Juuri tämä!Alkuperäinen kirjoittaja mie:http://www.kuorsaus.org/pages/etusivu/nukkula/nukkula-estaeae-kuorsauksen.php
Juuri tämä!Alkuperäinen kirjoittaja mie:http://www.kuorsaus.org/pages/etusivu/nukkula/nukkula-estaeae-kuorsauksen.php
Luitkohan aloitustani...???Alkuperäinen kirjoittaja sara :Mulla kans mies, joka ajoittain kuorsaa aika tavalla Meillä kuorsausta lisää mm. pöly, joten petivaatteita tuuletetaan ahkeraan ja imuri heiluu.
Meillä kans on lääkärissä käyty ja yks nenäsuihke on auttanut jonkun verran kuorsaukseen ja toinen mistä on valtavasti apua, on NENÄN HUUHTELU!
Kannattaa kuitenkin muistaa, ettei mies sille kuorsaamiselle mitään voi, joten se potkiminen ei auta yhtään. Pahimmillaan mies on vaan väsyneempi siitä ja kuorsaa vielä enemmän.
Jos kuorsaus häiritsee untasi noin pahasti, kannattaa kokeilla, että toinen nukkuu eri huoneseessa. Ei siitä ainakaan haittaakaan ole
Edelleenkin yksityiselle! Katsoitko edes noita edellä laittamiani linkkejä?Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mä olen sanonut, että kävis työterveyslääkärillä, mutta mies työskentelee toisella paikkakunnalla, joten työterveyslääkäri on siellä. Ja mies on sanonut mulle, että heidän firmallaan on työterveyslääkäriin vain sellainen sopimus, että katsoo vain terveystarkastukset, ei ylimääräisiä. Ihmettelen!
Sitten täytyy mennä yksityiselle, vaikkakin se maksaa paljon.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mä olen sanonut, että kävis työterveyslääkärillä, mutta mies työskentelee toisella paikkakunnalla, joten työterveyslääkäri on siellä. Ja mies on sanonut mulle, että heidän firmallaan on työterveyslääkäriin vain sellainen sopimus, että katsoo vain terveystarkastukset, ei ylimääräisiä. Ihmettelen!
Katsoin! Ja tuossa ne onkin auki, jotta saa mies lukea kun tulee salilta! Kiitos niistä En vain kerennyt vastaamaan sulle! Pitää kysellä yksityiseltä. Oonki sanonut miehelle, mutta maksaa kuulemma liikaa, joten ei mene. Todellinen syy on se, että mies ei uskalla mennä, kun pelkää toimenpiteitä.Alkuperäinen kirjoittaja mie:Edelleenkin yksityiselle! Katsoitko edes noita edellä laittamiani linkkejä?Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mä olen sanonut, että kävis työterveyslääkärillä, mutta mies työskentelee toisella paikkakunnalla, joten työterveyslääkäri on siellä. Ja mies on sanonut mulle, että heidän firmallaan on työterveyslääkäriin vain sellainen sopimus, että katsoo vain terveystarkastukset, ei ylimääräisiä. Ihmettelen!
Paljonkohan se maksaa?? Pitääkö ne toimenpiteetkin itse maksaa???Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Sitten täytyy mennä yksityiselle, vaikkakin se maksaa paljon.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mä olen sanonut, että kävis työterveyslääkärillä, mutta mies työskentelee toisella paikkakunnalla, joten työterveyslääkäri on siellä. Ja mies on sanonut mulle, että heidän firmallaan on työterveyslääkäriin vain sellainen sopimus, että katsoo vain terveystarkastukset, ei ylimääräisiä. Ihmettelen!
Mutta kun vaakakupissa painaa myös äidin jaksaminen niin ehkä se menee kuitenkin myös rahan edelle.
Nuo sopimukset on niin erilaisia. Mun mies on nyt töissä firmassa jossa tehtiin työterveyden kanssa sopimus että se kattaa kaiken mahdollisen. Ja sitten on näitä jotka tosiaan katsoo suurinpiirtein vain sen työhöntulotarkastuksen ja sairaslomat.
En tiedä, mun mies pääsi työterveyden kautta kunnalliselle joten tuo nukula tuli maksamaan polimaksun verran muistaakseni pari kolmekertaa kävi siellä.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Paljonkohan se maksaa?? Pitääkö ne toimenpiteetkin itse maksaa???Alkuperäinen kirjoittaja KiiajaVille:Sitten täytyy mennä yksityiselle, vaikkakin se maksaa paljon.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Mä olen sanonut, että kävis työterveyslääkärillä, mutta mies työskentelee toisella paikkakunnalla, joten työterveyslääkäri on siellä. Ja mies on sanonut mulle, että heidän firmallaan on työterveyslääkäriin vain sellainen sopimus, että katsoo vain terveystarkastukset, ei ylimääräisiä. Ihmettelen!
