Mä olin niiiin reipas tänään...

Olin töissä 8 tuntia, kävin neuvolassa, pesin ja viikkasin pari koneellista pyykkiä, kävin kaupassa, laitoin ruokaa, siivosin lastenhuoneen, keittiön, eteisen, käytävän ja ruokailutilan. Eli en mitään erikoista, normipäivä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
:LOL: Ihania!!!

Mulla on haaveissa kans, omalle pihalle muutama tuollainen :p :xmas:
Meillä on nuo omat ja yksi vuokrapaikkalainen. Enempää en ota, jos en saa lisää lääniä ostettua.
Mutta onhan ne lutusia.

Vähän hidasta vaan tuo ruohonleikkuu, kun en yli 10 minuuttia uskalla alkuun syöttää noita kevään ensimmäisiä tuoreita.

Mutta isäntä ehkä jeesannee moottorivehkeillä, jos mun urakka ei edisty ihan siinä tahdissa, kuin ruoho kasvaa :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Vähän hidasta vaan tuo ruohonleikkuu, kun en yli 10 minuuttia uskalla alkuun syöttää noita kevään ensimmäisiä tuoreita.
Juu, kokemuksesta tiedän mikä odottaa seuraavana aamuna karsinassa jos heittää suorilta ekoille vihreille :x :x
Emmä siitäkään niin. Eikä nuo ole karsinoihin suostuneet enää pariin viikkoon, pihalla yötä päivää.
Mutta noi pikkuponit tuppaa olemaan kaviokuumeelle sen verran herkkiä, että aloitellaan pikkuhiljaa :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Emmä siitäkään niin. Eikä nuo ole karsinoihin suostuneet enää pariin viikkoon, pihalla yötä päivää.
Mutta noi pikkuponit tuppaa olemaan kaviokuumeelle sen verran herkkiä, että aloitellaan pikkuhiljaa :)
No toi on kans totta, en tiä onko suokit jotenkin sit järeempiä, et ei heti vaikuta muuhun kun mahan toimintaan tuo ruoho :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja ViuhVauh:
Alkuperäinen kirjoittaja meah:
Emmä siitäkään niin. Eikä nuo ole karsinoihin suostuneet enää pariin viikkoon, pihalla yötä päivää.
Mutta noi pikkuponit tuppaa olemaan kaviokuumeelle sen verran herkkiä, että aloitellaan pikkuhiljaa :)
No toi on kans totta, en tiä onko suokit jotenkin sit järeempiä, et ei heti vaikuta muuhun kun mahan toimintaan tuo ruoho :heart:
Melkein niin, että mitä pienempi poni, sen herkempi. Mutta onhan niissäkin yksilöllisiäkin eroja.


Ja kerkesin mä paljon muutakin tänään. Vein ja hain esikoisen kerhosta, siivoilin vähän, kokkasin, pidin ratsastustunnit viidelle pikkulikalle, ratsastin itsekin hetken, siivosin noiden tarhan ja piipahdin iltavuoron verran töissä.

Mutta tuo rauhallinen ruohonleikkuu oli ehkä päivän parhaita hyvän tuulen hetkiä.

Huomiselle jäi vielä tarkempi siivous, pupun häkki ja kanalakin täytyy pistää kesäkuntoon.

Mutta mukava fiilis jäi päivästä =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja ruttis:
Väitätkö sä nyt ihan tosissas, että toi poninkutale pysyi sulla lapasessa, eikä karannut ollenkaan? :whistle: :kieh:
Nyt kun noi tytöt on sitä paljon pyörittäneet, niin siitä on tullut ihan lammas. =)

Ja kyllähän se on ihan muru, kun Viivi on tossa vieressä. En mä sitä ponia yksin olisi uskaltanut noin kauas kavereista viedä :LOL:

Koskas lähdetään taas maastoilemaan?
 

Yhteistyössä