Mä päätin järjestää miehelle piiiiiitkän perjantain...

Ajattelin ett hommaan anopin hoitaan lapsia, ja pistän miehen töihin itseni kanssa tekemään pihasiivouksen. :xmas:

Mä oon niin lopen kyllästynyt siihen, ettei yhtään kato mihin suuntaan se heittelee listan jämiä, vanhoja verhotankoja.. Siis oikeasti, mun mieheni on maailman huolettomin veikko. Jotain lojuu joka paikassa. Mä aijon nyt otaa asiakseni ett se tajuais ettei meitä muita välttämättä kiinnosta katsella rikki menneitä koreja ulkoportaiden vieressä, vaikka se ei niit näkiskään. Aloitetaan siitä, että se saa siivota omat sotkunsa. :saint: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja :/:
jos siivoisit ite ne ja antaisit ukkos levätä, sehän käy töissä ja koulussa ja passaa sua ja hoitaa lapsiakin siinä sivussa :$
Joo, heittämällä kolmen lapsen kanssa. Eli en tasan, edes yritä. Menetän vaan hermoni, kun en saa tuloksia aikaan.. =)
 
älä ihan natsiksi rupea
Mikäli järjestät sitten mukavan illan rentoutuksen merkeissä niin silloin voisin ton ymmärtääkin. Sauna ja muutama virvoke niin kyllä se mies suostuu...
 
Alkuperäinen kirjoittaja NeitiNasu:
Ajattelin ett hommaan anopin hoitaan lapsia, ja pistän miehen töihin itseni kanssa tekemään pihasiivouksen. :xmas:

Mä oon niin lopen kyllästynyt siihen, ettei yhtään kato mihin suuntaan se heittelee listan jämiä, vanhoja verhotankoja.. Siis oikeasti, mun mieheni on maailman huolettomin veikko. Jotain lojuu joka paikassa. Mä aijon nyt otaa asiakseni ett se tajuais ettei meitä muita välttämättä kiinnosta katsella rikki menneitä koreja ulkoportaiden vieressä, vaikka se ei niit näkiskään. Aloitetaan siitä, että se saa siivota omat sotkunsa. :saint: :D

Oikein meillä aivan sama menossa :wave: Siis tuo omien jälkien siivoominen.
 
Alkuperäinen kirjoittaja älä ihan natsiksi rupea:
Mikäli järjestät sitten mukavan illan rentoutuksen merkeissä niin silloin voisin ton ymmärtääkin. Sauna ja muutama virvoke niin kyllä se mies suostuu...
Kyll se taitaa ne virvokkeet nauttia ilman talkoitakin... Toisaalta, voisinhan mä kerrankin olla kunnon vaimo ja käydä ostamassa ne sen puolesta. :saint: Mutt pidän kyllä huolen siitä, että se muistaa tämän tapauksen vielä kymmenenkin vuoden päästä.. :xmas: B) :D No eivaan, vitsi vitsinä. :D
 
meikäläinen
Vertailun vuoksi sanottakoon että ikkunoiden pesunkin olen järjestänyt niin että ensin huhkitaan ja sitten saa nauttia hyviä juomia. Näin ne miehet saa tekemään ihan mitä vain ja koti pysyy siistinä.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja meikäläinen:
Vertailun vuoksi sanottakoon että ikkunoiden pesunkin olen järjestänyt niin että ensin huhkitaan ja sitten saa nauttia hyviä juomia. Näin ne miehet saa tekemään ihan mitä vain ja koti pysyy siistinä.
Niin, tokihan miehet ovat kuin lapsia, joita naisen tulee kontrolloida.

 

Yhteistyössä