Mä oon 22 ja seksikumppaneita vaan 8!

• Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti
nekku
Hohhoijaa taas.

Mulla on ollut 10 kumppania, oon 22, tällä hetkellä vakiintuneessa parisuhteessa. Pari yhdenillanjuttua, pari lyhyempää suhdetta, pari "säätöä". Ykskään ei kaduta. Kenellekään en ole "antanut" tai keneltäkään en ole "ottanut" josta en ole tykännyt jollain tavalla. Eli ei se ikinä vastenmielistä ole ollut. Enkä pidä itteäni jakorasiana, enkä "antanut" kelle vaan. Mutta se on niin, että jotkut arvostaa kokemusta, jotkut sitä että on ollut 1 kanssa, mutta toi että "mitä vähemmän sitä parempi" ja et sitä enemmän saa arvostusta mitä vähemmän kumppaneita niin on tosi typerä ja lapsellinen näkökanta asiaan. Samahan se on, kunhan ei riskeeraa a. itseään b. muita.

Pakko sanoa et tämä suhde mikä mulla nyt on, on niin täydellinen että toivon tämän kestävän elämän loppuun saakka, enkä yhtään haluais kokeilla muita tai mitään, haluan vain oman mieheni ja olla hänen kanssaan. En tiedä olisko tilanne eri, jos hän olis mun ensirakkaus? Sitähän ei voi tietää.

Pointtini oli että ei se että on useita kumppaneita tarkoita sitä että on "huora" tai jakorasia tai tekisi sitä vastentahtoisesti. Jotkut vaan nyt sattuu tykkäämään seksistä ja jos sitä vakikumppania ei ole niin siitä vaan.

hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Alkuperäinen kirjoittaja hmmm:
Alkuperäinen kirjoittaja tytsi-89:
Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Montas niitä pitäisi olla? Tuoko se ihan OIKEASTI jotain sisältöä ihmisen elämään että on pannu ympäri kyliä? Minusta sen hienompaa mitä vähemmän niitä kumppaneita on.
Samaa mieltä.
no jos teiltä kysytään, niin varmaan 1 tai ei yhtään... Ootteko aattelleet, että jotkut saattaa olla seksuaalisesti aktiivisempia kuin toiset?
Tiesitkö, että hyvin seksuaalisesti aktiivinenkin voi olla ja silti kumppanien lukumäärä on vain 1..?
nii, jos löytää sitten sen unelmiensa prinssin heti alkuunsa :) mutta jos näin ei oo... niin... pakostihan noita kertyy. vai ootteletteko te papin aameneen asti jalat ristissä? kyllä mun mielestä pitää parisuhteessa myös seksin toimia.

kääk
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Montas niitä pitäisi olla? Tuoko se ihan OIKEASTI jotain sisältöä ihmisen elämään että on pannu ympäri kyliä? Minusta sen hienompaa mitä vähemmän niitä kumppaneita on.
Samaa mieltä.
no jos teiltä kysytään, niin varmaan 1 tai ei yhtään... Ootteko aattelleet, että jotkut saattaa olla seksuaalisesti aktiivisempia kuin toiset?
ÖÖÖ...mitä tekemistä seksuaalisella aktiivisuudella ja kumppanien määrällä on?
Mun mielestä vaikka vuosi ja 20 eri seksikumppania, jokaisen kanssa vaikka 10 kertaa seksiä tekee about 200 kertaa seksiä, yksi kumppani, jonka kanssa jokapäivä vähintään kerran seksiä, tekee vähintään 365 kertaa kertaa seksiä.
Kun on yksi aina saatavilla oleva kumppani, voi olla paljon aktiivisempi, kun ei tarvi hukata aikaa kumppanin etsimiseen.
Juuri näin!!!!!

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Samaa mieltä.
Tiesitkö, että hyvin seksuaalisesti aktiivinenkin voi olla ja silti kumppanien lukumäärä on vain 1..?
nii, jos löytää sitten sen unelmiensa prinssin heti alkuunsa :) mutta jos näin ei oo... niin... pakostihan noita kertyy. vai ootteletteko te papin aameneen asti jalat ristissä? kyllä mun mielestä pitää parisuhteessa myös seksin toimia.
Njuu, tuo on aika hyvä tapa :xmas:

hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja nekku:
Hohhoijaa taas.

