Mä oon vieläkin aika sanaton..

Oon siis seukannut uudessa suhteessa n.kuukauden verran ja tänään sit mentiin käymään miesystävän äidin luona ekaa kertaa.. Sisälle kun päästiin selvisi että miesystävän äiti on meidän kuopuksen hoitotäti.. :whistle: No eipä tarvinnut paljoa itseänsä esitellä.. :D :saint:
 
vähän niinkuin tänään... (tai no ei ollenkaan sinnepäinkään mutta kuitenkin). kävin rahastamassa turisteja, Joensuustako ne oli kotoisin. Mies sitte kysy mistä olen ja mikä sukunimeni on. Kerroin ja tähän mies totesi että isäs taitaa olla autoilija. On ollut isäni kanssa jossain kuntotushommassa -94 :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Taevahan Tosi:
wov, melkonen sattuma :D Tiesikö se hoitotäti et poikansa on sun kans vai oliko sillekkin yllätys?
Kysyin autossa et onko maininnut musta mitään ja kuulemma tapana vaan viedä uudet naisystävänsä näytille.Eli ei oo puhunu musta mitään,mutta epäili kyllä äitinsä tietävän musta muiden kautta..Hitto et oli kyllä koominen tilanne kertakaikkiaan.. :D

 
ja paljon muuta
luuletko ap etteikö sun "hairahduksesi" äiti tiennyt sinusta kun hait joka päivä hänen poikansa autolla tenavas hoidosta?? kylä on pieni ja tuollaista ihmistä ja sen tekemisiä ei voi olla tietämättä kukaan! onnea valitsemallesi tielle! sitä todella tarvitset!
 
kukamitähäh
Alkuperäinen kirjoittaja ja paljon muuta:
luuletko ap etteikö sun "hairahduksesi" äiti tiennyt sinusta kun hait joka päivä hänen poikansa autolla tenavas hoidosta?? kylä on pieni ja tuollaista ihmistä ja sen tekemisiä ei voi olla tietämättä kukaan! onnea valitsemallesi tielle! sitä todella tarvitset!

?

 

Yhteistyössä