Mä oon äiti, vaimo, siivooja, opettaja 4 lk ja 9 lk, sairaanhoitaja ja kokki!!

vieras
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja meil ainaki hyvät opet lapsilla:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
kyllä mekin joudutaan toimimaan opetajina vaika laspet koulussa ovatkin. Ei opet enä kunolla opeta, vaan se jää vanhempien tehtäväkis opettaa
Jösses, puhutkohan nyt asian vierestä!
ei ainkaan yläasteella tarkisteta oppiiko opilas. monestio jouduttu kotona neuvomaan miten joku matikan lasku esim lasketaan. ope vaan kirjoittaa esimerkkejä, mitkä sit kopsatan tauluata vauhdilla. miten siinä voit oppia
voihan se olla vähä lapsen oppimiskyvystäki kii et kui pal joutuu koton tekee sit hommia.....
oppimiskyvyst`?
jos ope kirjoittaa esimerkin joka kirjoitetaan sitä mukaa vihkoon( kopsataan vaan) ja toiseela pyyyhkii sitä mukaa ( aina ei kerkiä edes esimerkkiä kirjoittamaan loppuun kun jo pyyhki. SIinä ei kyklä opi. SAilloin se van jä oppilaan itse opiskeltavaksi kirjasta.
Miten siellä sitten toiset lapset oppii?? mene nyt vähän itseesi välillä. Jos on oppimattomat lapset niin ei sille mitään mahda. Sama opetus se on kaikille.
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja meil ainaki hyvät opet lapsilla:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
kyllä mekin joudutaan toimimaan opetajina vaika laspet koulussa ovatkin. Ei opet enä kunolla opeta, vaan se jää vanhempien tehtäväkis opettaa
Jösses, puhutkohan nyt asian vierestä!
ei ainkaan yläasteella tarkisteta oppiiko opilas. monestio jouduttu kotona neuvomaan miten joku matikan lasku esim lasketaan. ope vaan kirjoittaa esimerkkejä, mitkä sit kopsatan tauluata vauhdilla. miten siinä voit oppia
voihan se olla vähä lapsen oppimiskyvystäki kii et kui pal joutuu koton tekee sit hommia.....
oppimiskyvyst`?
jos ope kirjoittaa esimerkin joka kirjoitetaan sitä mukaa vihkoon( kopsataan vaan) ja toiseela pyyyhkii sitä mukaa ( aina ei kerkiä edes esimerkkiä kirjoittamaan loppuun kun jo pyyhki. SIinä ei kyklä opi. SAilloin se van jä oppilaan itse opiskeltavaksi kirjasta.
Mutta sehän on tarkoituskin, että kirjoista opiskellaan esimerkin jälkeen. Oleksä nyt ihan tosissas? Vai miksi ne kirjat on?
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja METSOLA:
kyllä mekin joudutaan toimimaan opetajina vaika laspet koulussa ovatkin. Ei opet enä kunolla opeta, vaan se jää vanhempien tehtäväkis opettaa
Miksi tekin ette ota lapsia kotiopetukseen? Ei tarvitsis aina haukkua opettajia ja lapset oppisivat kaiken helposti ja nopeasti! ??
 

Yhteistyössä