Mä oon niin kaunis äiti ja nuorikin vielä!

  • Viestiketjun aloittaja kooo
  • Ensimmäinen viesti
kooo
Sanoi siis mun ekaluokkalinen tyttö kun olin laittautunut pikkujouluihin. Ihasteli oikein olan takaa....meikkaan nimittäin harvoin ja olen arkena arkinen. Tulipas hyvä mieli.
 
Muakin kehuttiin eilen 5-v tyttären toimesta, kun olin lähdössä pikkujouluihin! :D

Kyllä tuli hyvä mieli. (Yleensä vasta neljännen drinksun jälkeen luulen muuttuneeni kauniiksi, hoikaksi, nuoreksi ja erittäin viehättäväksi...)
 
anna
hassua ku sitä huomaa että on jo ison lapsen äiti (vaikka hän ei ole vasta kuin 1,10v) tyttö ei puhu vielä erikoisemmin.. tulin tuossa pari viikkoa sitten kampaajalta, leikkautin pitkät hiukset aika lyhyviksi ja otin siihen vielä sellaisen kivan viiston etutukan, no tulin kotia, tytär tuttuun tapaan juoksee vastaan ja huutaa et äiti! äiti! no sit hän huomas että nyt on erinäköinen, hän pyysi mua että "alas" ja sit pyöri ympärillä ja hiplas hiuksia ja sano kohta että "ihana äiti" :)
 
äimä
ihania kultuja! ja sitten vielä jotkut juntit viitsii valittaa ettei lapsille nättejä ja sieviä (puhun nyt tytöistä) vaatteita tartte ostaa ku ne ei mitään ymmärrä.
 
Mun poika (4v) sanoo aina että "äiti on prinsessa, mut mä oon prinssinakki" :D

kerran se katseli pitkään kun mä meikkailin ja kysyi "äiti, miksi sä teet noin?" ja minä vastasin, että naiset meikkaa että ne olis vähän kauniimpia ja siihen poika huokaisi "kiitos äiti, kun sinä meikkaat".. juu oleppa hyvä vaan :D
 
Ihana!! =) =)
mua lämmitti murkun (14 vee) sanat kun kertoi hänen kaverinsa kehuneen mua seksikkääksi ja sanoi mun pojalle että sun kelpaa kun sulla on tollanen Hot mama!!! :p

Murkuilta harvemmin mitään näin kivaa kuulee!!! :D

 

Yhteistyössä