Mä olen toinen nainen.

• Viestiketjun aloittaja Tyhmin
  • Ensimmäinen viesti
Tyhmin
Ja ihan tahtomattani. Mä olen aina ajatellut että toiset naiset on ihan hölmöjö, kun he uskovat että joo, eroomassa ollaan tai ainakin pian aloitetaan eroprosessi. Nyt sitten menin itsekkin samaan lankaan.

Tapasin ihanan miehen, joka sanoi että käytännössä ovat jo eronneet, enää osoite on yhteinen. Ja aluksi se vaikuttikin siltä, mies oli aina täällä minun luona. Sitten, kuitenkin alkoi tula puheluita joihin mies sanoi että ylitöissä olen, koneet rikki jne. SAi kuitenkin selitettyä sen että vanhempansa tarttisivat jotain apuja eikä jaksaisi olla sinne menossa.

Eräänä iltana mihen vaimo soitti. Puhelimeesa luki kulta. Ja mies sanoi että oli vain uhontanut vaihtaa sen. Ei vastannut, mutta melkein heti lähti.

Sitten kävimiset harveni, mies viipyi vain tunnin tai kaksi jalähti kiireellä.

Viikko sitten huomasin miehen puhelimessa viestin joka oli tullut KULTA: nimeltä, eli vaimolta. Sisällössä oli huomenta rakas, olitkin jo töissä kun heräsin! Rakastan sinua myös, kiitos kahvista!

Ja nyt ei olla viikkoon nähtykkään. Eilen laitoin viestiä että mitä vittua tää on, oletko s' vielä kunnon suhteessa a haluatko ees nähä enää. Vastas että tottakai haluan, eroprosessi on jo käynnissä.

Eli ei oikeasti ole. Mä olen vaan pari kk oottanut ja uskonut, nyt on helppo tajuta niitä ihmisiä joita olen itsekkin ennen pitänyt tyhminä :/ Jotenkin mä vaan ajattelin että tuo on tosissaan, vaikuttiki niin siltä. Se siitä ihmistuntemuksesta.

Kamala morkkis, en mä varattuun olisi sekaantunut jos olisin vaan tajunnut. Onneksi ei heillä sentään yhteisiä lapsia ola, se se vielä puuttuis jos sellaseen olisin sotkeentunut :/

Kiitos kun sain purkaa!

kuule
Mistäs tiedät, ettei ole lapsia? Kun ei mies ole ihan totta puhunut muutenkaan? Inhottava tilanne sulla kuitenkin. Mutta hankkiudut nyt eroon miehestä. Ero hänellä tulee vaimonkin kanssa ennen pitkää, mutta ei tuollaseen kannata sotkeutua, muuta saa kun harmia itselleen :hug:

aloittaja
Mä kävin kyylimässä naamakirjassa hänen ja vaimonsa profiilit, naisella lukeekin että lapseton pariskunta.

Juu, en aiokkaan pitää enää mitään yhteyttä, selvästi hän on semmonen joka pettää vaimoaan koko ajan ja eri naisten kanssa. Mutta kamallallehan se tuntuu, kun itse kerinnyt jo rakastuakkin :/

Vaan eikun uutta matoa koukkuun, ilmeisesti..

Kannattaa tosiaan unohtaa koko mies. Jos olisi oikeasti ollut eroamassa, niin kyllä tuona aikana olisi jo jotain tapahtunut. Hyvä, että ymmärrät tilanteen ja jätät homman tähän. Varmasti ottaa koville, jos on jo vahvoja tunteita. Ajattele kuitenkin positiivisesti: asia kävi ilmi nyt ja näit millainen petturi tuo mies on. Olisi ollut rankkaa olla suhteessa, joka on saanut alkunsa pettämisellä.

Niinkuin itse sanoit: Uutta matoa koukkuun vaan! Tsemppiä! =)

KIELETTY
Jos mulle tehtäis noin seläntakana, haluiaisin tietää.
En olisi naiselle vihainen. Mies saisi kyllä kuulla kunniansa...
Mutta, mietin myös sitä miten tollaseen ihmiseen voisi edes luottaa? Siis jos on muka eronnu, ja pyörittää kahta naista?
Ilkeä temppu sulle on tehty. Koitahan pärjärä, ja unohda koko mies :)

"noniin"
Näitä kultakimpaleita löytyy kyllä, ja valitettavan paljon. Mut älä heitä kirvestä kaivoon, parempiakin on ihan tarpeeks. On vaan niitä miehiä jotka osaavat lirkutella naisia eivätkä he tavastaan osaa luopua vaikka vakinaisessa suhteessa olisivatkin. "Päänahkojen" saalistus on heille huumetta jota vaan tarvitsevat...Tuskin olit ensimmäinen etkä myöskään viimeinen kakkosnainen tolle miehelle. Hyvä vaan kun eroon pääsit. Surku hänen vaimolleen, mutta toisaalta, luulis sen vaimonkin jotain haistavan. Ehkei vaan halua nähdä mitä silmien alla tapahtuu.