Mulla on ollut 10 kumppania, oon 22, tällä hetkellä vakiintuneessa parisuhteessa. Pari yhdenillanjuttua, pari lyhyempää suhdetta, pari "säätöä". Ykskään ei kaduta. Kenellekään en ole "antanut" tai keneltäkään en ole "ottanut" josta en ole tykännyt jollain tavalla. Eli ei se ikinä vastenmielistä ole ollut. Enkä pidä itteäni jakorasiana, enkä "antanut" kelle vaan. Mutta se on niin, että jotkut arvostaa kokemusta, jotkut sitä että on ollut 1 kanssa, mutta toi että "mitä vähemmän sitä parempi" ja et sitä enemmän saa arvostusta mitä vähemmän kumppaneita niin on tosi typerä ja lapsellinen näkökanta asiaan. Samahan se on, kunhan ei riskeeraa a. itseään b. muita.

Pakko sanoa et tämä suhde mikä mulla nyt on, on niin täydellinen että toivon tämän kestävän elämän loppuun saakka, enkä yhtään haluais kokeilla muita tai mitään, haluan vain oman mieheni ja olla hänen kanssaan. En tiedä olisko tilanne eri, jos hän olis mun ensirakkaus? Sitähän ei voi tietää.

Pointtini oli että ei se että on useita kumppaneita tarkoita sitä että on "huora" tai jakorasia tai tekisi sitä vastentahtoisesti. Jotkut vaan nyt sattuu tykkäämään seksistä ja jos sitä vakikumppania ei ole niin siitä vaan.
ISO PEESI TÄLLE. PISTE JA AMEN.

hmmm
Alkuperäinen kirjoittaja kääk:
Samaa mieltä.
Mun mielestä vaikka vuosi ja 20 eri seksikumppania, jokaisen kanssa vaikka 10 kertaa seksiä tekee about 200 kertaa seksiä, yksi kumppani, jonka kanssa jokapäivä vähintään kerran seksiä, tekee vähintään 365 kertaa kertaa seksiä.
Kun on yksi aina saatavilla oleva kumppani, voi olla paljon aktiivisempi, kun ei tarvi hukata aikaa kumppanin etsimiseen.
Juuri näin!!!!!
MUTTA KAIKKIPA EI LÖYDÄKÄÄN HETI SITÄ KUMPPANIA...

vieras
Mites ne jotka vannovat sen yhden kumppanin nimeen,mitäs jos mies jättää tai suhde ei muuten onnistu? Oletteko lopun ikänne harrastamatta seksiä? Seksuaalisesti aktiiviselle ihmiselle voisi tuottaa hieman vaikeuksia..

Mä en ole koskaan oikein tajunnut, miksi se, että on ollut se yksi tai kaksi kumppania on parempi tai hienompi tapa kuin se, että kumppaneita on ollut useampi. Tai toisinpäin.
Jonkun arvomaailmaan sopii se, että seksiä harrastetaan vain sen kanssa, jota todella rakastaa. Jollekulle rakkaudella ei ole juurikaan merkitystä seksin harrastamisen kannalta. Joku kokee seksin harrastamisen niin intiimiksi asiaksi, ettei sitä sovi harrastaa muiden kuin sen suuren rakkauden kanssa ja jollekin toiselle taas seksi on lähinnä hauskanpitoa. Mä näkisin että näitä asioita on turhaa sinänsä arvottaa. Olemme erilaisia.

mimmi
Meidän kohdalla on käynyt miehen kanssa niin, että aloitettiin seurustelu 17-vuotiaina ja oltiin toistemme ensimmäiset seksikumppanit. Toki molemmilla oli ollut seurustelukumppaneita ennen sitä, mutta kiirettä sänkyyn ei ollut.

Meille on molemmille riittänyt toisemme (uskallan sanoa näin myös mieheni puolesta), koska meidän seksi on MAHTAVAA. Ja emmehän edes tiedä millaista se olisi jonkun toisen kanssa, niin emme sitä osaa myöskään kaivata. Jos meille joku päivä tulee ero, niin totta kai olen valmis harrastamaan seksiä jonkun toisen kanssa, nyt siihen vaan ei ole tarvetta ;)

En tuomitse niitä, joilla on useampi seksikumppani, se on jokaisen oma asia ja eikähän me kaikki tiedetä parhaiten omat asiamme.

