Mä olen viime aikoina nähnyt ihan sekopää unia.

En muista näitä ennen varmaan puoleen vuoteen nähneeni unia jotka aamulla vielä muistaisin.

Esim. edellisyönä näin että meillä ja naapurilla oli kylpyhuoneiden välissä ovi, joka pidettiin lukittuna, mutta joku aamu heräsin ja menin normaalistikkin vessaan, huomasin että se kyseinen ovi oli jätetty auki ja kylpyhuoneesta oli varastettu mieheni antama koru, ei mitään muuta.

Tarkemmin en muista, mutta jossain vaiheessa unta oli taas tuo ovi auki, ja koko asuntomme oli veriroiskeissa, jne..

Ihan seko uni, ja nyt olen muutenkin aika levottomia unia viime öinä nähnyt.. :ashamed:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Oletko raskaana? :D Mä näin raskaana ollessani ihan ihmeellisiä ja todella todentuntuisia uni! Mistähän lie sekin johtui?!
Yritys on kyllä päällä, mutta nyt alkaa taas olla vasta kierto lopussa ja ylihuomenna pitäisi menkat alkaa ;) mutta tietääkseni en siis raskaana ole.

Ja juu, mä jopa kun aamulla heräsin niin kävelin varovasti makuuhuoneesta kun meinasin että ties mitä siellä tääs odottaa ja olin menossa "sulkemaan" sitä ovea. Nojoo, vessassa tajusin että piru vie, eihän meillä täällä tietenkään mitään ovea ole :headwall:
 
Olen nähnyt itsekin kaikenlaisia unia esimerkiksi että olin unessa raskaana ja odotin toista lasta..Mutta en ollut kuitenkaan raskaana..Eli näköjään noita ihmeellisiä unia voi myös nähdä ei-raskaana..Ja silloin niin toivoin että olisin ollut,toista lasta yritetään uudestaan.. :) Olen itsekin äiti 2009 :)
 

Yhteistyössä