Siis sitä, etten jaksa, etten pärjää, että illat eivät riitä lasten & opiskelun kanssa tasapainoiluun, että ala ei olekaan oikea....toisaalta, ainahan sieltä pääsee pois jos siltä tuntuu :xmas:
 
vieras
ei sulla tarvii olaa yhtään mitään tutukintoa kun amikseen haet. kestää 3vuotta, 2 ekaa samat kuin muillakin lähihoitajilla, sit alkaa suuntatuminen. uo-pohjaisena 2vuotta
 
koulukiusattu
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Tuossa katselin että hammashoitajan työ kiinostaisi, eli lukiosta pitäisi sitten aloittaa... Vaan kun mä pelkään mennä sinne :ashamed: Typerää tämä kai on mutta mä pelkään niitä kouluammuskelujuttuja, mä pelkään kiusaamista ja esiintymistä ja kaikkea :headwall:
täällä kans sama tilanne.haluaisin opiskella lähihoitajaksi joka koulu mulla jäikin joskus nuorempana kesken paniikkikohtausten takia ja nyt pelkään et jos alotan opiskelun paniikkokohtaukset tulee taas.lääkityskin oli,mut ne teki musta väsyneen,silmät kuivu yms.kouluammuskelu,esiintyminen pelottaa kans ja kiusaaminen...oon entinen koulukiusattu :(
 
dodiin, mä uskoin taas äitiä kun se selvitti mihin sitä ekana pitäis mennä, tää on vasta tämmösellä suunnitteluasteella, nyt kun tuli toi tieto miehen töistä niin ajattelin että nyt se on kai oikea hetki hakea kouluun :) Mutta silti mua jännittää.. mä olen nyt 5 vuotta ollu kotona, voin sanoa että pää on sinä aikana tyhmentynyt roimasti :ashamed: KÄÄK!
 
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
mä olen nyt 5 vuotta ollu kotona, voin sanoa että pää on sinä aikana tyhmentynyt roimasti :ashamed: KÄÄK!
Sama vika Rahikaisella, siis 5 v kotona ja aivot naftaliinissa.
Yllättävän hyvässä iskussa mä pääsykokeissa kuitenkin olin, kun (kröhöm :snotty: ) olin 314 hakijan joukosta & 20 hyväksytyn joukosta se viidenneksi paras :eek: B) . Eli eiköhän se siitä :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja koulukiusattu:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Tuossa katselin että hammashoitajan työ kiinostaisi, eli lukiosta pitäisi sitten aloittaa... Vaan kun mä pelkään mennä sinne :ashamed: Typerää tämä kai on mutta mä pelkään niitä kouluammuskelujuttuja, mä pelkään kiusaamista ja esiintymistä ja kaikkea :headwall:
täällä kans sama tilanne.haluaisin opiskella lähihoitajaksi joka koulu mulla jäikin joskus nuorempana kesken paniikkikohtausten takia ja nyt pelkään et jos alotan opiskelun paniikkokohtaukset tulee taas.lääkityskin oli,mut ne teki musta väsyneen,silmät kuivu yms.kouluammuskelu,esiintyminen pelottaa kans ja kiusaaminen...oon entinen koulukiusattu :(
Voi ei :hug: :hug: Mua on myös kiusattu mutta oli mulla silti myös kavereita koulussa ja näin.. mutta tosi huono itsetunto on ja nuo tilanteet jännittää ihan hirveesti, kädet tärisee, tuntuu että kuset valuu housuun.. Sitä pitäisi vaan pakottaa itsensä niihin tilanteisiin niin jos se helpottaisi.
 
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
mä olen nyt 5 vuotta ollu kotona, voin sanoa että pää on sinä aikana tyhmentynyt roimasti :ashamed: KÄÄK!
Sama vika Rahikaisella, siis 5 v kotona ja aivot naftaliinissa.
Olin sitten aikanaan vissiin poikkeus.....olin ollut kauemmin kotona kuin te, eikä edes tuntunut siltä, että aivot olisi jotenkin poikkeustilassa B) :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
mä olen nyt 5 vuotta ollu kotona, voin sanoa että pää on sinä aikana tyhmentynyt roimasti :ashamed: KÄÄK!
Sama vika Rahikaisella, siis 5 v kotona ja aivot naftaliinissa.
Yllättävän hyvässä iskussa mä pääsykokeissa kuitenkin olin, kun (kröhöm :snotty: ) olin 314 hakijan joukosta & 20 hyväksytyn joukosta se viidenneksi paras :eek: B) . Eli eiköhän se siitä :hug:
Mun täytyy varmaan kaivaa vanhat koulukirjat esille ja vähän virkistää muistia :whistle: Kai ne siitä äkkiä palautuu mieleen, nyt vaan kun yrittääkin miettiä jotain kouluun liittyvää niin pää lyö tyhjää :headwall: Sullahan on hyvin menny pääsykokeet :flower: :flower:
 
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
mä olen nyt 5 vuotta ollu kotona, voin sanoa että pää on sinä aikana tyhmentynyt roimasti :ashamed: KÄÄK!
Sama vika Rahikaisella, siis 5 v kotona ja aivot naftaliinissa.
Olin sitten aikanaan vissiin poikkeus.....olin ollut kauemmin kotona kuin te, eikä edes tuntunut siltä, että aivot olisi jotenkin poikkeustilassa B) :D
Sä pidit varmaan sun aivotoimintaa jollain tapaa yllä? Mä en ole miettinyt 5 vuoden aikana muuta kuin reimatecciä ja paskavaippoja :ashamed:
 
