Mä oon todella pahalla tuulella ja mahaan sattuu!!!!

Mistä tää raivo nyt nousi?? Ei siis oo varsinaisesti mitään syytä olla näin kiukkuinen, mut silti kaikki ottaa päähän ja ärsyttää.
Ja mahaan sattuu. Auauaua.
Rv 36+5 ja mä oon ihan kypsä kaikkeen.... |O |O :headwall: :headwall: :'(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä en oo ees raskaana ja oon silti ku persuksiin ammuttu karhu.
(Tosin siitä kuuluu kiitos miehelle)

Koitahan jaksaa ja voi hyvinki olla et huomenna odotat niit kavereita intoo täynnä
no en varmaan. Kaveriani kyllä, mut se sen mies |O |O
En mee vannomaan et tällä kertaa saan pidettyä mielipiteeni ko. herrast omana tietonani....
 
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä en oo ees raskaana ja oon silti ku persuksiin ammuttu karhu.
(Tosin siitä kuuluu kiitos miehelle)

Koitahan jaksaa ja voi hyvinki olla et huomenna odotat niit kavereita intoo täynnä
no en varmaan. Kaveriani kyllä, mut se sen mies |O |O
En mee vannomaan et tällä kertaa saan pidettyä mielipiteeni ko. herrast omana tietonani....
Noh jos tulee päästettyy salat julki niin senki voi pistää raskauden ja hormonien piikkiin :whistle: :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä en oo ees raskaana ja oon silti ku persuksiin ammuttu karhu.
(Tosin siitä kuuluu kiitos miehelle)

Koitahan jaksaa ja voi hyvinki olla et huomenna odotat niit kavereita intoo täynnä
no en varmaan. Kaveriani kyllä, mut se sen mies |O |O
En mee vannomaan et tällä kertaa saan pidettyä mielipiteeni ko. herrast omana tietonani....
Mut saatpahan asian sanottua ja pistät sit raskauden piikkiin ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja TooQT2BSTR8:
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Mä en oo ees raskaana ja oon silti ku persuksiin ammuttu karhu.
(Tosin siitä kuuluu kiitos miehelle)

Koitahan jaksaa ja voi hyvinki olla et huomenna odotat niit kavereita intoo täynnä
no en varmaan. Kaveriani kyllä, mut se sen mies |O |O
En mee vannomaan et tällä kertaa saan pidettyä mielipiteeni ko. herrast omana tietonani....
Noh jos tulee päästettyy salat julki niin senki voi pistää raskauden ja hormonien piikkiin :whistle: :D
:D Vois kyllä tehdä hyvää antaa sille vähän palautetta...
Miesparka joutuu mua jarruttelemaan kun kaupassakin oon ku räjähdysaltis pommi.
 
Meillä oli juuri tänään töissä koulutusta tunteista. Mitä se tunne haluaa sulle kertoa, mikä tarve sulla on tunteen takana? Kuka bussia ohjaa? Eli ajattele niin, että sä olet bussikuski, ja tunteet pyrkivät kyytiin. Ne täytyy ottaa kyytiin, mutta niitä ei saa päästää rattiin. Ja pian sitten tipauttaa pysäkille. Eli tunteisiinsa ei saa jäädä märehtimään, niihin voi vaikuttaa tietoisesti, jos vaan haluaa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Inconspicuous:
Meillä oli juuri tänään töissä koulutusta tunteista. Mitä se tunne haluaa sulle kertoa, mikä tarve sulla on tunteen takana? Kuka bussia ohjaa? Eli ajattele niin, että sä olet bussikuski, ja tunteet pyrkivät kyytiin. Ne täytyy ottaa kyytiin, mutta niitä ei saa päästää rattiin. Ja pian sitten tipauttaa pysäkille. Eli tunteisiinsa ei saa jäädä märehtimään, niihin voi vaikuttaa tietoisesti, jos vaan haluaa.
Mua vaan ärsyttää se ihminen niin paljon, että en pysty edes teeskentelemään iloista sen edessä...
Vrmaan huomenna pääsee helvetti irti jos se taas aloittaa sen itsensä kehumisen ja muitten aliarvioinnin. Sit saanki purkaa ittiäni ihan kunnolla kun annan tulla tuutin täydeltä.
Mun olo on heti parempi kun kuvittelen mielessäni miten sen ruma apinannaama leviää hämmästyksestä kun kerron sille suoraan kaiken mitä siitä ajattelen.
Kävisikin noin....


Jaa niin, se tarve siellä tunteen takana on vetää sitä imbesilliä lättyyn niin kovaa ku vaan pystyn.
 

Yhteistyössä