Mutta kun vaakakupissa painaa myös äidin jaksaminen niin ehkä se menee kuitenkin myös rahan edelle.
Nuo sopimukset on niin erilaisia. Mun mies on nyt töissä firmassa jossa tehtiin työterveyden kanssa sopimus että se kattaa kaiken mahdollisen. Ja sitten on näitä jotka tosiaan katsoo suurinpiirtein vain sen työhöntulotarkastuksen ja sairaslomat.
no lukeehan siinä pullossa, että kymmenen päivän asiakastyytyväisyystakuu. palauttavat ostohinnan ja postikulut jos sen palauttaaAlkuperäinen kirjoittaja ap.:No siinähän lukee jotain, että pitää käyttää ennenku alkaa vaikuttaan. No puoli pulloo kokeiltiin, mut ei vaikutusta. Eikai sellaisesta enää rahoja takas saa!Alkuperäinen kirjoittaja :):miksi ette palauttaneet sitä silencea? siitähän olisi saanut rahat takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Ei auta, kokeiltu on, sitä silencia vai mikä lie. Ihan turhaan meni siihenkin pulloon 20?. Kaiken lisäks mies inhos sitä ainetta, oli pahan makusta. Mut joo, se ei tosiaan auttanut yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:MToi on hirvee vaiva, läheisille. Apteekista saa semmoista vaahtoa, mikä saattaa auttaa jonkun verran vaivaan.
meillä se kyllä toimi tosi hyvin, oli ainoa mikä auttoi
:O No en ole huomannut No, siitä on kohta puolivuotta.!Alkuperäinen kirjoittaja :):no lukeehan siinä pullossa, että kymmenen päivän asiakastyytyväisyystakuu. palauttavat ostohinnan ja postikulut jos sen palauttaaAlkuperäinen kirjoittaja ap.:No siinähän lukee jotain, että pitää käyttää ennenku alkaa vaikuttaan. No puoli pulloo kokeiltiin, mut ei vaikutusta. Eikai sellaisesta enää rahoja takas saa!Alkuperäinen kirjoittaja :):miksi ette palauttaneet sitä silencea? siitähän olisi saanut rahat takaisin.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Ei auta, kokeiltu on, sitä silencia vai mikä lie. Ihan turhaan meni siihenkin pulloon 20?. Kaiken lisäks mies inhos sitä ainetta, oli pahan makusta. Mut joo, se ei tosiaan auttanut yhtään.Alkuperäinen kirjoittaja Joopanoo:MToi on hirvee vaiva, läheisille. Apteekista saa semmoista vaahtoa, mikä saattaa auttaa jonkun verran vaivaan.
meillä se kyllä toimi tosi hyvin, oli ainoa mikä auttoi
Täällä myös. Mies kuorsaa myös kyljellään. Mä nukun korvatulppien kanssa, mutta ei ne vaimenna tarpeeks miehen korinaa. Ukko ei suostu käyttämään apteekkien "kuorsauksen estolääkkeitä". Sohvalla ei mahdu nukkumaan ja patjalla ei myöskään suostu nukkumaan. Mun taas pakko nukkuu sängyssä, mun selkä ei kestä sohvaa eikä patjaa.Alkuperäinen kirjoittaja kata:Täällä yks kohtalontoveri!! Mut meillä mies joutuu sohvalle, joka yö
Mullakin tumma ja suht pitkä mies kanssa, mutta sillä on ylipainoa varmaan 30kg, siinäkin varmaan suuri syy kuorsaukseen.Alkuperäinen kirjoittaja ap.:Joop, tumma ja pitkä mies löytyy täältäkin :O Miten se muka voi vaikuttaa :O Ylipainoa on mun miehellä ihan vähän, mutta kuorsasi kyllä ihan samalla tavalla silloin, kun oli kroppa hyvässä kunnossa.Alkuperäinen kirjoittaja Amatyllissi:ja kyljellään kuorsaa tämäkin mies, ei yhtä kovaa kuin selällään mutta ihan tarpeeksi.
Jostain luin että tummat ja pitkät miehet kuorsaa eniten ? Mulla juuri siihen sopiva mies, ylipainoakaan ei ole kiloakaan.