Mä pelkään että räjähdän :(!!!

Alkuperäinen kirjoittaja nibbler:
mene lattialle makaamaan pöydän välittömään läheisyyteen. anna lähimmän lapsen hypätä mahan päälle pöydältä ja avot! hanat on auki :)
Noilla on vähän huono sihti. Mutta idea on kyllä erittäin hyvä! Jos sitä nostaiskin pöytää ilmaan ja menis makaan siihen alle, sen jalan alle, ja päästäis sen vauhdilla tohon mahan kohdalle.

Pitäis vaan sit pistää jotain rättejä valmiiks, ettei lennä seinälle asti....
 
Voin kuvitella olon, se on varsin vittumainen. :kieh: Eikä takuulla helpota yhtään vaikka tietää että se helpottaa, joskus. Kun sen pitäis helpottaa just nyt, ihan niinkuin tuon mun hampaan jomotuksen. :snotty:

Terkuin: se joka menee särkypäivystykseen kahdelta. :xmas:
 
5xmami
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Ellei ne ala tämän päivän aikana, niin minä pistän reiän vatsaan ja suoritan jonkun imaisutoimenpiteen, jotta saan ton helvetin mestan tyhjäksi. Painaa, ja oksettaa ja on erittäin vittumainen fiilis. Hermoja kiristää. Mä haluan olla normaali taas, ei mun menkkojen tuleminen ja käynnistyminen ole ennen näin helvetin vaikeeta ja epämiellyttävää ollu! |O

Sanokaa ny jotain lohduttavaa kun kiristää niin prkleesti |O

*iso hali*

soita terveyskeskukseen tai muuhun vastaavaan paikkaa ja selitä asia...mikäli KAIKISTA TESTEISTÄ HULIMATTA ET olisikaan raskaana niin tuohon alotukseen on olemassa lääke ja niin on myös siihen liialliseen ja kivuliaaseen vuotoonkin...

teerveisin: kumpaankin joskus turvautunut viiden äiti

 
Rajis, just niin! Kun tätä on jatkunu jo monta päivää, tätä v-mäistä olotilaa. En mä halua enää. Mä haluan nauttimaan kesästä, pirulauta. Enkä olla tämmönen vaivanen valittava harakka.

Voi nyt saasta!

Mikä sun hampaassas on? :|
 
Alkuperäinen kirjoittaja 5xmami:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Ellei ne ala tämän päivän aikana, niin minä pistän reiän vatsaan ja suoritan jonkun imaisutoimenpiteen, jotta saan ton helvetin mestan tyhjäksi. Painaa, ja oksettaa ja on erittäin vittumainen fiilis. Hermoja kiristää. Mä haluan olla normaali taas, ei mun menkkojen tuleminen ja käynnistyminen ole ennen näin helvetin vaikeeta ja epämiellyttävää ollu! |O

Sanokaa ny jotain lohduttavaa kun kiristää niin prkleesti |O

*iso hali*

soita terveyskeskukseen tai muuhun vastaavaan paikkaa ja selitä asia...mikäli KAIKISTA TESTEISTÄ HULIMATTA ET olisikaan raskaana niin tuohon alotukseen on olemassa lääke ja niin on myös siihen liialliseen ja kivuliaaseen vuotoonkin...

teerveisin: kumpaankin joskus turvautunut viiden äiti
Thanks.
MIKÄ LÄÄKE????? Ihan sama oikeestaan. Mä haluan sitä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Rajis, just niin! Kun tätä on jatkunu jo monta päivää, tätä v-mäistä olotilaa. En mä halua enää. Mä haluan nauttimaan kesästä, pirulauta. Enkä olla tämmönen vaivanen valittava harakka.

Voi nyt saasta!

Mikä sun hampaassas on? :|
En mä oikeen tiiä mikä tuossa hampaassa on. Ei siinä reikää näy, tai itseasiassa mä en ole edes varma mikä hammas se on. :ashamed: Aivan kuin jossain hampaan juuressa jomottelisi. Muttei edes kokoaikaa. Särkylääkettä en oikein uskalla ottaa, kun on tuo alivuokralainen kohdussa. :/ Mä tuun ihan sekopäiseksi kun pelkään että tuo tulee kunnolla kipeeksi. |O

 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Rajis, just niin! Kun tätä on jatkunu jo monta päivää, tätä v-mäistä olotilaa. En mä halua enää. Mä haluan nauttimaan kesästä, pirulauta. Enkä olla tämmönen vaivanen valittava harakka.

Voi nyt saasta!

