älä turhaan. hän voi olla hyvinkin onnellinen.Alkuperäinen kirjoittaja akateeminen äiti:olen pahoillani puolestasi
Samaa ajattelinAlkuperäinen kirjoittaja älä tuhlaa kyyneliäs:älä turhaan. hän voi olla hyvinkin onnellinen.
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en minä ainakaan töissä käy rahan takia,vaan ihan oman hyvinvointini takia.onhan se raha kiva houkutin,muttei pääasia
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en minä ainakaan töissä käy rahan takia,vaan ihan oman hyvinvointini takia.onhan se raha kiva houkutin,muttei pääasia
lasten parissa työskentelen.tykkään oikeasti työstäni ja työkaverit ovat todella mukavia.Alkuperäinen kirjoittaja jos soppii udella:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:en minä ainakaan töissä käy rahan takia,vaan ihan oman hyvinvointini takia.onhan se raha kiva houkutin,muttei pääasia
Mikä työ sulla on?
Mun työni on mielenkiintoista ja haastavaa. Työkaverini ovat mukavia ja tienaan työstäni hyvin. Mutta en tekisi tätä hommaa ilmaiseksi, joten rahan vuoksi mä tätä teen enkä siksi, että suurin osa tästä työstä on myös mun harrastustani. En ole koskaan ollut työpaikassa, jossa olisin edes sekunnin sadasosan ajatellut, ettei mulle tarvitsisi maksaa siitä työstä palkkaa.Alkuperäinen kirjoittaja haluaisin vain harrastella ja olla:minä käyn vain rahan takia. Työ on rasittavaa, kun joka päivät täytyy tehdä.
ihan täysi peesi. ennen lapsia tein kolmea eri työtä kerralla, kotona kävin vaan nukkumassa. nyt oon rajoittanu§ työntekoa. mutta rahasta en tuota työtä tee, vaan sen takia, kun niin työstäni tykkään.Alkuperäinen kirjoittaja Elmerin kana:Mä olen työhullu! Aina tehnyt töitä ja ennen lapsia olin lähes aina töissä! Nyt lasten takia täytynyt työintoa rajoitella! Etenkin nykyisestä työstäni tykkään satasella ja vaikka saisin lottovoiton, niin harrastaisin työntekoa!
Niin just , ja tässä on kasvattanut muutaman uuden veronmaksajan , ei olekkaan minkään arvoinen. Minkähän ihmeen takia tuota kotityötä ei lasketa miksikään, ja meillä on korostettu aina koulunkäynnin tärkeyttä jos meinaa elämässään töitä tehdä. On vaan tilanteita että huonolla koulutuksella varustettu ihminen ei edes saa mitään töitä ja kun sattuu asumaan korvessa, kulkuyhteydet on mitä on. Eli niitä ei ole.Kaikki ei ole niitä jotka vaan löhöää sohvalla ja nostaa työttömyyskorvauksia, on muitakin vaihtoehtoja.Kaikki eei ole niin mustavalkoista kuin eräät luulevat.Alkuperäinen kirjoittaja mm:Toisaalta harmi esim. seuraavan sukupolven takia: he eivät näe, että työnteossa olisi mitään järkeä kun kerran töitä ikinä tekemättäkin pärjää. Yhteiskunnan kannalta surullista.
PEESIAlkuperäinen kirjoittaja uutta?:Niinhän tällä palstalla suurin osa. Mikäs siinä, sossu maksaa, eihän sitä tarvitsekaan. Ja jos uhkaa sellainen tilanne, että pitäisi mennä töihin, niin aina voi alkaa suunnittelemaan uutta ihanaa tuhisevaa vavvaa!