Mä oon viime päivinä miettinyt etten tee enää enempää lapsia...

Ja tulipa mieleen vielä yksi kommentti. Yhden lapsen kanssa elämä on jopa vaikeampaa kuin kahden tai kolmen... Mäkin olin yhden lapsen äiti yli 3 vuotta, joten siitäkin on kokemusta =)

Mäkin tässä nyt vain palstailen, isäntä tekee jotain puuhommia pihalla ja kaikki meidän kolme lasta puuhailevat toisella tietsikalla sovussa ja sieltä kuuluu kiva puheensorina ja naurunpyrskähdyksiä. Jos meillä olisi vain yksi lapsi, niin se oletettavasti pyörisi mun ympärillä tässä tai isänsä kanssa pihalla. Ja muutenkin yhteen lapseen joutuu kiinnittämään enemmän huomiota kuin useampaan =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tallu:
Ja tulipa mieleen vielä yksi kommentti. Yhden lapsen kanssa elämä on jopa vaikeampaa kuin kahden tai kolmen... Mäkin olin yhden lapsen äiti yli 3 vuotta, joten siitäkin on kokemusta =)

Mäkin tässä nyt vain palstailen, isäntä tekee jotain puuhommia pihalla ja kaikki meidän kolme lasta puuhailevat toisella tietsikalla sovussa ja sieltä kuuluu kiva puheensorina ja naurunpyrskähdyksiä. Jos meillä olisi vain yksi lapsi, niin se oletettavasti pyörisi mun ympärillä tässä tai isänsä kanssa pihalla. Ja muutenkin yhteen lapseen joutuu kiinnittämään enemmän huomiota kuin useampaan =)
[/quote]


Tämä on ihan totta. Lapsilla on uskomattoman paljon yhteisiä leikkejä, eikä aamulla tarvitse viikonloppuna herätä äidin ja isän aikaisin eikä pistää jotain iänikuisia videoita pyörimään, kun lapset leikkivät keskenään. :)

 
teea
Alkuperäinen kirjoittaja samat:
Alkuperäinen kirjoittaja Älä huoli:
Ei se äitiys tuota kovin pitkään oo, eikä mikään äitiyden mitta. Kun lapsesi on esim 2-3v, huomaat kyllä mitä lapseltasi saat. Eli ei kannata vielä puolvuotiaan kohdalla tuollaisia päätöksiä tehdä.
höpö höpö mun tenava on jo 2v ja mitta on täysi

Mun poika on jo 3,5v ja olen ihan varma etten enää lapsia tee. Mulla sama homma ja sit oon viel kyllästynyt oleen kotona, mut kun töitä ei saa, niin en jaksa tehdä mitään pojan kans, v...ttaa niin...
 
minä ja 3v
mulla on liuta nuorempia sisaruksia....eikä meidän äiti saa nukkuu ku herää niitte meteliin!! ja yhden pienen kanssa on kyllä helpompi liikkua yms..kuin kahden mä en jaksasisi toista tälläistä tapausta kuin tää mun.rauhallisempia meniski mut ei tälläisiä..
 
Meillä esikon saapuminen oli mulle jotenkin "shokki",tai siis vei hetken sopeutua tähän äitiyteen.Sitten olikin aikansa sellanen fiilis,että yksi riittää meille,kiitos.

Mutta sitten kun typy tuli kolme,alkoi aatella,että oishan se toinenkin ihan kiva juttu.Se tärppäskin sitten heti,ja poika syntyi kun tyty oli just täyttänyt 4.
Sit on ihan tähän päivään asti ollut fiilis,että meidän perhe on nyt tässä.Lapset siis on ihan pian 6v ja 10v.
Nyt tuo nuorimmainen velipeijakas meni ja sai avovaimonsa kanssa aivan maailman sulosimman tyttösen lauantaina,ja nyt olen pikkusta 2 kertaa käynyt laitoksella kattomassa,ja aivan MIELETÖN vauvakuume!!!Rinsessaa kun oon sylissä pidelly,niin paita tuoksuu niiiiin ihanalle vauvalle..Siis mä olen aivan pyörällä päästäni,kun niin kovin tekis viel yhtä mieli!!

Nyt yritän vaan tolkuttaa päähäni,että meistä tulee kummitkin,ja ollaan tosi läheisissä väleissä velipojan ja vaimokkeen kanssa,että taatusti saan pikkusta palluttaa,mutta silti!!
Ja aattelin kun työksenikin nyt hoidan lapsia,niin sekin jo veis kuumeet mennessään...Vaan nyt tää uus tulokas on saanut mut aiivan sekasin...

Me miehen kanssa kyl jo on sovittu,että ei enää lisäännytä,mutta tossa joku aika takasin kun jouduin testaileen kun jäi yhdet menkat välistä,niin mies siihen tyynen rauhallisena että "no eihän se ny niin kauheeta oikeestaa kai ois..eihän mei ny niin kauheen vanhoja viä olla..." (minä 30 ja mies 34 ) :eek: :eek:
Minä ihan öönä,että MITÄ?!?! Senhän ois pitäny olla jo ihan kauhuissaan ja suurinpiirtein löysät housuissa.Että näin,eli eip si tiiä...
 
Alkuperäinen kirjoittaja samat:
Alkuperäinen kirjoittaja Älä huoli:
Ei se äitiys tuota kovin pitkään oo, eikä mikään äitiyden mitta. Kun lapsesi on esim 2-3v, huomaat kyllä mitä lapseltasi saat. Eli ei kannata vielä puolvuotiaan kohdalla tuollaisia päätöksiä tehdä.
höpö höpö mun tenava on jo 2v ja mitta on täysi
Jep, mäkin ajattelin että lapsiluku on ellei täynnä iän kaiken niin ainakin toistaiseksi noin loppuelämän, mutta kun neiti oli 4 vuotta jo niin miksei.. :heart: :D

Kivaksi tää elämä on muuttunut. Ja vauvakin on niin valtavan lutunen. :heart:
 

Yhteistyössä