Mä olen NIIN yksin!

Mä olen kotona. Yksin. Rauhassa! Syön hyvin, kuuntelen musiikkia. Luen kirjaa, katselen leffoja. Kirjoitan blogiani ja seuraan palstaa. Juttelen ystävien kanssa. Välillä tuntuu, että haluan tehdä näitä kaikkia yhtä aikaa, koska tää hullaantumisen tunne vie mut mennessään! Mä olen hullaantunut itseeni. Ensimmäistä kertaa viiteen vuoteen saan viettää kokonaisen viikonlopun yksin! YKSIN! Ja mä nautin tästä. Mun ikävä lapsiin on kurissa. Ah, miten mä olen kaivannut tätä...
Heittäkää siis mulel biisi joka sopis mun tunteeseen just nyt! Mä heitän tän; Queen - 'Don't Stop Me Now' - YouTube
 
Kuulostaa niiiin hienolta :) Mie kävin tänään kampaajalla ja se oli ihana kaksituntinen. Varsinkin se hetki, kun kampaaja jätti värin päähän vaikuttamaan, haki mulle kupin kahvia ja jätti yksin lehtipinon kanssa. Oli tosi ihana istua vain, lukea lehteä eikä korvan juuresta kuulunu kertaakaan kitinää, ei äitiii-huutoja tai muuta vastaavaa.

En tiiä kuin hyvin tämä biisi tilanteeseen sopii, mutta mie tykkään tästä :D

Northern Kings - 09 I Should Be So Lucky (JP Leppäluoto) - YouTube
 
  • Tykkää
Reactions: Dumle
Kiitokset! Minä nautin sydämeni kyllyydestä. :) Taidampa kohta laittaa saunan päälle. Tai en ehkä laitakaan vie, koska voin mennä vaikka yöllä saunaan jos haluan, tai aamulla! Kun ei tarvitse yhdestäkään rutiinista pitää kiinni. Hei, ihanaa viikonloppua jokaiselle ja suosittelen jokaiselle viikonlopppua vain omiin tarpeisiin. <3
 

Yhteistyössä