EJK
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
Alkuperäinen kirjoittaja EJK:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja IamWeasel:
mä olen nyt 5 vuotta ollu kotona, voin sanoa että pää on sinä aikana tyhmentynyt roimasti :ashamed: KÄÄK!
Sama vika Rahikaisella, siis 5 v kotona ja aivot naftaliinissa.
Olin sitten aikanaan vissiin poikkeus.....olin ollut kauemmin kotona kuin te, eikä edes tuntunut siltä, että aivot olisi jotenkin poikkeustilassa B) :D
Sä pidit varmaan sun aivotoimintaa jollain tapaa yllä? Mä en ole miettinyt 5 vuoden aikana muuta kuin reimatecciä ja paskavaippoja :ashamed:
No joo, itse asiassa kyllä =) Mutta usko pois, kyllä ne aivot siitä taas lähtee käyntiin, kunhan saavat virikettä ;)
 
täälläkin
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
sanoo hän joka menee ensi viikolla (jo :eek: :eek: :eek: ) ammattikorkeaan ja pelkää kuollakseen |O :ashamed: . Siis sitä, etten jaksa, etten pärjää, että illat eivät riitä lasten & opiskelun kanssa tasapainoiluun, että ala ei olekaan oikea....toisaalta, ainahan sieltä pääsee pois jos siltä tuntuu :xmas:

Turun AMK:uun?
Miten sä jo ens viikolla menet? -mulla alkaa vasta vk:lla 3...
:wave:
Mulla on jännitystä "sopivasti",miten sitä yh:na pärjää ja jaksaa...
 
Alkuperäinen kirjoittaja täälläkin:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
sanoo hän joka menee ensi viikolla (jo :eek: :eek: :eek: ) ammattikorkeaan ja pelkää kuollakseen |O :ashamed: . Siis sitä, etten jaksa, etten pärjää, että illat eivät riitä lasten & opiskelun kanssa tasapainoiluun, että ala ei olekaan oikea....toisaalta, ainahan sieltä pääsee pois jos siltä tuntuu :xmas:

Turun AMK:uun?
Miten sä jo ens viikolla menet? -mulla alkaa vasta vk:lla 3...
:wave:
Mulla on jännitystä "sopivasti",miten sitä yh:na pärjää ja jaksaa...
Joo, Turkuun. Mulla alkaa koulu 8.1.
Eikös se oo ensi viikolla? :ashamed: :D
 
Miä
Ei kannata pelätä, hyvin se menee :D Miuakin pelotti, alotin syksyllä opiskelun. 5 vuotta nyhjäsin kotona sitä ennen :xmas: Olin varma että joudun teinilauman keskelle, olen vanhin ja tyhmin enkä osaa enkä tajua. Miä olen ihan onneni kukkuloilla tuolla koulussa, kyllä ne jutut palautuu mieleen ja meillä on ihana luokka. Tosi eri ikäistä porukkaa, vanhimmat on 52-vuotiaita :D
 
Ehdottomasti vaan koulunpenkille tai kivaa oppisopimuspaikkaa etsimään. Töitä tulee tehtyä elämän aikana niin paljon että pitää vähän panostaa sen oikean ammatin löytämiselle.

Itse opiskelin ensin itselleni tuon sinun haluamasi ammatin ja vaikka ihan viihdyinkin niin silti mielessä kaihersi se pikku tytöstä asti ollut unelma-ammatti. Päätin sitten repäistä ja alkaa pänttäämään yliopiston pääsykokeisiin ja kuinka ollakaan pääsin sisään...

Tsemppiä :flower:
 
Kerttu-Kyllikki
Alkuperäinen kirjoittaja Bad Virgin:
Muakin alkaa kiinnostaa lähteä opiskelemaan päivä päivältä enemmän.
Oliskohan rankaa käydä lukio ja lähihoitajakoulu samaan aikaan? :whistle:
Ei, kun asenne on kohdallaan. :)
Mut miks käydä molemmat? Lähärin papereilla voi myös hakea ammattikorkeeseen.
 
åbolle kys
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
Alkuperäinen kirjoittaja täälläkin:
Alkuperäinen kirjoittaja åboriginaali:
sanoo hän joka menee ensi viikolla (jo :eek: :eek: :eek: ) ammattikorkeaan ja pelkää kuollakseen |O :ashamed: . Siis sitä, etten jaksa, etten pärjää, että illat eivät riitä lasten & opiskelun kanssa tasapainoiluun, että ala ei olekaan oikea....toisaalta, ainahan sieltä pääsee pois jos siltä tuntuu :xmas:

Turun AMK:uun?
Miten sä jo ens viikolla menet? -mulla alkaa vasta vk:lla 3...
:wave:
Mulla on jännitystä "sopivasti",miten sitä yh:na pärjää ja jaksaa...
Joo, Turkuun. Mulla alkaa koulu 8.1.
Eikös se oo ensi viikolla? :ashamed: :D
mitä sä lhdet opiskelemaan? :)
aikuisopiskelulinjalla vai ihan perus?
 

Yhteistyössä