"alkup."
Niinhän se on, vaikka mies eroaisi oikeasti niin eihän siihen ikinä voisi luottaa kun se on vetänyt mua kun pässiä narussa jo 2kk ajan!

Säälittää vaan sen vaimokin, kun hän tuskin tajuaa mitä mies puuhaa selän takana, ja jos vaikka perheen perustamisesta haaveilee jne..

Ihmiset jotka pettää ovat vaan niin jumalattoman hyviä valehtelemaan. Lienevätkö sellaisia ihmisiä joilla ei ole omaatuntoa ollenkaan, moraalista nyt puhumattakaan. Oma nautinto on elämän keskipiste.
Aina se sattuu kun huomaa tulleensa huijatuksi. Joka kerta. Sitten sitä onkin tosi vaikea luottaa enää keneenkään, kun epäilee jokaista sanaa.

kenttä kokemusta
Ihmiset jotka pettää ovat vaan niin jumalattoman hyviä valehtelemaan. Lienevätkö sellaisia ihmisiä joilla ei ole omaatuntoa ollenkaan, moraalista nyt puhumattakaan. Oma nautinto on elämän keskipiste.
Aina se sattuu kun huomaa tulleensa huijatuksi. Joka kerta. Sitten sitä onkin tosi vaikea luottaa enää keneenkään, kun epäilee jokaista sanaa.
Mä luulen että nekin ihmiset kuitenki omaan jonkun sortin moraalin, mut heille jotenkin on vaan tärkeämpää saada sitä "onnistumisen" iloa uusista pokauksista... Ja he elävät siitä ihastumisen ensihuumasta, eivät oikein osaa elää arkea. Silti rakastavat sitä vakituista. Itsetunto heillä vaan niin heikko (vaikka ulospäin tuskin siltä näyttää) että sitä tarvitsee pönkittää uusilla ihastuksilla (ja heidän kehuillaan...). Kyllä heistä moni taatusti tietää tekevänsä väärin, mutta kun sille linjalle on lähtenyt on vaikea lopettaa. Jäänneet ns. koukkuun.

Valitettavasti olen tälläisiin törmännyt, työelämässä joka hyvin miesvaltainen (tosin naiset osaa ihan yhtälailla, jopa tunteettomammin pelata). Moni noista miehistä ei sinällään ole pahoja ihmisiä, ei läpimätiä, jäänneet vaan jumiin siihen "teinivaiheeseen" jossa tärkeintä on yrittää pokata naisia niin paljon kuin mahdollista. Aikuisena motiivi vaan ei ole enää kavereille prassailu, vaan se omantunnon pönkitys.

Hei oikeasti
Miehet noin pääsääntöisesti haluavat kermat päältä eli rakastajattaren sekä sen oman vaimon (plus lapset). Monella miehellä ei ole aikomustakaan erota siitä aviopuolisostaan, vaikka toinen nainen olisikin jo kuvioissa.

Nimim.kokemusta on, puolin ja toisin.

"alkup."
Niinpä niin.

Kyllä tää taas syö uskoa miehiin ja lujaa. Ja omaan itteeni varsinkin, miten mä olen näin tyhmä ja yksinkertanen??

Omasta miehestäni tuli nimittäin ero juuri tämän saman asian vuoksi, mies oli pari vuotta pyörittänyt toista naista kunnes tämä nainen kyllästyi odottamaan eroa ja kertoi minulle :/ Ja onneksi kertoi! Mies ei kuitenkaan häntä huolinut vaan ruinasi minua takaisin, mitä en tietenkään tehnyt.

"hhh"
En kunnioita tuollaista ihmistä olenkaan. Tuollaista miestä enkä sellaista naista joka lähtee suhteeseen varatun kanssa. Vaikka kuinka olisi ero käynnissä, niin sellaiseen EI sekaannuta ennen kuin asutaan erillään jne. Oma vikasi kun nyt itkettää.

Yhteistyössä