mä oon TOSI pahalla päällä!!!!

|O |O |O |O

kaikki ärsyttää ja tekis mieli paiskoa tavaroita ja huutaa kurkku suorana. haastan riitaa ja tiuskin ja olen siinä niin hyvä et sain muun perheen lähteen pois kotoo :kieh: :kieh: :kieh:

en ees muista millon olisin ollu näin raivona -tyhjästä :snotty: |O

hitto kun olis sellanen äänieristetty huone minne sais raivona mennä paiskoon astioita paskaks ja huutaa niin lujaa kun ääntä lähtee :kieh:

Mulla oli eilen sama tilanne,mutta en päässy päästelemään höyryjä pois kun oli kylätoimikunnankokous,kauppareissua,päivystyksessä juoksua ym "kivaa"..Nyt oon jälkimainingeissa,viskelin kaikki mitä irti sain ulos tuulettumaan,hakkasin hikipäässä sohvan ja nojatuolin tyynyt ja loppujen lopuksi taisin antaa huutia ukollekkin..

ei oo menkkoja, en oo raskaana ja ei sillee mitää erityistä syytä..
miehen viikonlopun käytös taas rassaa siinä määrin et mä oon tänään ilmottanu sille et saa tehdä omat ruokansa ja pestä omat kalsarinsa ja siivota omat sotkunsa ja muuttaa yksin siihen paskataloonsa mitä rakentaa, saakeli mä oon ihana |O |O |O

Alkuperäinen kirjoittaja badass:
ei oo menkkoja, en oo raskaana ja ei sillee mitää erityistä syytä..
miehen viikonlopun käytös taas rassaa siinä määrin et mä oon tänään ilmottanu sille et saa tehdä omat ruokansa ja pestä omat kalsarinsa ja siivota omat sotkunsa ja muuttaa yksin siihen paskataloonsa mitä rakentaa, saakeli mä oon ihana |O |O |O
Täytyy noi miehet ain välillä ruotuun laittaa :hug:

Tervetuloa kerhoon! Mä oon nykyään 24/7 kuin perseeseen ammuttu karhu. Taidan kohta lähteä kyselemään jotain onnellisuuspillereitä lekurista. Tänään vielä raivostutti kun mies oli jäänyt kaverille yöksi ja kehtas soittaa hakemaan. Periaatteessa ei siinä mitään ja oisin muuten mennytkin, mutta nykyinen mielentilani otti siitäkin tilaisuuden raivota :/

oon niin turhautunu siihen, et eilen siivosin täällä kunnolla, siistin paikat, pyyhin pölyt, imuroin, pesin lattiat, vein matot ja petivaatteet ulos, hinkkasin ja puunasin ja sitä ei kukaan uskois jos tulis meille nyt :'(
kauhee työ ja minkä takia???!!!! siks että voi tehdä samat asiat joka vitun päivä uudestaan |O :ashamed:

teen ruokaa vaikka ei yhtään kiinnostais ja vituttaa et muut tulee valmiiseen pöytään ja syö ja lähtee ja mä jään kaiken sotkun keskelle täytteleen tiskikonetta ja tiskaan paistinpannuja.

kaikki tuntuu vaan niiiiiiiiiin turhalta!!!!! :/

oon niin turhautunu siihen, et eilen siivosin täällä kunnolla, siistin paikat, pyyhin pölyt, imuroin, pesin lattiat, vein matot ja petivaatteet ulos, hinkkasin ja puunasin ja sitä ei kukaan uskois jos tulis meille nyt :'(
kauhee työ ja minkä takia???!!!! siks että voi tehdä samat asiat joka vitun päivä uudestaan |O :ashamed:

teen ruokaa vaikka ei yhtään kiinnostais ja vituttaa et muut tulee valmiiseen pöytään ja syö ja lähtee ja mä jään kaiken sotkun keskelle täytteleen tiskikonetta ja tiskaan paistinpannuja.

Oi voi... kuulostaa aina vaan tutummalta... Monesti oon sisäistä raivohepulia käyny samasta aiheesta.
Kaikki tuntuu niin perhanan turhalle, ku oot tehny monen tunnin urakan vaikka siivouksen kanssa ja kukaan ei viiti sen vertaa sitä "kunnioittaa" että pysyis ees jonkunlainen siivo, vaan seuraavana päivänä on jälleen sen näköistä ku ei ois siivonnukkaan.
Mä en osaa ees ääneen raivota siitä, ku sitte alkaa ukkoki mesoomaan ja sitä jaksa sitte hullukaan... :headwall: :headwall: |O

kait siulla joku asia oon ees hyvin?

a) mies
b) mies joka rakentaa teille yhteistä taloa
c) kaikesta päätellen kuitenki ihan hyvä mies, ei petä, ei hakkaa, ei ryyppää
d) lapsi, terve lapsi, sie oot terve ja mies on terve
e) työpaikka

pitääkö vielä luetella että sie heräät siihen toellisuuteen että siulla on asiat ite asiassa helevetin hyvin?

ja jos ei ole, niin sitte kannattee tehä asialle jotain, nostaa kytkintä tms.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

a) mies
e) työpaikka

pitääkö vielä luetella että sie heräät siihen toellisuuteen että siulla on asiat ite asiassa helevetin hyvin?

sullako ei koskaan ole huonoja päiviä??!!!
kyllä mä tiedän et mun asiat vois olla helvetisti huonommin, mutta mulla on huono päivä ja mä oon luullu et se on ihan normaalia! mut ei kai sitten.

Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:

a) mies
e) työpaikka

sullako ei koskaan ole huonoja päiviä??!!!
kyllä mä tiedän et mun asiat vois olla helvetisti huonommin, mutta mulla on huono päivä ja mä oon luullu et se on ihan normaalia! mut ei kai sitten.
on. miullaki on huonoja päiviä. mutta siun kirjottelua seuranneena siulla on AINA huono päivä.

jos haluat niin voin kaivella vaikka todisteet ku joka vitun päivä valitat miehestä, koirasta, työstä... ties mistä.

ja siis mie sanon tämän hyvällä. haluan herätellä sinnuu että sie huomaat että asiat on hyvin.

My thoughts exactly

:hug:

mä en edes muista et mul olis ollu tällasta päivää.
mutta kuten olen mm.nyynälle sanonut varmaan 5 kertaa, niin mun keinoni saada olo paraneen on tulla purkautumaan tänne, en mä halua mun perheelle jatkuvaan avautua!!!
monesti on mies mua ärsyttäny niin et on meinannu pää räjähtää, mut oon tullu tänne päästän pahimmat höyryt ja sit jutellu miehen kaa.
ja kaikki mun positiiviset alotukset tippuu niin et niihin ei kommentoi kukaan tai sit yks tai kaks, ei ne kiinnosta ketään.
mulla on asiat tosi hyvin, mut koska mä olen luonteeltani tällainen, niin säästän lähimmäisiäni avautumalla virtuaalisesti.
anteeks siitä.

mä en edes muista et mul olis ollu tällasta päivää.
mutta kuten olen mm.nyynälle sanonut varmaan 5 kertaa, niin mun keinoni saada olo paraneen on tulla purkautumaan tänne, en mä halua mun perheelle jatkuvaan avautua!!!
monesti on mies mua ärsyttäny niin et on meinannu pää räjähtää, mut oon tullu tänne päästän pahimmat höyryt ja sit jutellu miehen kaa.
ja kaikki mun positiiviset alotukset tippuu niin et niihin ei kommentoi kukaan tai sit yks tai kaks, ei ne kiinnosta ketään.
mulla on asiat tosi hyvin, mut koska mä olen luonteeltani tällainen, niin säästän lähimmäisiäni avautumalla virtuaalisesti.
anteeks siitä.
no siis joo. onhan se niin että se on hyvä purkaa ne pahimmat jutut alta pois enneku rupiaa perheelle avautumaan. kaikkihan sen tietää miten siinä käy.

muttaku niitä on ollu niin paljon niin mie mietin että mitenkähän sie mahdat kiehua sisimmässäs? :ashamed: että onko se jokapäivästä?

en tiiä, mie oon oppinu vaan puremaan kieltä. temperamenttinen mieki oon, mutta en mie sentään kokoajan räjähtele. okei, nuorempana kylläki, enää en vaan jaksa. se on turhaa energian haaskausta, miulla ainaki.

hmm
Mullakin on ollu muutama päivä huonoja, mikään ei huvita, koira ärsyttää, lapsi ottaa aivoon.
Tekis mieli jättää koko konkkaronkka kirkon portaille ja painua viettämään sitä elämää jonka uhrasin näille kiittämättömille paskoille.
Minä tee ruokaa, tiskaan, pyykkään ja siivoan päivästä toiseen ja just mun niskoille kaadetaan kaikki valitus. Oon kaikille ilmainen lapsenpiika, en koskaan pääse minnekään, ja mua pompotellaan miten halutaan.
Vituttaa olla tiskirättinä kaikille, tekee mieli nostaa kytkintä.

Alkuperäinen kirjoittaja hmm:
Mullakin on ollu muutama päivä huonoja, mikään ei huvita, koira ärsyttää, lapsi ottaa aivoon.
Tekis mieli jättää koko konkkaronkka kirkon portaille ja painua viettämään sitä elämää jonka uhrasin näille kiittämättömille paskoille.
Minä tee ruokaa, tiskaan, pyykkään ja siivoan päivästä toiseen ja just mun niskoille kaadetaan kaikki valitus. Oon kaikille ilmainen lapsenpiika, en koskaan pääse minnekään, ja mua pompotellaan miten halutaan.
Vituttaa olla tiskirättinä kaikille, tekee mieli nostaa kytkintä.
aamen :D:D:D

Yhteistyössä