Mä olen niin loukkaantunut!

Hirmuinen pahoittelu ja nolostelu se vasta kiusallista onkin! Minulta erään terassin myyjä kysyi olutta ostaessani ikää, kun olin 23v ja nolostui kamalasti, koska ikä oli jo 5 vuotta riittänyt. Ei minua yhtään ikäkysely häirinnyt..

Sitten taas eräässä yökerhossa, jossa kävin 25-vuotiaana (paikan ikäraja K24) papereita ei pyydetty näyttämään, vaan riitti kun sanallisesti kerroin, että ikä riittää.. Sekin oli outoa. Tuli vaikutelma, että edes portsarin mielestä ikäni ei riittänyt, mutta hän päästi sisään "armosta". :whistle:

"Riksu"
Mä olen 35-vuotias ja mun päivä on kyllä pelastettu aina, kun papereita kysytään :)

Yleensä myyjät nolostuvat, mutta kerran myyjä räjähti nauramaan ja kertoi, että nyt hänellä on hallussaan kaupan uusi ennätys, edellinen oli kuulemma työkaverilla, joka oli kysynyt paperit 32-vuotiaalta. Huusi vielä toiselle kassalle nauraen: "Mä kysyin just paperit 35-vuotiaalta!". Vähän hassu olo tuli, mutta kivaa kuitenkin :D

Miulta kysellään edelleen papereita kun käyn alkossa. Loppukeväästä oli hauska kun synttäreitä juhlin ja lähdettiin baariin, ni joka ovella kyseltiin paperit. Poket toivotteli sit vaan hyvää synttäriä :D Mie otan toisaalta ihan kohteliasuutena sen, et vielä yli 30:näkin kysellään papereita. Oon ainaskin sit hyvin säilyny :D

"Vieras"
Viimmex kysyttiin n. kuukaus sitten ku alkossa kävin...

Pari vuotta sitten olin kaverin kanssa vähän juomista ostamassa ja samalla puhuin miehen kanssa puhelimessa- tiskillä sitten myyjä papereita kysymään, miehelle puhelimeen kovaan ääneen tokasin, että v***u se kysy paperit ja nauroin päälle :D hiukan oli myyjä nolona.

Isoin syy varmaan että multa kysytään papereita on se että en oo pituudella pilattu. Ja ikää mulla on 32 :)
miksi halusit olla ilkeä työtään tekevälle myyjälle? Ärsyttäväähän se papereiden kysely on mutta työtään tekevät vain.

"hmm"
Mä kävin äidin kans alkossa ja olin maksamassa omia ostoksiani niin kysyttiin paperit.. ei siinä vielä mitää,mut kassalla odottava äitini alkoi nauraan ja tokas "mun pikkuselta kysytään paperit" :D Ikää mulla on melkei 30v.

Yhteistyössä