help
mutta jos sitä unelmien kumppania ei löydy heti... jos mie olisin odottanut siihen etä tapasin ex-aviomieheni, olisin ollut 21 kun oisin ekan kerran saanu.. ja kun kerran liitto karahti karille niin nyt sitte olisin ilman siihen asti että löydän sen seuraavan jonka kanssa seurustella pitkään..Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:ÖÖÖ...mitä tekemistä seksuaalisella aktiivisuudella ja kumppanien määrällä on?Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:no jos teiltä kysytään, niin varmaan 1 tai ei yhtään... Ootteko aattelleet, että jotkut saattaa olla seksuaalisesti aktiivisempia kuin toiset?Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:Samaa mieltä.Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:Montas niitä pitäisi olla? Tuoko se ihan OIKEASTI jotain sisältöä ihmisen elämään että on pannu ympäri kyliä? Minusta sen hienompaa mitä vähemmän niitä kumppaneita on.
Mun mielestä vaikka vuosi ja 20 eri seksikumppania, jokaisen kanssa vaikka 10 kertaa seksiä tekee about 200 kertaa seksiä, yksi kumppani, jonka kanssa jokapäivä vähintään kerran seksiä, tekee vähintään 365 kertaa kertaa seksiä.
Kun on yksi aina saatavilla oleva kumppani, voi olla paljon aktiivisempi, kun ei tarvi hukata aikaa kumppanin etsimiseen.
kun ei se tavara käytössä kulu... sattumalta nauti seksin harrastamisesta, niin silloin sitä harrastan.. ja kun ei sitä vaki kumppania ole niin sitten pitää kokeilla eri ihmisiä, no okei, mä tapailen nyt ihanaa miestä joten enää ei ongelmaa ole... mutta koska seksi on tärkeä osa mun elämää niin myöskin ennen mitään vakavampaa säätöä pitää se mies koeajaa, ja jos on huono niin se oli sitten siinä.. me eletään täällä vain kerran joten miksei siis nauttisi joka hetkestä...