Mä oon eilen syöny kahden aikana ruuan ja sit yhentoista aikaan illalla oli pakko syödä pari leipää

  • Viestiketjun aloittaja HippuTAR
  • Ensimmäinen viesti
HippuTAR
ku oli niin nälkä. Tänään ei vissiin parane syödä mitään.
Maha taas hiukka huonona. Eilen kävin ainakin 10 kertaa ruikkupaskalla, muutama erittäin tukala tilannekin oli ku piti kaikki menot kuitenkin hoitaa. Tänään oon heränny seittemältä ja käyny jo viis kertaa heittämäs vesiripulit pönttöön. Tällästä tää mun elämä on ton mahan kans...Toivoisin että ne joiden mielestä oon vain laiska sais tän mun mahan toiminnan pariksi viikoksi, vois mieli muuttua.
Muille sori ällöttävä aihe.
 
kfkfkf
Ootko koittanut olla ilman hiilareita vähän aikaa? Usein alkaa vatsa toimimaan :)

Mun miehellä oli myös ihan ihme ruikuripulia, mutta kun jätti hiilarit vähemmälle, vatsan toimintakin normalisoitui. Enää ei tartte juosta yhtäkkiä vessaan
 
HippuTAR
On vuosien saatossa hypäätty lääkäris, vikaa ei löydy.

Oon myös koittanu erilaisia ruokavalioita. Mm. ollu ilman mitään viljoja ja sokeria, ilman maitotuotteita, syöny pelkkiä kasviksia+ vihanneksia... Ei auta.
 
HippuTAR
Ei oo keliakiaa, koepala on otettu.

Imodiumia löytyy kaapista mutta käytän sitä vain pakkotilanteessa. Se lyö mahan totaalisesti tukkoon pariksi päiväksi ja sen jälkeen istutaankin sitte pari päivää vessas.
 
HippuTAR
[QUOTE="joo";29058023]Sit se on varmaan psyykkistä sullahan on niitä monenlaisia ongelmia. Tänäänhän menet sinne sossuun?[/QUOTE]

Voi olla mutta muuttaako se asian sitte helpommaksi? "Jaa, se on psyykkistä, eihän se sitte haittaa."
 
NNNN
Vähän aikaa sitten luin lehdestä naisesta, jolla oli joku oireyhtymä (en muista mikä!) mutta se kertoi, että kesken kauppareissunkin saattaa tulla tarvis mennä äkkiä vessaan, aina ripulilla..

Kamalaa.
 
"vieras"
siis minkä takia sulla on tuollaiset ruokailuvälit? Että lounaan syöt ja sitten ei mitään... Onko tää nyt jokin väliaikainen juttu vai syötkö aina noin? Pisti vaan silmään tuo että oli "pakko" syödä pari leipää kun oli nälkä.
 
HippuTAR
[QUOTE="joo";29058041]Ei mutta siksipä sun pitäisi tehdä elämällesi jotain.[/QUOTE]

Voi hyvää päivää taas. Mitä v*ttua säki mun elämästä tiedät? Ja kun keran tiedät niin mitähän sille sitte pitäis tehdä?
 
HippuTAR
[QUOTE="vieras";29058055]siis minkä takia sulla on tuollaiset ruokailuvälit? Että lounaan syöt ja sitten ei mitään... Onko tää nyt jokin väliaikainen juttu vai syötkö aina noin? Pisti vaan silmään tuo että oli "pakko" syödä pari leipää kun oli nälkä.[/QUOTE]

No siis sen takia söin eilen noin ku syöminen pahentaa tota paskalla hyppäämistä sillon ku maha on huono. Syön kyllä enemmän niinä päivinä ku maha parempi.
 
HippuTAR
Vähän aikaa sitten luin lehdestä naisesta, jolla oli joku oireyhtymä (en muista mikä!) mutta se kertoi, että kesken kauppareissunkin saattaa tulla tarvis mennä äkkiä vessaan, aina ripulilla..

Kamalaa.
Harmi ku et muista tota oireyhtymää.

Mutta joo, mieluusti meen vaan kauppoihin joissa on vessa. Odotan aina että joku kassa on vapaa tai on vain yks ihminen siinä, silti oon joutunut kassaltaki pyörtää vessaan. Pahimmillaan on käyny niin että ostokset sain just maksettua ja sit jouduin sanoa kassalle et "sori, mä joudun jättään noi tavarat tohon ja mennä vessaan". Sit vessareissun jälkeen naama punasena pakkaamaan niitä kamoja...
 
HippuTAR
[QUOTE="joo";29058094]Palstalta olen lukenut. Erota nyt ainakin pitäisi.[/QUOTE]

:LOL:

Mä en usko että kenenkään elämästä palstan kautta saa kovin totuudenmukaista kuvaa, kuitenkaan. Mun elämässä (ja miehessä ;)) on paljon myös hyviä asioita.
 
HippuTAR
[QUOTE="vieras";29058106]Akupunktio voisi avittaa..[/QUOTE]

No sitä en oo kokeillut. En kyllä oikein usko moiseen mutta voishan sitä silti koittaa. Täytynee hieman tutustua aiheeseen, tietämys kun tällä hetkellä rajoittuu siihen että akupunktiossa pistellään neuloilla :D.
 

Yhteistyössä