Mä päätin nyt varmasti että teen kasvoille leikkaus:)

Mut miten periaatteessa onnistu tehdä esim yhdessä kohdassa isompi ja yhdessä pienempi, eli haluan eri muodot, mitä siihen laitetaan tai miten oikeasti voi onnistua, mitä se Suomessa voi oikein maksaa? Onko tosi pahaa idea, mies ei halua, mut mä haluan hullusti
 
hhfh
Oikeesti hyvän mallin annat lapsilles. Ja just luin vanhoja ketjuja, joissa sä kyselet ihan hysteerisenä joistain sairauksista, niin onko tullut mieleen millaset riskit on saada leikkauksesta vakavat haitat? Paljon isompi mahis ku sairastua yhtäkkiä!
 
Kipis
Tosi kiva idea =)

Virossa tosiaan saa varmaan hiukan edullisemmin, mutta toisaalta, sillä teille ei varmaan väliä =)
Mahtavaa että ihmisessä riittää noin hurjasti uskallusta muuttaa itseään mieluisaksi, eihän me kaikki olla kaunottaria syntäessämme =) =)

Tsemppiä
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nikittönnä:
Savanna, kyl sie tarvit terveeseen itsetuntoon ja miekuvaan psykologia. Siun jutut alkaa oleen liia levottomia. Sie oot nuori ja nätti. Millasen esikuvan sie tyttärilleis annat?
No sitten myös kaikki jotka siitä tekee ovat hulluja, mut mun periaate että elämä on yksi, jos jostan ei ole tytyväinen miksei saa korjata, kun on mahdollisuus ;)
 

Yhteistyössä