Mikä sun hampaassas on? :|
En mä oikeen tiiä mikä tuossa hampaassa on. Ei siinä reikää näy, tai itseasiassa mä en ole edes varma mikä hammas se on. :ashamed: Aivan kuin jossain hampaan juuressa jomottelisi. Muttei edes kokoaikaa. Särkylääkettä en oikein uskalla ottaa, kun on tuo alivuokralainen kohdussa. :/ Mä tuun ihan sekopäiseksi kun pelkään että tuo tulee kunnolla kipeeksi. |O
Ai kamala! Pyydä sieltä semmonen ilokaasuvehje kotiin... Ilmottele mitä ne sano.
 
juu no kuukaus ja raiat on aikamoinen aika...miulla taas pisin väli oli 11kk ja 13päivää....siitten tulikin ekaks kaatosade kesti 6 päivää sit piti kaks päivää apussia ja normaalia vielä toiset 6 päivää päälle....sit oli reilun kk:n tauko ja meinasin jo mennä että *tehkää miulle vaikka kaavinta ...* mut ku jouduin testaamaan oonko raskaana sittenkin, ennen mahd. kaavintaa niin hupsis...tuossa sohvalta olkkarin pöydälle just kkiipeilee se myöhästyttäjä... :D ....nyt sitten taas ootan *sade kuuroo*kuin kuuta nousevaa....*vasta 5 päivää myöhässä* :headwall:
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Rajis, just niin! Kun tätä on jatkunu jo monta päivää, tätä v-mäistä olotilaa. En mä halua enää. Mä haluan nauttimaan kesästä, pirulauta. Enkä olla tämmönen vaivanen valittava harakka.

Voi nyt saasta!

Mikä sun hampaassas on? :|
En mä oikeen tiiä mikä tuossa hampaassa on. Ei siinä reikää näy, tai itseasiassa mä en ole edes varma mikä hammas se on. :ashamed: Aivan kuin jossain hampaan juuressa jomottelisi. Muttei edes kokoaikaa. Särkylääkettä en oikein uskalla ottaa, kun on tuo alivuokralainen kohdussa. :/ Mä tuun ihan sekopäiseksi kun pelkään että tuo tulee kunnolla kipeeksi. |O
Ai kamala! Pyydä sieltä semmonen ilokaasuvehje kotiin... Ilmottele mitä ne sano.
Varsin hyvä idea. :D Tuolle lääkärille jolle meen, onkin ilokaasuvehkeet käytössä, se ei varmaan huomaa, jos mää sieppaan ne lähtiissä mukaan. :saint: Sitten kun mun vaiva on hoidettu, voin lahjoittaa ne sulle. Jos ne vaiks rentouttais sunkin tuskaista oloa. :LOL:


 
Alkuperäinen kirjoittaja Darelbeida:
juu no kuukaus ja raiat on aikamoinen aika...miulla taas pisin väli oli 11kk ja 13päivää....siitten tulikin ekaks kaatosade kesti 6 päivää sit piti kaks päivää apussia ja normaalia vielä toiset 6 päivää päälle....sit oli reilun kk:n tauko ja meinasin jo mennä että *tehkää miulle vaikka kaavinta ...* mut ku jouduin testaamaan oonko raskaana sittenkin, ennen mahd. kaavintaa niin hupsis...tuossa sohvalta olkkarin pöydälle just kkiipeilee se myöhästyttäjä... :D ....nyt sitten taas ootan *sade kuuroo*kuin kuuta nousevaa....*vasta 5 päivää myöhässä* :headwall:
No sadekuuro muakin kohtaa vielä, kun normaalisti on himpun alle kuukauden väli, mut näiden pillereiden aikaan noi on menny vähän miten sattuu. Mut voi AHDINKO!

Mua oksettaa melkein jatkuvalla syötöllä. Ja röyhtäilyttää :eek: :eek: Pahaa tekee niin että raikaa, eikä loppua näy. Sattuis nyt ees maha. Tai alaselkä. Ne antais mulle ehkä hieman toiveita. Tai sitten mä vaan pamahdan. Mä haluan kaavintaan. Mä haluan normaalin olon enkä tätä persefiilistä.

Sit tulee semmosia tuskahikikohtauksia ja oksetuksia, mitkä kestää tovin ja menee ohi, vähän väliä. Onkohan mulla alkamassa MENOPAUSSI?? Oonhan mä jo aika vanhaki. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja RouvaRajatapaus:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Rajis, just niin! Kun tätä on jatkunu jo monta päivää, tätä v-mäistä olotilaa. En mä halua enää. Mä haluan nauttimaan kesästä, pirulauta. Enkä olla tämmönen vaivanen valittava harakka.

Voi nyt saasta!

Mikä sun hampaassas on? :|
En mä oikeen tiiä mikä tuossa hampaassa on. Ei siinä reikää näy, tai itseasiassa mä en ole edes varma mikä hammas se on. :ashamed: Aivan kuin jossain hampaan juuressa jomottelisi. Muttei edes kokoaikaa. Särkylääkettä en oikein uskalla ottaa, kun on tuo alivuokralainen kohdussa. :/ Mä tuun ihan sekopäiseksi kun pelkään että tuo tulee kunnolla kipeeksi. |O
Ai kamala! Pyydä sieltä semmonen ilokaasuvehje kotiin... Ilmottele mitä ne sano.
Varsin hyvä idea. :D Tuolle lääkärille jolle meen, onkin ilokaasuvehkeet käytössä, se ei varmaan huomaa, jos mää sieppaan ne lähtiissä mukaan. :saint: Sitten kun mun vaiva on hoidettu, voin lahjoittaa ne sulle. Jos ne vaiks rentouttais sunkin tuskaista oloa. :LOL:
Kuulostaa mainiolta! Laita tulemaan tänne sit vaan. Ei mua satu mihinkään, mut muuten on niin ankea olo, et ois kiva olla pienessä kaasussa

:saint:
 

Yhteistyössä