Alkuperäinen kirjoittaja Lady DoMiNa:
Hyi häpeä! Pakkoko sitä on jalkansa levittää joka äijälle ku vastaan kävelee... Mulla on ikää 33 vee ja yks seksikumppani ja yhtä on pidetty jo 15 vuotta...
tylsää se olisi yhteen jättää :/
Miten niin tylsää.. Löytyi onneks sellainen äijä ettei tylsää ole viel ollut kertaakaan!!!! Empä ainakaan ole mikään jakorasia, kuten eräät...
no mä en ainakaan ole jakorasia =) mitäpä sä voit kokemuksesta sanoa kun vaan yhden kanssa ollut tottakai se on ihanaa ja hieno :whistle:
Sanotaan nyt näin että mä olen valinnut oikein. Mä en vois haluta enempää, mitä nyt jo saan. Ei se teitin niin mainostama kokemus ole aina niin hyväksikään. Mun mielestä kaikki joil on useampia kumppaneita ovat jakorasioita tykkäsit sitten tai et!!!

no sulla on aika vääristynyt tapa katsoa asioita...
etkai sentään antanut ennen avioliittoa??????
meneppä lukemaan raamattua ja harrastamaan lähetyssaarnaajaa peiton alle :wave:

hmm tai sitten sua ei ole huolinu kuin se yksi :/
sanotaan näin että mä en huolinut muita kun tuon yhen!Annoin kuus vuotta ennen avioliittoa..eikä meidän tartte pelkkää lähetyssaarnaajaa harrastaa. ENKÄ MUUTEN OLE MIKÄÄN USKOVAINEN!
:LOL: :LOL:

Samaa mieltä.
Juuri näin!!!!!
En ole löytänyt minäkään, mutta en myöskään ole irtosuhteita harrastanut. Jaksan kyllä odottaa Sitä Oikeaa. Hyvää kannattaa odottaa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Karussa:
Mä oon pian 20 ja aika lailla sama määrä, ei harmita kyllä yhtään, itseasiassa en mieti koko asiaa ja aivan sama mulle olisko niitä enemmän vai vähemmän... Pisin suhde kesti 4,5v.
:eek: Oletko sä noin nuori?!?! Vai olenko mä vaan niin vanha :snotty:

hmmm
Samaa mieltä.
Juuri näin!!!!!
En ole löytänyt minäkään, mutta en myöskään ole irtosuhteita harrastanut. Jaksan kyllä odottaa Sitä Oikeaa. Hyvää kannattaa odottaa. :)
no entäs jos se sun eka miehesi ei oliskaan hyvä...? mitäs sitte? jatkat SEN OIKEAN etsimistä? ei se oikee välttämättä heti kohalle osu, lapsi rakas...

viers
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Musta toi 8 on 22 vuotiaalle aika monta.
Äkkiä se muutama satakin kertyy tuohon ikään mennessä jos sinkkuna elää B)
Niinpä, ajatelkaa nyt, vuodessa on kuitenkin viitisenkymmentä viikonloppua, plus kaikki juhannukset, vaput yms. kyllä siinä sinkkuna ehtii :D

niin ja itellä 30-40 ja ikää 24.

viers
Alkuperäinen kirjoittaja :):
Mä aloitin seksielämän 16½v. ja olen nyt 28½v. ja seksikumppaneita lähes sata. Huonoa omaatuntoa en pode, mun elämä on ollut vauhdikasta ja hauskaa.
oikea asenne, mulla on ollut hauskaa silloin kun "kokemusta on karttunut" enkä ole katunut mitään

--
Samaa mieltä.
Juuri näin!!!!!
Sitä ennen saa myös seurustella.
Itsestäni ei ainkaan olisi kovin kiva huomata 50vuotiaana ettei ole koskaan edes surustellut,kun on vain odottanu sitä oikeaa.

Samaa mieltä.
Mä olen seksuaalisesti ERITTÄIN aktiivinen ja noita kumppaneitakin on kertynyt ihan tarpeeksi ellei jopa liikaa. MUTTA ei se musta ole mitenkään hienoa tai kehumisen arvoinen asia. Olisihan se aika hienoa, jos voisi elää onnellista elämää ensirakkautensa kanssa hamaan hautaan saakka.

Mitä väliä, itse olen 24 ja en edes muista monta seksikumppania mulla on ollut, veikkaisin et 15-25. Pitääkö ihmiset jotain kirjaa siitä et montako kumppania on ollut kun kerran muistaa ihan tarkkaan vaikka mennään yli 20?

Yhteistyössä