mä oon tehny jotain tosi tyhmää

meidän suhde on jo vuosia ollut enemmän kaveruutta mun puolelta ja ollaan pysytty yhdessä lasten takia. Nyt minä ääliö olen ihan hulluna tohon ukon parhaaseen ystävään ja oon vielä menny kertomaan sille. Nyt en osaa olla normaalisti enää tämän ystävän seurassa... nyt selvis aamulla saamastani s-postista häneltä että hänellä on samanlaisia tunteita. No tosi kiva, ei me voida ikinä tehdä asialle mitään, tää mies nimittäin on kaiken lisäksi mun ukon systerin ex-mies ja lapsen isä... voi hemmetti... kaduttaa koko juttu, että menin kertomaan, mutta samalla tiedän että me sovittais niin hyvin yhteen, meillä on ihan samanlainen ajatusmaailma... miks en tavannut häntä 10 vuotta sitten...per.ele
 
XXS
Jos sulla ei todellakaan ole tunteita miehesi kanssa,niin miksi ette eroa? Mielestäni yhteiset lapset eivät ole riittävä syy kituuttaa yhdessä, jos muuten kahden ihmisen välillä on kaikki kuollutta. Elämä on ihan liian lyhyt ja ainutkertainen juttu, että se kannattaisi viettää väärän ihmisen kanssa. Ja se, että ihastuksesi on miehesi systerin exä, niin mitä se sinua haittaa.
 

Yhteistyössä